Ik heb vandaag echt een dikke loonsverhoging gekregen dus ben superblij! Nu lekker champagne drinken en voetbal kijken om het te vieren.
Al mijn vrienden gaan dit weekend naar wae en ik kan niet mee en daar baal ik zooooo van. Er is al allemaal voorpret in de groepsapp, echt kan wel huilen
het irriteert me mateloos dat instagram/fb/whatsapp het niet doen en dat vind ik echt oppervlakkig van mezelf
Wat een rare constructie ook.
Dus jan en alleman kan gewoon elk moment je woning binnenlopen?
Ik ook! Wat is dit joohh… die mensen zijn niet goed.
Ja precies! Vriend en ik vallen van de ene in de andere verbazing! Vriend wilde niet meer verder kijken en heeft t afgezet
Hij is zo’n cuck
Ja moet je nagaan hoe laag mijn standaard is voor mannen in de villa Al kan Renan d’r wel mee door qua uiterlijk.
Als ik geforceerd werd zou ik Renan neuken en Joshua als vriendje nemen, aangezien dat de enige is die ik nog enigzinds aan Mn ouders zou durven laten zien.
Oh gadver zeg, kan echt niet tegen die lucht
Ja het is verkassen of vergassen
Nee dit vind ik ook raar en dat degene denkt van dit kan gewoon in een trein?! Ik zou ook zsm verkassen.
Zusje zit in de woonkamer voetbal te kijken. Ik ben te moe en lig in bed…
Goede gastvrouw
Heb wel thee voor haar gezet en ze weet waar chocola ligt, dus op zich moet dat goedkomen toch.
Slaap lekker allemaal
De laatste 2 die ik met kerst heb gekregen van @Skadi zijn nu toch echt op . Heb er heel zuinig mee gedaan! Mis ze nu al
NEE
Hahaha wow kom er even na 10 jaar achter dat dat kan. Top thanks
Ik ben zo enorm klaar met mijn collega’s en het werk. Ik zou zo kunnen huilen.
Ik ben zo moe en kan eigenlijk ook wel even om alles huilen momenteel
Heb zin in vreterij maar natuurlijk was ik weer te eigenwijs (en moe) om langs de supermarkt te gaan toen ik vrij was van werk :s