Ik haal denk ik te vaak koffie bij een dezelfde zaak, want vorige week had de koffiezaak een pinstoring, toen kreeg ik m’n koffie gewoon mee en mocht ik een andere dag komen betalen, omdat zo vaak koffie haal en vandaag kreeg ik van een andere medewerker de havermelk in m’n cappuccino van het huis
Het hijgend hert!
Vandaag zat ik op de bank met mijn moeder, een vriendin van mijn moeder en mijn zus en haar baby. Eerst ging het gesprek over bevallen en baby’s daarna ging het gesprek over de dochter van die vrouw die verloofd is en gaat trouwen. Zijn twee dingen die ik heel graag zou willen en kon echt wel janken. Mijn moeder maakte ook zo’n sneer kon je nu maar mee praten he Karl. Kutwief
Jaa ik ging googlen en google zelf zegt idd de la bancos. Foei google haha
Volgens mij is ergens een examenfeestje
Vriend is een paar dagen vrij van werk. Dus meer tijd voor quality time. Vandaag uit eten geweest en mezelf rond gegeten. Had zelfs make up op en iets leuks aan enz. Hij keek de hele tijd verliefd naar me. Morgen gaan we taartjes proeven voor de bruiloft.
It’s a lieeee!
Volgens Google is het ook “I got my first real six-string” maar Bryan Addams zingt toch echt “I got my first real sex dream” hoor
Hahaha mijn vriend zegt net dat hij dit muziekje voorstelt bij dat hele verhaal van mij
Ik ben vandaag naar mijn lievelingsrestaurant geweest. Ze hebben geen kaart, je kan enkel kiezen tussen de kleine of de grote menu en aangeven wat je niet lust of allergisch aan bent. Alles is biologisch en lokaal (ze geven bv. geen koffie, omdat dat dus niet lokaal is) en puur, maar toch heel vernieuwend. Je proeft de kwaliteit van de ingrediënten, maar het zijn ook heel verrassende combinaties. Ik heb zó genoten.
En ik heb voor het eerst in m’n leven gekozen voor het bijpassende drankenarrangement. Dat doe ik normaal niet, omdat dat veel te veel alcohol is voor mij. Het was inderdaad (te) veel alcohol, maar wow, zo heerlijk!
Ik was er voor lunch en ik ben nog aan het nagenieten, haha.
Klinkt als een super leuk concept. Mag ik vragen hoe het restaurant heet?
Ik heb het denk ik gemist maar ik las net iets over ex-werkgever?? Hoe dan???
Hebben ze niet gemerkt hoe pro-actief jij helpdesk service verzorgde en met passie ons alles vertelde??
But Y though??
Het restaurant is Bloempot, in Rijsel, dus waarschijnlijk nogal ver voor jou (?). Maar echt zo’n aanrader als je in de buurt bent! Het is niet echt goedkoop, ik heb nu 67 euro betaald voor de kleine menu (40), aangepaste dranken (20), een fles water en infusion. Maar het is het wel volledig waard, want ik kreeg vandaag bijvoorbeeld een soort kaascracker (met eetbare bloemetjes), een voorgerecht (iets met courgette en erwtjes), een hoofdgerecht (vlees met mossels en raap (denk ik, haha)), een kaas/broodhapje, een eerste dessert (asperge-ijs) en een tweede dessert (wortelsorbet). En een glas witte wijn, een glas rode wijn, 2 biertjes en gefermenteerd appelsap/cider.
Je mag er nog over posten hoor!! Is niet niks
Inderdaad niet in de buurt, maar zeker iets om te onthouden. Thanks voor de tip. Klinkt echt super leuk.
Ohh echt shit
Je hoeft geen sorry te zeggen! Hoop dat je snel iets anders vind.
Bah nu het heeft geregend zit de hele tuin vol slakken en ik vind die dingen gewoon echt zo nasty. Twee van die mega dingen kropen net zelfs super kort langs mijn voeten terwijl ik buiten onder het afdak zat. Mijn vader is ze iedere keer buiten op straat in het gemeenteplantsoen gaan zetten maar ik durf mijn blote voeten amper op de grond te zetten nu in het donker
Autsch. Alweer de zoveelste keer. Tijd voor m’n nachtelijke ovulatiepijn. Vandaag en morgen weer 45 minuten kromtrekken van de pijn en zien hoe ik dit overleef
Nou ik denk dat je morgen en overmorgen spontaan ziek bent
Edit: zou me nu al helemaal ziekmelden als ik bovenstaande lees