Wat je even kwijt wil #23

Ik heb vannacht een super goed plan uitgewerkt, al zeg ik het zelf. Mijn vriend maakte een opmerking over een maatschappelijk probleem en daar heb ik vannacht op verder gedacht. Nu wil ik het aankaarten bij de gemeente en kan dat alleen (zegt de dame aan de telefoon) via speciale pitch dagen. Iedereen mocht meedoen zei ze.

Kijk ik het na op de website… mag je alleen pitchen als startup met minimaal 2 mensen en kvk inschrijving. :frowning_face: :angry: ik ben gewoon een simpel ziel met geniaal idee! Geef mij ook spreektijd!

8 likes

Of een soepoog!

Hahaha ja naar woord he? Zo noemen mn ouders het in elk geval altijd, dus ging ervan uit dat dat ook uit het Noorden kwam. :joy:

1 like

Ben je toevallig al door je eigen risico heen? Wellicht zou het een ingreep zijn voor de kaakchirurg?

Moet je wel even langs de tandarts voor een verwijzing, maar dat zal dan niet heel veel kosten.

Ik versprak me net tegen mijn collega en zei “Je mag wel op mij zitten,” in plaats van “Je mag wel op mijn plek zitten.”

Het vervelende is dat ik hem al dik een half jaar wel zie zitten dus ja. Hij moest heel erg lachen en stootte me zo aan :slightly_smiling_face:

24 likes

@Zomer @pastelzwart nee ik gebruik nooit mn eigen risico en heb juist een verhoogd eigen risico van 875 euro.
Mijn tandartsverzekering vergoed maar tot 250 euro. Ik wacht het inderdaad nog een paar dagen af en anders hoop ik dat een betalingsregeling mogelijk is ja!

Volgens mij is TMG het algemene distributiecentrum voor dagbladen en dat heeft dan landelijk hun eigen ‘‘filialen’’ of zo iets. Dus ik heb het daar maar op gegokt :rofl: Heb helaas nog niks terug gehoord :expressionless:

Moet heel even iets kwijt. Mijn stage van een half jaar is bijna voorbij. Het was de zwaarste stage die ik heb gehad tot nu toe, ze verwachtte ontzettend veel van mij en ik merkte dat ik heel veel stress ervan kreeg. Nu heb ik net te horen gekregen van mijn ‘stagebegeleider’ dat ze mijn opdrachten te weinig vindt. Krijg godverdomme nooit feedback van haar, heb haar 1 keer gezien en nu op het laatste moment krijg ik te horen dat het te weinig is. Nu mag ik het niet meer aanpassen en is het afwachten wat mijn docent van school ervan vindt, maar ik maak me grote zorgen. Kan nu alleen maar janken dat deze stress en harde werken dadelijk voor niks is geweest en ik ben boos op mezelf dat ik niet eerder naar mijn stagebegeleider heb teruggekoppeld dat ik haar begeleiding ruk vind.

Hoe doe je dat?

Jeeeee wat stom! ik zou toch gewoon wel naar school terugkoppelen hoe het nu gaat en dat je het niet had verwacht omdat je nooit feedback kreeg. En misschien - hoe stom he haar ook vindt - toch met je stagebegeleider in gesprek gaan om te kijken wat je nu binnen korte tijd nog kan verbeteren zodat het wel voldoende wordt? Laat haar maar dat formuleren.

Ik heb gisteravond een bestelling geplaatst bij Bol, om 20u46. En om 22u15 was die al bij PostNL, best wel zot eigenlijk, zo snel.

2 likes

Is t nu al bijna half 12 :scream: ik moet om 12 uur kind ophalen, hallo, deze 4 uur dat ze weg was gingen zo snel. Hoe dan. Ik wil nog even chillen :speak_no_evil::speak_no_evil:

Iehhh ik ben op Ams Centraal. Ben zo bang haha

2 likes

Oeh thanks voor deze!

1 like

Ja, inderdaad. Bizar ook, dat we dat tegenwoordig normaal vinden. En dat er dan dus mensen nog zo laat aan het werk zijn zodat ik mijn pakje vandaag krijg, in plaats van morgen.

1 like

Komt goed de pont is vet chill ook als het zo heet is (is dat het nog steeds in NL?). Jammer da tik niet in Amsterdam ben, anders was ik je wel even komen vergezellen op CS haha

Nee het is iets van 18 graden ofzo. Ik ben de wc nu aan het zoeken maar die is volgens de borden dichtbij de ferry (is een ferry een pont of verneuk ik het weer???) dus gewoon ademen en doorlopen hahaha

Waar het begin van de week nog leek op een druilerige vakantie, wordt het nu gewoon aankomende week tropisch! Dus, tas van dochter net maar weer omgepakt haha.

Ferry is de pont ja!
En de pont is een relatief makkelijk vervoersmiddel voor de eerste keer want gezien het toch gratis is geen stress met kaartjes kopen of inchecken of wat dan ook.

1 like

Wc is aan de ijkant idd! Waar ook een grotere ah zit. Is wel betaald maar die wc’s zijn wel netjes. Ik vond de eerste keer pont ook spannend (ging toen naar een bezichtiging), maar heb een tijdje vlakbij de pont in noord gewoond en het is daar echt heel leuk! Succes met wat je gaat doen!

1 like