Oeh thanks voor deze!
Ja, inderdaad. Bizar ook, dat we dat tegenwoordig normaal vinden. En dat er dan dus mensen nog zo laat aan het werk zijn zodat ik mijn pakje vandaag krijg, in plaats van morgen.
Komt goed de pont is vet chill ook als het zo heet is (is dat het nog steeds in NL?). Jammer da tik niet in Amsterdam ben, anders was ik je wel even komen vergezellen op CS haha
Nee het is iets van 18 graden ofzo. Ik ben de wc nu aan het zoeken maar die is volgens de borden dichtbij de ferry (is een ferry een pont of verneuk ik het weer???) dus gewoon ademen en doorlopen hahaha
Waar het begin van de week nog leek op een druilerige vakantie, wordt het nu gewoon aankomende week tropisch! Dus, tas van dochter net maar weer omgepakt haha.
Ferry is de pont ja!
En de pont is een relatief makkelijk vervoersmiddel voor de eerste keer want gezien het toch gratis is geen stress met kaartjes kopen of inchecken of wat dan ook.
Wc is aan de ijkant idd! Waar ook een grotere ah zit. Is wel betaald maar die wcâs zijn wel netjes. Ik vond de eerste keer pont ook spannend (ging toen naar een bezichtiging), maar heb een tijdje vlakbij de pont in noord gewoond en het is daar echt heel leuk! Succes met wat je gaat doen!
haha mijn vriend.
hij heeft best wel wat tatoeages en appte vanochtend dat hij eraan zit te denken bij een volgende tattoo-beurt om ook iets van mij of ons te laten zetten. mijn initialen, datum oid. en toen zei ik dus âja nee dat vind ik echt eng, dat is voor altijd! hoeft voor mij niet hoor â en toen zei hij: âja maar wij zijn toch ook voor altijdâ
wat een grapjas. wel een romantische <3
nouu wat kut zeg! dit moet je wel zeker opengooien op je school en bij je stagebegeleider vind ik hoor. misschien eerst via school proberen?
Ah wel heel lief dat hij dat wil doen!
haha jaa! maar ik ben daar niet zo van, brr straks gaat het over een jaar uit.
dus wat mij betreft hoeft hij dit aankomende jaren echt niet te laten zetten haha
Ja daar zou ik ook bang voor zijn. Je weet het nooit he. Maar het idee is heel lief.
ik gooide vanochtend mijn balkondeur open en er kwam me toch een heerlijke koude bries binnen <3
anyway ik stond er helemaal niet bij stil dat ik vannacht in mijn ondergoed heb geslapen en ik woon aan een drukke straat dus ik denk dat ongeveer 15 man heeft kunnen zien hoe ik daar in mijn blote billen stond wtf
Ik kreeg ook als feedback na mijn stage dat ik te weinig vragen stelde en initiatief toonde en werd mijn stage âafgekeurdâ. Mijn begeleidster was altijd afwezig en als ik naar haar toe ging om iets te vragen had ze zogenaamd geen tijd. Na een tijdje dacht ik ook doei. Dit heb ik ook aan mijn docent verteld, en aangezien zij mij toen best goed kende heb ik de stage evengoed met een voldoende afgesloten omdat ze wist dat het niet aan mij lag. Ik zou het sowieso met een docent bespreken!
Waarom is mijn kind zo bijdehand?!
Ze vroeg om koek, maar dat mocht niet van mij dus toen vroeg ze waarom niet.
âDaarom.â
âMaar mama, als je alleen daarom zegt snap ik toch nog steeds niet waarom? Dat moet je natuurlijk wel uitleggenâ
Daarom is geen reden, als je van de trap af valt ben je gauw beneden
(zeiden mân ouders altijd)
Als ze ooit de politiek ingaat ga ik op dr stemmen
Hellup. Ik wil een rompertje bestellen voor de baby die een dezer dagen geboren wordt van mijn collega, maar welke maat neem ik?? 68, 80, 86 of 92??
Ligt eraan hoe dik die baby is. 68 is vgm een (gemiddeld) pasgeboren baby maatje. Maar wil je dat tie hem later nog aan kan zou ik een maat groter nemen. 92 is vgm best groot.