Er zijn klusjesmannen bezig in m’n huis en ik denk de hele tijd, wat werken die mensen hard schaam me bijna voor wat ik op werkdagen doe
Nee hoor, dat gevoel ken ik. Ik heb het wel eens als ik heel realistisch heb gedroomd over een dergelijke situatie.
Overigens kan een gebroken hart ook gewoon fysieke klachten opleveren. Zo’n bijzonder iets, je hart. Veel sterkte!
Ik was (ben) ook echt ziek geweest (misselijk etc) geweest door mn break up. Hebben wel meer mensen! Sterkte in ieder geval
Muhhhh ik zit in de wachtkamer bij de tandarts en ben zo zenuwachtig. Vijf jaar niet geweest helluppp
Mn pasfoto is ZO erg geworden ik kijk zo geïrriteerd hahaha
Mn moeder had gister gewoon een lachbui van ruim een kwartier toen ze m zag tranen over dr wangen hahaha
Wie op instagram heeft en even wilt lachen, stuur m met alle plezier door
Ok nou het viel mee. 1 gaatje en wel gevoelig tandvlees maar voor 5 jaar niet geweest vond ie het erg meevallen. En hij was heel knap en aardig hahah.
Wel genant: had een rokje aan met blote benen en toen ik opstond echt een zweetvlek achtergelaten op die stoel haha noooo
Dat was bij mij gisteren ook. Dus zal veel vaker voorkomen!
Ik moet binnenkort gaatje laten vullen, zal ook een giga zweetplek worden.
Ik voel het op het moment ook. En ik heb dit klote gevoel niet gemist zeg.
(Het is niet over met mijn date, maar ik vroeg voor een date en hij zou appen of hij kon, maar heeftie uiteindelijk niet gedaan en hij appte me tot 2 weken geleden elke avond welterusten en goedemorgen en dat is voorbij en het voelt alsof het aan het uitdoven is, ons contact Het enthousiasme lijkt in ieder geval niet meer zo aanwezig en dat doet pijn
)
Er zit gewoon iemand van 21 in het Europees Parlement? Hoe dan?! Zo’n realisatiemoment van wtf voer ik uit met mijn leven en hoe goed hebben anderen die op orde. 21, whattt.
Ik ben op weg naar het eindgesprek voor m’n scriptie ben ZO benieuwd
Ah dat paniek gevoel dat er wel eens wat mis kan zijn… heel herkenbaar!
Ik durf hier geen advies voor te geven, want bij mij komt het nooit goed na dit gevoel :p.
Oke misschien zit je hier helemaal niet op te wachten, en sorry als ik een beetje soft klink
Maar zo iemand is de uitzondering, ik denk dat de meerderheid van de twintigers wel eens denkt “waar ben ik mee bezig”
Ik ga (waarschijnlijk) vandaag afstuderen, maar voel me soms ook zoals wat je beschrijft. Andere mensen “kunnen” echt iets zoals huizen bouwen of hebben een heel indrukwekkend cv, en ik ga een letterenstudie afronden waar ik 2 jaar te lang over gedaan heb
Heb echt de neiging om in capslock te appen is er watttt!!!
En het maakt me boos ook Vind het zo hard, dat mannen dan eerst zo enthousiast zijn en dan gaat dat toch weer weg en heb ik het idee aan de kant te zijn geschoven en dat ik eraan te moet trekken en op een gegeven moment kan ik mezelf niet meer inhouden en uit ik het. Maar dan ook meteen best fel en dan komt het meestal niet meer goed ook.
Echt opeens na mijn vakantie dat hij gedraaid lijkt te zijn? Toen ik op vakantie was super veel contact gehad. Sinds ik thuis ben, ook echt diezelfde avond, lijkt hij veel afweziger/minder involved. Bleg
Hij stuurde gewoon toen hele dag door dingen door, en nu gewoon vaak stilte hele dag. En ik kan het ook echt niet loslaten he, zo irritant.
Ben jij al weer voorzichtig aan het daten na de Colombiaan of geen zin in nog?
Ben geen twintiger meer hahah. Gewoon, zo’n contrast. Al weet ik dat zij de uitzondering is hoor, maar toch, wel goed bezig dat meisje. Ja echt nog een meisje :o
Mijn bovenburen zetten zojuist de verwarming aan
Oh ik lees nu je vorige post pas, ik zag Sjern reageren en dacht dat dat ook op je Europees Parlement post was! Dus ik dacht ik wilde je ook een hart onder de riem steken, terwijl je het misschien helemaal niet zo erg vindt haha. (En zoals ik me nu gedraag weet ik ook na mn twintiger jaren niet wat ik aan het doen ben )
Maar wat kut van je date
Hahah nee daardoor heb ik niet echt een steen op mijn maag. Nouja, wel als ik te veel over mijn eigen leven ga nadenken en de keuzes die ik heb gemaakt. :’) Maar ‘verdriet’/zorgen vanwege een date voelen toch anders
Succes met je gesprek zo!
Ahhh, ja ik snap dat het oneerlijk voelt. Maar je hebt hem dus wel al gezien na je vakantie? Ik geloof echt dat het soms echt kan zijn dat hij druk is met andere dingen! Probeer je zelf nog hoopvol te houden. En niet te snel conclusies te trekken.
Nee niet echt. Ik heb echt last van date vermoeidheid. Ik denk ook nog veel aan die Colombiaan, vooral omdat het overkwam of hij mij ook echt leuk vond! En gedeeltelijk was dat natuurlijk ook zo, maar niet genoeg voor een relatie. En nu denk ik: wat als ik weer een klik voel bij iemand anders en denk dat het oprecht is, hoe weet ik dan of hij mij ook echt leuk vindt, of dat het alleen het moment is?
Daarnaast geloof ik wel dat ik vaker iemand ga vinden waarmee het klikt, maar misschien moet ik daarvoor nog 5 andere jongens daten en daar heb ik gewoon geen zin in. En op Tinder en bumble gaat het ook niet vlot, maar ik besteed er ook weinig tijd aan.
Ik ga de volgende keer beter lezen haha. En ja ik weet wat voor gevoel je bedoelt idd
Dankjewel!
Ik kijk Dunkirk en ik ben benieuwd hoe groot Harry Styles’ rol is hmm zie hem nog niet.