Wat je even kwijt wil #23

Aah zo lief!

1 like

Ik ga precies nu lang douchen, gevaarlukkk

1 like

Net 2 uur lang mn zusje geholpen met het leren van haar toetsen en een planning gemaakt.

Heb stiekem onder haar planning gezet: “succes poepje, xxx”

Of ze waardeert dit of ze gaat me haten :heart_eyes:

Toen nog met papa en haar gegeten. :smile:

13 likes

@Chesirecat wat rot van je baan :frowning: Zo onterecht want je was volgens mij een super betrokken werknemer. Kut action. We leven allemaal met je mee!

1 like

OMG, ik wil al de hele dag zalm wraps en
roomskaas en knapperige ijsbergsla. Het moet.

3 likes

Mag ik even een moment stilte voor hoe intens lief jij voor de medemens bent?

11 likes

Oooh zo jaloers! Hebben jullie een uitklapbare luifel of alleen een scherm?

Is toch super satisfying I’m die 20000 te hebben straks, gewoon doen

1 like

Gewoon Walk At Home doen. Na 1 filmpje heb je je doel gehaald!

2 likes

Is ieh al single ?

1 like

Hahaha omgg me droom haha

2 likes

Sorry ben niet bij 5 guys gaan eten. Had buikpijn en dan lijkt me fast food niet goed. Geen review dus.

Alessandro? Francesco? Andrea? Davide? Giovanni? Gianluca? Luigi? Enrico? Lorenzo? Matteo? Vincenzo?

Ik heb een aantal zomers les gegeven aan Italiaanse scholieren en die jongens heetten echt allemaal zo :grin:

5 likes

Wat ik me afvraag he, waarom zeg je wel mijn zusje maar over je vader papa?

Ik vind mijn zusje beschrijvend over de persoon en papa als iets heel eigens.

Oooohja Simone! Die was ik nog vergeten

Hahaha opt eiland waar ik vandaan komt zijn er 4/5 mannen namen. Fantastisch. Jaa Giorgos de neef van de oom van die andere Giorgos.

5 likes

Ik had een hele brutale Alessio in de klas die steeds cazzo zei. En toen heeft hij me opgenomen toen ik zei: DON’T SAY CAZZO. Toen elke keer als iemand dat zei, in de klas of op excursie speelde hij dat af hahah ik moest er heel hard om lachen, mn management niet. Miss ook een reden waarom ik niet terug gevraagd ben.

6 likes

Ken ook meerdere Angelo’s

Geen idee :sweat_smile:

Ik was de verjaardag van een van mijn beste vriendinnen vergeten (ja erg he, ze vond het gelukkig niet zo erg), dus heb ik de satisfier voor haar besteld.

En ik ga zo hardlopen en hoop echt dat het gaat stortregenen, maar trekt helaas over volgens mij

6 likes