Ik moet mezelf afleren om een trench coat te dragen wanneer ik een korte jurk of rok aanheb
Weet niet of het iets voor jou is, maar ik probeer sinds kort Headspace en die hebben allemaal oefeningen tegen spanning (en die kunnen kort of lang duren). Eerste paar zijn gratis, maar als je spotify premium hebt krijg je er drie maanden Headspace gratis bij, moet je wel even aanzetten.
Het is het proberen waard! En het is verder ook niet heel zweverig ofzo.
Edit: @Chesirecat jaaa wat goed! Gelijk heb je <3
Spannend!!!
Mān hond gaat mee naar de zaak vandaag en we staan nu op de trein te wachten, ze vindt het station en de trein altijd zo leuk! Er is altijd wel iemand die haar wil aaien of die perongeluk met zān croissant kruimelt. Ik neem het altijd ruim qua tijd als ze meegaat zodat we niet hoeven te haasten dus er reedt net al een trein weg van ons perron en ze wilde er eigenlijk meteen in haha. Echt een blije reiziger.
Ik ben gisteren in slaap gevallen op een filmpje van junglegeluiden, volgens mij sliep ik echt binnen 10 minuten maar zie net wel dat ie de volle 2,5 uur heeft afgespeeld
Poging 1 tot dutje, verstoord door vriend die opeens aandacht wilde
Poging 2 tot dutje, verstoord door kat die maar voor de slaapkamerdeur blijft mauwen
Poging 3 komt niet want ben nu klaar wakker gvd man.
Ik heb zo asociaal veel boeken en tijdschriften gekocht voor op vakantie, alsof dit mijn āzekerheidā is dat het sowieso leuk wordt ofzo?
Ik heb vannacht een super goed plan uitgewerkt, al zeg ik het zelf. Mijn vriend maakte een opmerking over een maatschappelijk probleem en daar heb ik vannacht op verder gedacht. Nu wil ik het aankaarten bij de gemeente en kan dat alleen (zegt de dame aan de telefoon) via speciale pitch dagen. Iedereen mocht meedoen zei ze.
Kijk ik het na op de website⦠mag je alleen pitchen als startup met minimaal 2 mensen en kvk inschrijving.
ik ben gewoon een simpel ziel met geniaal idee! Geef mij ook spreektijd!
Of een soepoog!
Hahaha ja naar woord he? Zo noemen mn ouders het in elk geval altijd, dus ging ervan uit dat dat ook uit het Noorden kwam.
Ben je toevallig al door je eigen risico heen? Wellicht zou het een ingreep zijn voor de kaakchirurg?
Moet je wel even langs de tandarts voor een verwijzing, maar dat zal dan niet heel veel kosten.
Ik versprak me net tegen mijn collega en zei āJe mag wel op mij zitten,ā in plaats van āJe mag wel op mijn plek zitten.ā
Het vervelende is dat ik hem al dik een half jaar wel zie zitten dus ja. Hij moest heel erg lachen en stootte me zo aan
@Zomer @pastelzwart nee ik gebruik nooit mn eigen risico en heb juist een verhoogd eigen risico van 875 euro.
Mijn tandartsverzekering vergoed maar tot 250 euro. Ik wacht het inderdaad nog een paar dagen af en anders hoop ik dat een betalingsregeling mogelijk is ja!
Volgens mij is TMG het algemene distributiecentrum voor dagbladen en dat heeft dan landelijk hun eigen āāfilialenāā of zo iets. Dus ik heb het daar maar op gegokt Heb helaas nog niks terug gehoord
Moet heel even iets kwijt. Mijn stage van een half jaar is bijna voorbij. Het was de zwaarste stage die ik heb gehad tot nu toe, ze verwachtte ontzettend veel van mij en ik merkte dat ik heel veel stress ervan kreeg. Nu heb ik net te horen gekregen van mijn āstagebegeleiderā dat ze mijn opdrachten te weinig vindt. Krijg godverdomme nooit feedback van haar, heb haar 1 keer gezien en nu op het laatste moment krijg ik te horen dat het te weinig is. Nu mag ik het niet meer aanpassen en is het afwachten wat mijn docent van school ervan vindt, maar ik maak me grote zorgen. Kan nu alleen maar janken dat deze stress en harde werken dadelijk voor niks is geweest en ik ben boos op mezelf dat ik niet eerder naar mijn stagebegeleider heb teruggekoppeld dat ik haar begeleiding ruk vind.
Hoe doe je dat?
Jeeeee wat stom! ik zou toch gewoon wel naar school terugkoppelen hoe het nu gaat en dat je het niet had verwacht omdat je nooit feedback kreeg. En misschien - hoe stom he haar ook vindt - toch met je stagebegeleider in gesprek gaan om te kijken wat je nu binnen korte tijd nog kan verbeteren zodat het wel voldoende wordt? Laat haar maar dat formuleren.
Ik heb gisteravond een bestelling geplaatst bij Bol, om 20u46. En om 22u15 was die al bij PostNL, best wel zot eigenlijk, zo snel.
Is t nu al bijna half 12 ik moet om 12 uur kind ophalen, hallo, deze 4 uur dat ze weg was gingen zo snel. Hoe dan. Ik wil nog even chillen
Iehhh ik ben op Ams Centraal. Ben zo bang haha