De appstore doet het nu ook al niet bij mij
Echt heel dramatisch maar ik had voor werk Ă©cht een goede post ingepland staan op Insta⊠nu moet ik âm morgen middag inplannen want âs avonds komt al een andere en klopt mijn feed niet meer⊠Posts in de middag doen het slechter dan in de avond
Zwaar leven.
Hee hoop dat DTRH wel gewoon fijn wordt voor je hoor en je week weer even wat beter maakt
Hmm, hoezo vind je het er raar uitzien dan? Zal vast meevallen joh! En wat hebben ze zo anders gedaan dan vorige keren?
Nawh dat is echt balen zeg Ik hoop voor je dat het snel weer meezit
Komt wel goed hoor.
Ik moet btw nog veel bijlezen dus ik weet niet helemaal waar het over gaat, maar ik las iets over een appartement wat hem niet werd
Ik ben verkouden en Jezus wat is dat toch irritant als je ligt. Pas dan heb je door hoe moeilijk ademen door een dichte neus gaat en hoe irritant dat door je mond heen is.
@kali wilde je nog bedanken voor je reactie gisteren, vond het lief! Opruimen en schoonmaken zorgde sowieso al voor een beter humeur
Zooon leuke avond gehad. Uit eindelijk niet geknutseld maar wel in mn bffs vrienden boekje geschreven ( die ik haar voor de bday heb gegeven haha) en 100 gekke polaroid fotos gemaakt.
Baal wel dat whatsapp en insta kut down want we hebben met zn 6en een foto op een mini bank die ik te graag wil posten.
Hm gaat, was nog beetje verdrietig, baalde nog steeds van mân stomme kleding (heb geen opslag dus het ligt altijd in de weg), mijn verkoudheid was gisteren ook nog irritant en met mân date had ik gehoopt dat het iets anders zou gaan, dus het kon beter Ach ja, je hebt van die dagen.
Jaaa lekker Nederland
KnÀckebye bitches.
Zijn hoofd blijft echt goud hahahahaha
Hoe lang stond deze al klaar om te posten?
KnÀckebye hahahaha.
En ineens slaat het ene glas wijn wat ik heb gedronken in. Ik ben nu of in staat om te gaan paaldansen of als een blok in slaapvallen.
Ik was in shock toen ik er na 3 jaar achterkwam dat dat kon hahaha dus ik herken je gevoel
Ik snap het niet zonder context maar ik vermoed wel iets iets met een voet en een bal
Kijk hoe vet deze emojis
Ik heb vandaag sphahghethtie ( voordat jullie gaan zeuren dat er ergens een h moet) gegeten. Wat ik norma haat vieze natte deeg slierten. Maar deze was wel lekker. En ik heb ook pas aan het einde gezged. Ohja jongens ik haat shphahghethtihe maar deze was wel lekker.
Ik heb er ook niet veel van op hoor. Pleur op met je pasta.
Ik heb vandaag een ventilator gekocht. Ik weet nu al dat ik hier zoveel genot zal van hebben en ik heb geen idee waarom ik dat niet eerder heb gedaan? Vorige zomer bijvoorbeeld .
In plaats van koppig te blijven beweren dat ik dat niet nodig heb voor die 2 weken per jaar dat het hier warm is .
In de buurt. Hoorde vanuit mijn dorp de brandweerwagens ook die kant uit gaan.
Er komt over 1 minuut(8 uur) iemand voir een installatie, maar ik moet super nodig poepen ik durf alleen niet, omdat ik bang ben dat ze elk moment kunnen aanbellen
Ik voelde me vanochtend toen ik wakker werd opeens even heartbroken, echt dat gevoel van een break-up of als het over is met een date, een steen in mân maag en de realisatie dat het âechtâ is.
Ik ben alleen niet heartbroken en het is nu ook alweer over, maar jezus dat voelt echt verschrikkelijk kut. Was ik even vergeten. Hoop dat ik dat gevoel nooit meer weken hoef te ervaren.
Best raar dat je een gebroken hart dus fysiek kan voelen toch, of heb ik dat alleen, die âsteen in mân maagâ?