Hahaha omg ik kom hier dus nu pas achter. Ik dacht altijd als ik dat las dat het straattaal was en ik las het ook in het Engels als “oh guurm”.
Ja snap dat je je daardoor aangesproken voelt, of dit nu de juiste manier is weet ik ook niet. Maar goed, het spoort ons in ieder geval aan om alsnog te gaan, dus wat dat betreft.
Tsja hahah dat is persoonlijk. Ik hoor per dag denk ik 95% van de tijd nee.
Hhahaha jongens dit is echt grappig:
Power to the people!!1!!11!
Ja volgens mij doen ze dat wel inderdaad!
Bij mijn tandarts zou je nu van de wall of fame gehaald worden in de wachtkamer. Hier hangen foto’s van mensen die nog nooit een gaatje hebben gehad
Wat erg dat er zoiets is
Wanneer mag je op zo’n wall? Dit wil ik ook.
Ja ik verwonder me er ook altijd over. Staan natuurlijk voornamelijk kinderen op. Is het voor dat kind al de angst dat je een gaatje hebt, maar wordt je ook van de muur gehaald omdat je een gaatje hebt.
Ik ben adobe reader op de mac een beetje zat voor mn pdfjes te openen en lezen; iemand tips voor een ander goed programma?
Ik zag gisteren op het station in Utrecht iets van boeken ruilen. Iemand hier al gebruik van gemaakt? Is het tijdelijk of iets vast?
Ik gebruik altijd gewoon voorvertoning haha. Of Mendeley als 't wetenschappelijke artikelen zijn.
Wow ik eet nu een beyond meat burger en ik kan er gewoon niet over uit hoe goed ik m vind! Ik eet vega voor de planeet en het dierenleed, en ondanks dat vlees me nu echt tegenstaat kon ik sommige dingen toch wel missen, maar burgers nu echt niet meer.
Hoewel die flink aan de prijs is eet ik die nu elke maand wel een keer.
Wat een donderstraal
Haha ja ga ik ook doen denk ik. Ik ga nu voor nummer twee haha #vreetzak. Ik ben waarschijnlijk heel laat met deze ontdekking maar waar ik woon hadden ze ze nergens, en kwam er vandaag achter dat een bepaalde winkel ze dus heeft. Man, lekkerrrr.
Seks en vechten!
En niemand is lelijker dan Roy. Maar Roy is hartstikke leuk!!!
Ja kap, Roy is wat mij betreft een van de weinig leuke mannen in dat huis