Wat je even kwijt wil #23

Domme vraag misschien maar moet jij dan ook naakt? En is iedereen naakt? Of is het zo van: je mag naakt maar je mag ook kleding aan.

en @Maestoso , ik zie nu helemaal voor me dat zo’n camping een mascotte heeft, zoals dit:

image

Maar dan dus naakt. Dat er gewoon een naakt mens met zo’n konijnenhoofd op de hele dag loopt te dansen en op de foto gaat met kinderen en zo :joy:

17 likes

De tering, dit duurde lang. Ik zit in de creatieve sector en ik las animatie als in digitaal animeren, ik snapte er al helemaal niks van?!

5 likes

Haha deze reclame krijg ik ook altijd!

Pfff, ik heb een irritante collega die werkelijk iedereen irritant vind behalve de baas :roll_eyes::roll_eyes: en er is al heel veel aan gedaan, coaching trajecten enzo, maar ja hij blijft gewoon heel vervelend. Vandaag had ik een soort toppunt bereikt met ergenissen, maar nu wil hij dat ik volgende week mee ga naar Italië, maar het idee om een dag alleen met hem te zijn geeft me gewoon echt een steen in mijn maag :frowning: hij zat ook best aan te dringen en al mijn argumenten te weerleggen en daardoor kijk ik gewoon op om duidelijk te zeggen dat ik niet mee wil.

En sowieso wil ik niet mee, omdat ik hier weg wil, maar dat kan ik natuurlijk niet zeggen…

Ik weet niet hoe ik het voor elkaar krijg hoor, maar ik verlies iedere keer een dopje van mijn oordopjes :upside_down_face::upside_down_face::upside_down_face::upside_down_face:

Social Media doet het toch niet dus ben uit verveling maar klachten gaan lezen
Pareltje dit hoor :upside_down_face:

20 likes

Ik houuuu van van der Sanden, wat een topwijf is dat.

7 likes

Er is hier in de buurt blijkbaar uitslaande brand bij een varkensboerderij :sob:

Ja klopt!

Vanavond heb ik samen gekookt met vriendinnen en zoo genoten van alles!

Wat worden we toch succesfulling adults. :handshake:

14 likes

Ja hoop het ook. Vind het zo zielig voor al die varkens (sowieso al natuurlijk), en omwonenden etc. Hoorde echt super veel sirenes hier net. Zag dat er ook wagens zijn die van andere kazernes komen.

Wat heb je aan je wenkbrauwen laten doen? Alleen epileren of ook verven?
En waarom moet je huilen? :frowning: :heart::heart:

Ja ik hoorde ze ook :frowning:

Mijn vader appt me net dat het om een loods met auto’s gaat. Nu weet ik het ook niet meer. Lekker he zo’n dorp. Waar ieder verhaal om de minuut veranderd.

Nou dan zal dat wel waarheid zijn hahah. Wel alsnog heel erg maar ben opgelucht dat het niet die varkens zijn.

Volgens omroep Brabant inderdaad loods met auto’s

omg where to buy???

Ja inderdaad! Ken niemand uit die straat geloof ik.

@Miena jij woont dus ook hier?

Mannenziekte vaststellen gaat bij ons thuis zo:

‘Wat wil je eten?’
‘Ik denk een soepje, meer kan mijn maag echt niet aan’
‘Oké, dan haal ik zelf even een frietje’
‘Oe lekker’

AL-TIJD

50 likes

Hahaha ben blijkbaar lekker wakker want er stond ook shoko op die foto. Ahh helaas, ik woon daar 4 uur vandaan ofzo :S