Wat je even kwijt wil #23

Je mag er nog over posten hoor!! Is niet niks :kissing_heart:

1 like

Inderdaad niet in de buurt, maar zeker iets om te onthouden. Thanks voor de tip. Klinkt echt super leuk.

1 like

25 likes

Ohh echt shit :frowning:

Je hoeft geen sorry te zeggen! Hoop dat je snel iets anders vind.

Bah nu het heeft geregend zit de hele tuin vol slakken en ik vind die dingen gewoon echt zo nasty. Twee van die mega dingen kropen net zelfs super kort langs mijn voeten terwijl ik buiten onder het afdak zat. Mijn vader is ze iedere keer buiten op straat in het gemeenteplantsoen gaan zetten maar ik durf mijn blote voeten amper op de grond te zetten nu in het donker :no_mouth:

Autsch. Alweer de zoveelste keer. Tijd voor m’n nachtelijke ovulatiepijn. Vandaag en morgen weer 45 minuten kromtrekken van de pijn en zien hoe ik dit overleef

Nou ik denk dat je morgen en overmorgen spontaan ziek bent

Edit: zou me nu al helemaal ziekmelden als ik bovenstaande lees

26 likes

Hoe kom je erachter welk distributiecentrum het is? Bij mij gebeurt namelijk precies hetzelfde dj’s wil hetzelfde gaan doen! Heb je al reactie?

Ik weet dat het voorkomt in een psalm (‘t Hijgend hert, der jacht ontkomen) dus misschien is het daarop gebaseerd, maar dan zou ik nog mijn restaurant niet zo noemen…

Ah nee, het zit echt ff niet mee.
Hele dikke knuffel​:heart::heart:

1 like

@Chesirecat sterkte <3

Ik heb nognniet eens 2 uur geslapen. Dit wordt wat

@Chesirecat, sterkte. Wat sterk ook van je dat je van plan was je dagen af te maken daar. Denk wel een beetje aan jezelf. Als je het niet trekt, zou ik ze lekker laten zitten.

@pastelzwart, weet je hoe het komt en hoe je het weg krijgt? Beterschap voor jou.

Ik ben de hele nacht wakker geweest. Net toch proberen te slapen, maar nachtmerrie bij het indutten. Volgens vriend lag ik maar een kwartier met ogen dicht. :sleepy:

Wat een drama nacht :sleeping:

Wat een rotnieuws, ik vind het allebei mega naar voor je. Sterkte <3

@Alicante Ik vind dit echt een heel lieve gedachte van je, maar echt hoor: in de spits hoef je niet zoveel rekening te houden. Misschien stond ze om een andere reden op? (Bv. alvast lopen naar voor- of achterin de trein omdat ze dan op het perron minder hoeft te lopen)

2 likes

Heel veel sterkte :heart: Hopelijk is er snel verbetering te zien in haar toestand.

1 like

Oh! Dat noemen wij hier een stroentje. Dat had ik vroeger op beide ogen. Hele grote bulten, echt opvallend en gingen niet weg met de warm washandjes techniek. Toen hebben ze die eruit gesneden in het ziekenhuis.

Kan je ‘m zien zitten? Een geel puntje ergens op je ooglid of aan de binnenkant?

Oh nee wat naar… Sterkte! En als je het niet trekt hebben ze op je werk pech hoor. Het is lief dat je wil gaan maar met de manier waarop ze je behandeld hebben heb je alle recht om lekker thuis te blijven en bij te tanken. Knuffel!

2 likes

Kon ik maar door mijn scherm je een knuffel geven :heart:. Veel sterkte en denk aan jezelf. Als je niet wilt werken, dan moet je niet gaan hoor.

1 like

Ik heb pijn van een voorkomende verstandskies. Dit komt zo slecht uit, ik heb echt geen geld voor de tandarts.

Aah ik heb veertien muggenbulten (ja, gisteren geteld) en volgens mij zijn daar vannacht nog een paar bijgekomen. :confounded: Straks maar prikweg kopen