Wat je even kwijt wil #23

Haha net een werver van een goed doel aan de deur, houdt een heel verhaal waardoor ik uiteindelijk natuurlijk moet gaan doneren. Ik zit onder zijn verhaal al steeds te denken hoe ik hem ga afwimpelen, zegt ie: “dusss… zou je willen doneren? Als je ouder bent dan 26 tenminste”.

Had je misschien eerst moeten vragen voordat je het hele verhaal hield jongen… Want ik ben 23 haha :muscle: Vind het goed werk wat ze doen hoor, maar houd er gewoon niet van om dan maandelijks aan iets vast te zitten.

6 likes

Dit vind ik zo lief!

1 like

Ahh hier ook please ik trek het niet er is niks meer van me over behalve een plasje water

Weet iemand toevallig of de Starbucks ook decaf ijskoffie heeft? Geen zin om voor niks in de rij te gaan staan straks :see_no_evil:

1 like

Ja de cold brew’s en frappucino’s kunnen allemaal decaf.

1 like

Ik had aan mijn moeder verteld dat ik een beetje teleurgesteld was in mijn vriendinnen, omdat niemand mij een ‘gefeliciteerd met je nieuwe huis’-kaartje heeft gestuurd. Terwijl ze wel van de kaartjes zijn en ik dat ook altijd doe bij hen. Nu liep ik vanmorgen naar de brievenbus en heeft mijn moeder me een kaartje gestuurd. Zo lief :heart:

43 likes

Top, dankjewel! Weet je dan toevallig ook wat lekkerder is? Ben volledig clueless haha

Ja gewoon vragen of ze het gene wat jij wilt decaf kunnen maken.

1 like

De coldbrew is letterlijk koude koffie met ijsklontjes, je kan die als cappuccino of gewoon zwart en eventueel een smaakje er in laten doen.

De frappucinos zijn er in heel veel smaken en meer milkshake substantie. Als je een lekker smaakje wil of die substantie bedoeld zou ik daar voor gaan.

Ik wil echt koffie koffie smaak dus ga meestal dan voor de coldbrew. Dus beetje persoonlijke kwestie. Maar als je de barista om advies vraagt kunnen die je ook heel goed helpen qua smaakjes en wat kan!

Dankjewel!! Denk dat het een frappuchino wordt dan :blush:

2 likes

Ik vind het echt rot voor je!

1 like

Heb ‘the kik’ weer herontdekt en ben al heel de middag aan het luisteren. De kinderen zijn er ook heerlijk op aan het dansen♥️

4 likes

Ik zeg spammen!!

2 likes

Ik was zo goed bezig met sporten naar ik ben mn motivatie kwijt.

Oh nu begint het te regenen dus nu kan ik niet meer gaan hoor :woman_shrugging:t3:

3 likes

@Chesirecat Wat lelijk, ik vind het echt naar voor je! Wat hadden ze gezegd over iets bij het blad? Daar zou ik toch nog even achteraan gaan. Misschien is het met je reuma makkelijker om qua werk iets te doen in de richting van wat je hier deed, want als FF virtual assistent ben je een absolute ster!
Sowieso krom om iemand met een lichamelijke beperking als reuma in een winkel te zetten en vervolgens te zeggen dat het niet snel genoeg gaat.

1 like

Update: het is een hazelnoot frappuchino geworden, het meisje was heel lief en ik ben er erg content mee

20 likes

Oooo mijn god. Ik lag na werk even op bed en ik kom zojuist beneden en de achterdeur naar buiten stond open😨 ik vermoed opengewaaid door dat hij niet goed dicht was. Maar ik heb dus een binnenkat, en zij dartelde nog steeds vrolijk binnen rond. Hoe dan??? Thankgod ook dat ze niet naar buiten is gegaan.

7 likes

Ik zoek een gifje met een soort hoppelpaard en vuurwerk uit z’n ass. Wie kan me helpen.

Ik dacht dat het onweer voor vandaag al wel geweest was. Ik wilde nog gaan hardlopen straks :sweat_smile:

Gek weer. M’n broertje stuurde net ook al dat het volgende week 30 graden wordt oid en ik zie nu al op tegen de sauna in mn slaapkamer dan

Oh dat is schrikken, wat fijn dat ze toch binnen is gebleven! Ik had het gisteren andersom, de ramen op de slaapkamer stonden open en toen sloop er ineens een vreemde kat de woonkamer in. Schrok me kapot, en de kat ook want hij ging er direct weer vandoor :’)

2 likes