Oooh zo jaloers! Hebben jullie een uitklapbare luifel of alleen een scherm?
Is toch super satisfying Iâm die 20000 te hebben straks, gewoon doen
Gewoon Walk At Home doen. Na 1 filmpje heb je je doel gehaald!
Is ieh al single ?
Hahaha omgg me droom haha
Sorry ben niet bij 5 guys gaan eten. Had buikpijn en dan lijkt me fast food niet goed. Geen review dus.
Alessandro? Francesco? Andrea? Davide? Giovanni? Gianluca? Luigi? Enrico? Lorenzo? Matteo? Vincenzo?
Ik heb een aantal zomers les gegeven aan Italiaanse scholieren en die jongens heetten echt allemaal zo
Wat ik me afvraag he, waarom zeg je wel mijn zusje maar over je vader papa?
Ik vind mijn zusje beschrijvend over de persoon en papa als iets heel eigens.
Oooohja Simone! Die was ik nog vergeten
Hahaha opt eiland waar ik vandaan komt zijn er 4/5 mannen namen. Fantastisch. Jaa Giorgos de neef van de oom van die andere Giorgos.
Ik had een hele brutale Alessio in de klas die steeds cazzo zei. En toen heeft hij me opgenomen toen ik zei: DONâT SAY CAZZO. Toen elke keer als iemand dat zei, in de klas of op excursie speelde hij dat af hahah ik moest er heel hard om lachen, mn management niet. Miss ook een reden waarom ik niet terug gevraagd ben.
Ken ook meerdere Angeloâs
Geen idee
Ik was de verjaardag van een van mijn beste vriendinnen vergeten (ja erg he, ze vond het gelukkig niet zo erg), dus heb ik de satisfier voor haar besteld.
En ik ga zo hardlopen en hoop echt dat het gaat stortregenen, maar trekt helaas over volgens mij
Een klasgenoot vind dat ik een verwijzing naar Versailles uit mân essay moet halen, want hij kende het niet en denkt dat meer mensen er niet bekend mee zijn. De afgunst en verbazing droop van mân gezicht ben ik bang⊠Hij kende het verdrag van Versailles wel (waar denk dat je het ondertekend is flapdrol?!), maar het paleis niet. Dus ik zei Franse revolutie, waarop er bij hem geen belletje ging rinkelen. Vervolgens zei ik Marie Antoinette en toen zei hij âohja, dat zegt me wel watâ. Hoe kan een volwassen man (hij is dus 31) het paleis van Versailles niet kennen?!
Nu al gesloopt van deze week, maar ik mag eigenlijk niet klagen want ik doe allemaal leuke dingen. Gisteren naar Disney geweest, vandaag naar een preview van een film die volgende week uitkomt en vrijdag ga ik een weekend naar Parijs met vriendinnen. En ondertussen draai ik ochtenddiensten en slaap ik te weinig. Waarom ben ik geen 21 meer?
Ook Anja schaap is gevonden.
Ik heb morgen dus televisie opnames (voor de mensen die weten waarvoor; graag niet posten, het mag nog niet op social media staan) maar ik voel me zo flut nu. Moet ik eerst ook nog helemaal met de trein naar Amsterdam en dan met de pont en ik vind dat altijd zo spannend. Is er iemand vrij die met me wil chillen? Ik ben als het goed gaat om 11:45 op Ams centraal
Veeel plezier!!
Ik ga morgen voor het eerst in mân leven naar de pedicure (hard nodig ook want mân voeten zijn echt een slagveld) maar ik ben zo bang dat ik het niet trek dat iemand aan mân voeten zit? Op zich boeit het me allemaal niet zo veel maar ik ga uit reflex altijd schoppen dan, hoop echt dat ik dat kan onderdrukken zodat ik die vrouw niet in haar gezicht schop