Een klasgenoot vind dat ik een verwijzing naar Versailles uit m’n essay moet halen, want hij kende het niet en denkt dat meer mensen er niet bekend mee zijn. De afgunst en verbazing droop van m’n gezicht ben ik bang… Hij kende het verdrag van Versailles wel (waar denk dat je het ondertekend is flapdrol?!), maar het paleis niet. Dus ik zei Franse revolutie, waarop er bij hem geen belletje ging rinkelen. Vervolgens zei ik Marie Antoinette en toen zei hij ‘ohja, dat zegt me wel wat’. Hoe kan een volwassen man (hij is dus 31) het paleis van Versailles niet kennen?!
Nu al gesloopt van deze week, maar ik mag eigenlijk niet klagen want ik doe allemaal leuke dingen. Gisteren naar Disney geweest, vandaag naar een preview van een film die volgende week uitkomt en vrijdag ga ik een weekend naar Parijs met vriendinnen. En ondertussen draai ik ochtenddiensten en slaap ik te weinig. Waarom ben ik geen 21 meer?
Ook Anja schaap is gevonden.
Ik heb morgen dus televisie opnames (voor de mensen die weten waarvoor; graag niet posten, het mag nog niet op social media staan) maar ik voel me zo flut nu. Moet ik eerst ook nog helemaal met de trein naar Amsterdam en dan met de pont en ik vind dat altijd zo spannend. Is er iemand vrij die met me wil chillen? Ik ben als het goed gaat om 11:45 op Ams centraal
Veeel plezier!!
Ik ga morgen voor het eerst in m’n leven naar de pedicure (hard nodig ook want m’n voeten zijn echt een slagveld) maar ik ben zo bang dat ik het niet trek dat iemand aan m’n voeten zit? Op zich boeit het me allemaal niet zo veel maar ik ga uit reflex altijd schoppen dan, hoop echt dat ik dat kan onderdrukken zodat ik die vrouw niet in haar gezicht schop
Same!
Ik ben trots op mezelf omdat iemand laatst vroeg wanneer de Zara sale begint en ik het goed heb ‘voorspeld’. Dus voor de mensen die willen shoppen. Vanavond online en vanaf morgen in de winkel
Wtf wat een dag joh. Ik ben serieus zo’n nutteloos mens Ik ging even met de auto op pad om mijn vader in het ziekenhuis op te zoeken, tering wat een belevenis was dat zeg. Alles was leuk en aardig, eigenlijk reed ik ook gewoon goed auto, totdat het tijd werd om de parkeerplaats op te gaan. Ik stond sowieso veel te ver van dat kaartmachine ding af, waardoor ik er niet goed bij kon. Eerst probeerde ik het nog door mijn raam te doen, maar dat ging sowieso niet lukken. Daarna probeer ik het met mijn deur open, zit mijn gordel in de weg waardoor ik me niet richting dat ding kon bewegen. Dus ik probeer me uit die gordel te wurmen, was ik ondertussen vergeten om de handrem erop te doen, waardoor die auto een heel stuk achteruit rolt. Toen ik dat eenmaal door had, zie ik een vent ACHTERLANGS die auto rennen. Omg ik schrok me echt helemaal de tyfus, gelukkig was die man ongedeerd, maar echt die vent had op dat moment echt onder mijn wielen kunnen liggen
.Toen ik eenmaal over de realisatie heen was dat ik bijna iemand had vermoord. Stap ik vol gevloek en getier maar uit wanhoop uit om dat kaartje in dat ding te doen. Gaat die boom supersnel omhoog, dus ik moest als een idioot me weer in die auto haasten en gas geven om er nog op tijd onder door te kunnen. Toen was ik als klap op de vuurpijl ook nog eens vergeten een jas mee te nemen, waardoor ik lekker dat hele stuk naar het ziekenhuis in de regen kon gaan lopen.
Toen kwam ik eenmaal in dat ziekenhuis, en echt heh ik heb mijn vader een miljoen keer prima opgezocht, maar ineens twijfelde ik over de verdieping. Dus ik stap uit op de tweede verdieping, loop naar het eind, en zie ineens een leeg ziekenhuis bed van wat ik dacht dat de kamer van mijn vader was… dus ik denk… huh waar waar ben ik eigenlijk?! Dus ik loop als een soort idioot dat ziekenhuis door. En ik zoeken jonge! Zoeken! Ik ging maar aan al die mensen vragen waar mijn vader was als een soort debiele 5 jarige Het eerste groepje zusters verwees me naar de andere kant van de hal, maar daar herkende ik al helemaal geen ene hol van, en echt het leek wel alsof ik even in een alternate reality was ofzo
Dus ik ga uiteindelijk toch maar even op de eerste verdieping kijken, maar dat herkende ik ook ineens niets meer. Dus ik zie na ongeveer 20 minuten nutteloze ellende een zuster lopen die ik eerder bij mijn vader had gezien, en ik was zo gestresst geirriteerd, paniekerig en zweterig dat ik letterlijk zei:’ Hey!!! Ik herken jou, jij hebt met mijn vader gewerkt toch?! Waar ligt hij nou joh? Ik kom er gewoon niet uit, echt ik word helemaal gek’. Zegt ze:’ Ehm…dat kan wie is je vader?’. Omg hoor ik kan achteraf echt niet over mezelf uit
Dus ik zeg:’ Ohhh ja dat is wel belangrijk natuurlijk’. Zeg zijn naam, en dan gaat er een vaag lampje bij haar branden. Ze verwijst me weer een paar gangen verder, en ik zie mijn vader weer niet zitten. Dus ik loop met mijn armen omhoog naar die zusters en zeg:’ Ik kan mijn vader niet vinden, echt ik loop er zo een miljoen keer heen, maar het is net of ik in een totaaaal ander ziekenhuis ben joh. Ik snap er helemaal niks van!’. Zegt die vrouw:’ Wie is je vader dan?’ (Echt dat die vraag zo vaak aan mij gesteld is ook, hoe fucking dom was ik bezig
) Ik zeg zijn naam weer, zegt ze:’ Ja die zit letterlijk in de kamer achter je’. En ik zie mijn moeder en vader echt zo droog naar mij zwaaien. Wtf man, al die andere patienten op de kamer van mijn vader waren me gewoon aan het uitlachen.
Toen daarna kwam deel 3 van deze vreselijke bedoeling. Ik moest die parkeerplek weer af. Ik zet die auto uiteraard weer veel te ver van dat ding af, dus ik ga er maar weer vloekend en tierend uit, wil dat kaartje maar niet pakken. Dus ik raak steeds gefrustreerder, en zweteriger, en zie tegelijkertijd een hele rij aan auto’s achter mij vormen, dus uiteindelijk ga ik maar weer terug de auto in terwijl ik achteruit rij en maar voor iedereen opzij ga. Ik reed toen maar naar de parkeerautomaat, waar een jongen stond, en ik vraag aan hem:’ Hoe kan dit nou? Je kan toch gewoon bij het poortje betalen? Dat kaartje werkt niet voor mij’. Zegt die jongen:’ Ja het werkt bij mij ook niet’. Achteraf besef ik me dat ik toen wel een minuut of twee naast die jongen heb gestaan om me te bedenken wtf ik dan ging doen. Uiteindelijk zei ik tegen hem:’ Ik ga het nog een keer proberen’. Die jongen zegt:’ Nou veel succes’. Hij moet wel niet gedacht hebben De tweede keer lukte het gewoon omdat ik blijkbaar dus gewoon het kaartje in het verkeerde gat zat te duwen
Vervolgens heb ik thuis nog dik een kwartier rondgereden voor een parkeerplek, en waarschijnlijk uiteindelijk ergens geparkeerd waar het niet mag. Mijn vriend zei dat hij me helemaal rood en zweterig meerdere keren zag langsrijden . Nou goed punt van het verhaal ik ben een nutteloze, awkward weirdo hahahaha
Ok ik wil weer naar New York ben ff loterij kopen brb
Denk niet dat je zin of tijd hebt maar ik ben tot 16u aan t werk, in de buurt van/aan Rembrandtplein. Ik had je een ijskoffie beloofd dus als je zin hebt kun je langskomen!
Als je een hele loterij koopt win je sws wel ja
Ik kijk nu ‘Verminkt’ en die man lijkt op een soort kruising van Gerard Joling en Lil Kleine
Ik ben zo blij, ik heb met met mijn vriend besloten dat ik vanaf 1 september bij hem in trek en dus gaan samenwonen
Hahahaha wat een ellende he die poortjes en kaartjes. jij schrijft zo leuk en beeldend!!
Godzijdank heb ik idd geen ongelukken veroorzaakt! haha. Ik heb dit ook maar niet allemaal tegen mijn ouders verteld mijn moeder zou er echt in blijven . Met mijn vader gaat het gelukkig wel een stuk beter dan ik had verwacht, hij heeft alleen ineens een katheter nodig, wat voorheen niet was, dus ze moeten even uitzoeken hoe dat komt. Hij gaat morgen naar een revalidatiecentrum, en hopelijk hoeft hij daar niet langer dan een weekje of twee te blijven. Van mijn moeder weet ik verder nog steeds niks helaas
We moeten sowieso nog een week op het kennismaking gesprek wachten, en dan wordt het onderzoek pas ingepland
Ah vind het echt super dat er zoveel meedenken. Ik maak van alle tips screens , zodat ik dat dan kan proberen als wat ik nu probeer niet helpt.
De Noodcentrale… Zijn dit nou echt gesprekken of zijn het acteurs?
Volgens mij is het hartstikke nep, word er bijna boos van haha.
Hahahaha thanks! Ja het was echt verschrikkelijk. Echt zooooveel erger dan ik eigenlijk ooit had kunnen denken of had verwacht haha