Wat je even kwijt wil #23

@Chuckie @vitaminwater het is allemaal gelukt!!! De boot is er zelfs al. Ging heel soepel!

7 likes

haha mijn vriend.
hij heeft best wel wat tatoeages en appte vanochtend dat hij eraan zit te denken bij een volgende tattoo-beurt om ook iets van mij of ons te laten zetten. mijn initialen, datum oid. en toen zei ik dus ‘ja nee dat vind ik echt eng, dat is voor altijd! hoeft voor mij niet hoor :full_moon_with_face:’ en toen zei hij: ‘ja maar wij zijn toch ook voor altijd’

wat een grapjas. wel een romantische <3

21 likes

nouu wat kut zeg! dit moet je wel zeker opengooien op je school en bij je stagebegeleider vind ik hoor. misschien eerst via school proberen?

Ah wel heel lief dat hij dat wil doen!

1 like

haha jaa! maar ik ben daar niet zo van, brr straks gaat het over een jaar uit.
dus wat mij betreft hoeft hij dit aankomende jaren echt niet te laten zetten haha :joy:

1 like

Ja daar zou ik ook bang voor zijn. Je weet het nooit he. Maar het idee is heel lief.

1 like

ik gooide vanochtend mijn balkondeur open en er kwam me toch een heerlijke koude bries binnen <3
anyway ik stond er helemaal niet bij stil dat ik vannacht in mijn ondergoed heb geslapen en ik woon aan een drukke straat dus ik denk dat ongeveer 15 man heeft kunnen zien hoe ik daar in mijn blote billen stond wtf :thumbsup:

8 likes

Ik kreeg ook als feedback na mijn stage dat ik te weinig vragen stelde en initiatief toonde en werd mijn stage “afgekeurd”. Mijn begeleidster was altijd afwezig en als ik naar haar toe ging om iets te vragen had ze zogenaamd geen tijd. Na een tijdje dacht ik ook doei. Dit heb ik ook aan mijn docent verteld, en aangezien zij mij toen best goed kende heb ik de stage evengoed met een voldoende afgesloten omdat ze wist dat het niet aan mij lag. Ik zou het sowieso met een docent bespreken!

3 likes

Waarom is mijn kind zo bijdehand?!
Ze vroeg om koek, maar dat mocht niet van mij dus toen vroeg ze waarom niet.
‘Daarom.’

‘Maar mama, als je alleen daarom zegt snap ik toch nog steeds niet waarom? Dat moet je natuurlijk wel uitleggen’

:joy:

39 likes

Daarom is geen reden, als je van de trap af valt ben je gauw beneden :thumbsup:
(zeiden m’n ouders altijd)

10 likes

Als ze ooit de politiek ingaat ga ik op dr stemmen

2 likes

Hellup. Ik wil een rompertje bestellen voor de baby die een dezer dagen geboren wordt van mijn collega, maar welke maat neem ik?? 68, 80, 86 of 92??

Ligt eraan hoe dik die baby is. 68 is vgm een (gemiddeld) pasgeboren baby maatje. Maar wil je dat tie hem later nog aan kan zou ik een maat groter nemen. 92 is vgm best groot.

1 like

Volgens mij hebben de meeste baby’s als ze geboren worden maat 50 of maat 56. Dus als je wil dat ze het meteen aan kan, zou ik naar een van deze maatjes kijken.

@anon39978576 @FrozenFlame bedankt!

1 like

Ik ben aan het oppassen en het kind heeft net op de wcbril gepoept. Heb zin om mezelf een wijntje in te schenken :grinning::+1:t3:

14 likes

Goed idee, dankje! Ik ga dat denk ik doen

Zit er iemand hier op Fontys in Eindhoven?

Volgende week meerdere dagen 34 en 35 graden… laat die temperaturen nog even wachten tot ik vakantie heb please

2 likes

Een schema als dit is min of meer het gemiddelde voor baby’s.
0-1 maand: 50
1-2 maand: 56
2-4 maand 62
4-6 maand 68
6-9 maand 74
9-12 maand 80
etc.

Veel groter dan dat zou ik het niet kopen hoor, dan ben je alweer een jaar verder voor het kindje het aan kan en vinden de papa’s en mama’s het misschien niet meer passen bij het kindje.

1 like