Ach ik heb in Frankrijk Kenny B gequote om aan te geven dat ik geen Frans spreek dus ik ga in spanje ook gewoon slechte liedjes qouten heur.
Ik lag al in bed en toen appte mijn broertje of ik nog iets van de mac wou. Dus nu zit ik weer beneden in mān pyjama op mān eten te wachten.
Hola supermercado de la bancos por aqui
Huh ze zingen toch telebancos⦠is mijn leven nu een leugen.
Ben ik weer nee mijn leven is geen leugen want Willie Wartaal heeft een x een vertaling er van gedaan. Hij had het toen over tele bankieren ( een woord wat hij in een ander lied ook gebruikt hij is fan) dua het is telebancos.
Joe ( Dont mind me ik heb hele plakboeken vol met break out intervieuws en shizzle van hun. Ik was eng fanā¦)
Ik dacht ook telebancos. Kreeg dit lied never uit mān hoofd toen ik in Spanje was en boven elke atm telebancos stond.
Ik krijg nu ook de neiging om thirst tweets over hem te gaan schrijven. Damn .
Zit hij in Riverdale trouwens? Moet ik nou echt toch verder gaan kijken?
oh shit dan staat het verkeerd op de lyrics site (ik was te lui om het te typen en deed copy paste). Ik dacht ook huhh klopt dit wel, maar ja ik zing sowieso altijd een eigen versie op liedjes dus ik vond mezelf niet betrouwbaar
Als je het maar met zelfvertrouwen zegt
Ik haal denk ik te vaak koffie bij een dezelfde zaak, want vorige week had de koffiezaak een pinstoring, toen kreeg ik mān koffie gewoon mee en mocht ik een andere dag komen betalen, omdat zo vaak koffie haal en vandaag kreeg ik van een andere medewerker de havermelk in mān cappuccino van het huis
Het hijgend hert!
Vandaag zat ik op de bank met mijn moeder, een vriendin van mijn moeder en mijn zus en haar baby. Eerst ging het gesprek over bevallen en babyās daarna ging het gesprek over de dochter van die vrouw die verloofd is en gaat trouwen. Zijn twee dingen die ik heel graag zou willen en kon echt wel janken. Mijn moeder maakte ook zoān sneer kon je nu maar mee praten he Karl. Kutwief
Jaa ik ging googlen en google zelf zegt idd de la bancos. Foei google haha
Volgens mij is ergens een examenfeestje
Vriend is een paar dagen vrij van werk. Dus meer tijd voor quality time. Vandaag uit eten geweest en mezelf rond gegeten. Had zelfs make up op en iets leuks aan enz. Hij keek de hele tijd verliefd naar me. Morgen gaan we taartjes proeven voor de bruiloft.
Itās a lieeee!
Volgens Google is het ook āI got my first real six-stringā maar Bryan Addams zingt toch echt āI got my first real sex dreamā hoor
Hahaha mijn vriend zegt net dat hij dit muziekje voorstelt bij dat hele verhaal van mij
Ik ben vandaag naar mijn lievelingsrestaurant geweest. Ze hebben geen kaart, je kan enkel kiezen tussen de kleine of de grote menu en aangeven wat je niet lust of allergisch aan bent. Alles is biologisch en lokaal (ze geven bv. geen koffie, omdat dat dus niet lokaal is) en puur, maar toch heel vernieuwend. Je proeft de kwaliteit van de ingrediënten, maar het zijn ook heel verrassende combinaties. Ik heb zó genoten.
En ik heb voor het eerst in mān leven gekozen voor het bijpassende drankenarrangement. Dat doe ik normaal niet, omdat dat veel te veel alcohol is voor mij. Het was inderdaad (te) veel alcohol, maar wow, zo heerlijk!
Ik was er voor lunch en ik ben nog aan het nagenieten, haha.
Klinkt als een super leuk concept. Mag ik vragen hoe het restaurant heet?
Ik heb het denk ik gemist maar ik las net iets over ex-werkgever?? Hoe dan???
Hebben ze niet gemerkt hoe pro-actief jij helpdesk service verzorgde en met passie ons alles vertelde??
But Y though??
Het restaurant is Bloempot, in Rijsel, dus waarschijnlijk nogal ver voor jou (?). Maar echt zoān aanrader als je in de buurt bent! Het is niet echt goedkoop, ik heb nu 67 euro betaald voor de kleine menu (40), aangepaste dranken (20), een fles water en infusion. Maar het is het wel volledig waard, want ik kreeg vandaag bijvoorbeeld een soort kaascracker (met eetbare bloemetjes), een voorgerecht (iets met courgette en erwtjes), een hoofdgerecht (vlees met mossels en raap (denk ik, haha)), een kaas/broodhapje, een eerste dessert (asperge-ijs) en een tweede dessert (wortelsorbet). En een glas witte wijn, een glas rode wijn, 2 biertjes en gefermenteerd appelsap/cider.