Wat je even kwijt wil #23

Ik ben zo gigantisch gaar wakker geworden na een dutje, voel me duizelig en van de wereld. Wil nu gewoon verder slapen maar dat is echt niet slim.

Ik erger me zoooo aan die whatsappstoring

3 likes

Ik vind dT er nog 6 buenos bij moeten

16 likes

Mijn schoonmoeder die zegt dat er een storing is op whats app, dat ze mijn foto niet kon downloaden.

Hoe ze dat doet? Een print screen in de app zetten. Ja euh die kunnen we dus niet downloaden he. :crazy_face:

18 likes

Mweh ik mis IG stories hahaha oké sad but true

3 likes

Ik gedraag me al een tijdje best kut tegen mijn vriend en nu heeft hij eindelijk uitgesproken wat hij er niet fijn aan vindt en waarom. Dat had ik precies even nodig… Raar misschien.

4 likes

Kreeg vandaag een bericht dat ik te weinig zorgtoeslag heb gekregen en dus €154 terug krijg. Had hier geen idee van, maar bedankt!!

11 likes

Dat klopt!

Dat ze het met tikkie doen! Maar dat kan je gewoon zelf doen op de website. Wacht ik zoek de link

Hier https://www.hartstichting.nl/help-mee/manieren-om-te-doneren/doneren-met-tikkie

1 like

Ik vind het juist wel slim.

5 likes

Het bemoeilijkt alleen wel de smoesjes, nou moet je eerlijk zijn en zeggen dat je daar gewoon geen zin in hebt.

4 likes

Het is juist superslim. Collecte lopen is heel erg onveilig. En mensen willen liever niet maandelijks doneren (in mijn ervaring). Pinautomaten de straat op is heel erg duur. Dus tikkie is handig + veilig. En voordelig.

2 likes

Ahh ja ik kreeg naast de oproepkaart deze week een mail of ik idd aub wilde komen omdat de bloedvoorraad laag is. Ik dacht: zal wel meevallen. Maar niet dus :stuck_out_tongue: ik heb een andere bloedgroep dan jij (B+) dus volgens mij is het gewoon in zijn algemeenheid nodig. Laat ik ook maar gaan.

ik heb echt niks gemerkt van die whatsapp storing haha

Hij is nog steeds bezig

oh huh ik krijg wel gewoon berichten binnen?

Foto’s versturen en ontvangen lukt niet.

Ik ben 27 jaar en 11 maanden. Mijn eerste ienimieni gaatje is net gevonden bij de tandarts.

Ik scheit hem dus echt in mijn broek.

3 likes

oohh dan valt het mee haha. Dan zal ik mn laatste foto vandaag voor de storing gestuurd hebben :stuck_out_tongue:

Zie nu idd ook dat instagram raar doet

Wat bedoel je?