Wat je even kwijt wil #23

Ugh ongeluk gehad. Recht voor mijn huis ook. Wacht kei lang op hulpdienst. Doei geld ook :frown:

Dat is schrikken! Gaat alles goed met jou? Niet gewond?

Wat is de hik toch irritant.

Ben ook al 2 weken terug en heb hem wel paar keer gezien ja, maar het voelt toch wel beetje anders. Het contact tussendoor vooral maar ook wel op dates zelf (zijn enthousiasme en inhoud). Ik weet het niet. Hij heeft inderdaad meer aan zijn hoofd nu, maar alsnog, ik weet niet. Voelt niet goed.
Ik snap helemaal wat je bedoelt. Ik denk dat ik door het vele daten en ook het vele teleurgesteld worden ook de hoop wat verloren ben en meteen als iemand dan wat minder toenadering zoekt, zoals nu, heb ik al die mindere/stomme ervaringen in mijn hoofd. Alsof je er in het begin dus ook niet op kunt vertrouwen. En ja ik ben zelf ook helemaal klaar met datingapps. Vorig jaar heb ik heel even een datingsite geprobeerd, ben alweer vergeten welke het was. Maar verder dan berichtjes krijgen ben ik ook niet gekomen :’) Dus weet niet of daten via een site leuker/anders/succesvoller is ofzo.

1 like

Goeie reminder dit, ik wilde me al een tijd opnieuw aanmelden dus eindelijk weer gedaan. Ondanks de stalkerij :wink:

1 like

Nee niet gewond, reden allebei zacht maar toch flink schade. Ugh baal echt, voor tegenpartij vind ik t super kut (want in principe mijn schuld, kwam uit uitrit maar mijn zicht werd geblokkeerd door een geparkeerde bus) en omdat ik al steeds zo krap in geld zit. Gelukkig had ik geld eigen risico wel al grotendeels opzij gezet… Dat wordt een goedkoop festivalletje houden dit weekend :sweat_smile:

Succes!

1 like

Ik, vind het echt interessant

Na een slopende interne sollicitatie procedure waarbij vaste aanstellingen werden vergeven net gehoord dat ik daar nu niet bij hoor.

Voel me zo klote, wou graag zekerheid. Nu heb ik alleen zekerheid tot oktober. Pas eind augustus hoor ik of er nog wel een contract verlenging inzit :frowning:

1 like

:raising_hand_woman:

oh ja kom maar doorrrrr

Ik heb ook een meisje/vrouw op facebook dat dat doet en er foto’s van post en die is al bijna 30, dus het kan best :stuck_out_tongue:

Dit heb ik een paar jaar geleden gedaan! Was echt leuk haha en inderdaad best wel gênant maarja :woman_shrugging:

groetjes Ariel

29 likes

In het zwembad in de Reeshof is een cursus

1 like

Was dat nou een schreeuw van blijdschap of niet? :hushed:

Ja geen idee?

Gelukkig geen gewonden! Maar het is inderdaad flink balen :confused:

Stond die bus goed? Misschien kun je daar ook wat op verhalen?

Maar wat onwijs vervelend! Ook omdat je de auto nog niet zo lang hebt e.d.
Ik hoop dat je nog wel gewoon durft te rijden.

Helaas wel, zijn parkeervakken langs die doorlopende weg. Geen handige om een bus neer te zetten want het blokkeert het zicht volledig, maar niet verboden.

Hoop ook dat ik hierna weer gewoon durf te rijden😅. Nu maar weer even paar weken OV…

1 like

Nu.nl:

@Nidorina

3 likes