Wat je even kwijt wil #23

Ik vind het bijna knap dat hij dat heeft weten te ontwijken :eek:

1 like

Zit hij al naar Pretty Women of the Devil wears Prada te kijken?

Langzaam in het spaans nep colombiaan!!!1!!!een11!!!

6 likes

Jessica Jones, op het randje dus.

3 likes

Ik zag vandaag een koe plassen.

2 likes

Ik een alpaca poepen! Ik vond het leuk dat hij ook expres een beetje wijdbeens ging staan.

2 likes

Die 5 zijn ook echt ranzig.
Ze zien er ook smerig uit door de regen

Ja dat wel, maar die nieuwe zwarte is wel echt leuk! Hij komt altijd even kijken als er iemand langsloopt!
Alleen dat George dan bijna door het hek heen vliegt vindt ie dan weer wat minder leuk.

1 like

Haha.
Ik fiets er elke dag langs, zal eens stoppen en kijken of die dichtbij komt

Dit mag niet toch? Huisregels enzo

Is zo te zien al gerapporteerd

1 like

De koe had licht gebogen poten, maar er kwamen wel 3 straaltjes tegelijk uit! Misschien moet dit in het TMI topic :sweat_smile:

1 like

Je hebt wel grondig geobserveerd :sunglasses: bij deze geslaagd voor je koeiendiploma.

1 like

Ik zit hier aan de keukentafel met een klein zakje chips, tony’s chocola, colaatje, forum en mijn oppaskat naast me. Lang geleden dat ik me zo gelukkig voel met zoiets simpel

23 likes

Weg

Veel succes alvast!

ach. Dat vind ik balen voor je. Sterkte

1 like

Ja gek is dat toch he, een beetje beledigd ofzo… het heeft wel geholpen want ze heeft zelfs een liedje gezongen haha
@Flopsyunicorn huh dat ben ik niet!

1 like

Dit bedoel ik trouwens met die kunstwerken met zee containers. Echt tof! Ga je er dit jaar heen?

Samenvatting

5 likes

Gister was ik aan het fietsen en ik zag ik de verte een heel mooi donker paard onder een boom staan in de schaduw. En toen ik langs fietsten kwam hij een beetje naar me toe en poseerde heel mooi. Ik baal dat ik geen foto heb gemaakt. Maar er fietsten 2 bejaarde achter me en ik dacht jaa als ik nu stop rijden zij mij zo omver met hun opgevoerde fietsjes

4 likes