Vandaag een contract getekend en vanmiddag weer naar de school waar ik aankomend schooljaar stage ga lopen. Het voelt fijn om na weken van onzekerheid alles goed geregeld te hebben voor de toekomst.
Ooh super, dit is heel handig, dankjewel!
Ik koop altijd tweedehands als het kan en ben nog nooit een goor boek tegen gekomen. Bij de tweedehands sites die ik gebruik kan je ook de staat van het boek zien, heel handig ook als je geen aantekeningen/highlights in het boek wilt. Je kan de boeken altijd terugsturen als ze erger toegetakeld zijn dan verwacht, dan krijg je je geld terug. Je kan eventueel ook vragen of je ze kan ophalen, kan je ze gelijk doorbladeren.
Vind het zelf altijd zonde om de volle prijs te betalen voor boeken die je vaak minder vaak openslaat dan je van te voren denkt.
Ik stuur je even een berichtje
Nee je stuurde mij een berichtje⦠ik heb geen boeken nodig @anon44204370 heeft boeken nodig hahahah
Bookmatch, bol en studystore, bij de eerste kan je het best communiceren en onderhandelen met de verkoper. Je moet wel opletten dat je de goede druk koopt!
Oops ik houdt prinsessen en godinnen schijnbaar lastig uit elkaar
Ik ging net in de pauze alvast even boodschappen doen, zodat ik dat na werk niet meer hoef te doen. Lekker stokbroodje, smeerseltjes en kaas. Toen ik alweer een tijdje weer op mijn werkplek zat, vond ik het wel stinken. Is dat die kaas . Daar had ik even niet bij stilgestaan dus ik denk dat over een uurtje de hele afdeling lekker kan genieten van de geur van een rijke Epoisse
.
Ik heb nog nooit vieze boeken gekregen als ik tweedehands kocht.
Bedoel je met lenen uit de bieb de universiteitsbieb dat je de boeken niet mee naar huis mag nemen? Als je ze bij een gewone bibliotheek leent heb je ze wel gewoon op papier toch?
Grazie!!!
Ik had vandaag cursus over een onderwerp waar ik al veel vanaf wist. Heb de instructeur kunnen uithoren en kunnen bombarderen met vragen.
En ik mag mijn suggesties delen over een programma en dat gaat hij dan bij het design team neerleggen. Super fijn die contacten!
Al waren er momenten dat ik hem meer kon leren dan hij mij.
Heb net 2 spinnen van me afgeveegd en gezegd dat ze niet op me moeten gaan zitten. Vroeger had ik een hart aanval gehad en een paniekerig dansje gedaan om ze van me af te schudden.
Ik vind het zo irritant dat ik zo ontiegelijk moe ben, terwijl ik niet eens wat bijzonders heb gedaan. Kan ook slapen wat ik wil maar maakt allemaal niets uit
Omg respect. Dit is echt mijn grootste nachtmerrie. Als er ooit zo“n dikke herfstpin op mij gaat zitten weet ik niet of ik dat overleef. Ik sta al te janken als er eentje in m“n huis zit.
Hij gaf zelf aan dat ik hem mocht aanvullen als er meer info is. Had het gisteren al met hen erover gehad.
OkƩ moeilijk uit te leggen zonder mijn werk te verklappen.
Maar dit ging over een specifiek systeem dat in een geheel werk. Deze man was van het bedrijf waar alleen het systeem behandeld word. Maar het werkt officieel in het geheel. Het geheel is van een ander bedrijf.
Mijn ervaring is dus met het geheel, waardoor je extra dingen weet en kan uitleggen. Of moeilijkheden waar wij als klant last van kunnen hebben.
Daarnaast was het een Amerikaan, die gaan er ook vaak net wat anders mee om dan Nederlanders.
OkƩ sorry voor de vage uitleg.
Ha-ha het gaat dinsdag 35 graden worden hier en woensdag 37(!).
Ik vind het wel bizar dat volgens google de hoogst gemeten temperatuur in Nederland ooit was 38.6 en dat we daar steeds vaker dichterbij komen. Woensdag word inderdaad op veel plaatsen 37 voorspeld.
De hoogste temperatuur ooit op een KNMI-station in Nederland gemeten bedraagt 38,6 °C op 23 augustus 1944 in Warnsveld. In Maastricht werd op 27 juni 1947 een vrijwel even hoge maximumtemperatuur (van 38,4 °C) genoteerd.
@Fenayi neeee ik weiger die temperaturen echt.
En woensdag is mān uitgerekende datum, so fuck my life.
Ik ben echt de enige die 37 prima vind want dan kan ik zwemmen. Maar moet steeds werken op de mooie dagen⦠fu univers