Wat je even kwijt wil #23

Volgens mij hebben de meeste baby’s als ze geboren worden maat 50 of maat 56. Dus als je wil dat ze het meteen aan kan, zou ik naar een van deze maatjes kijken.

@anon39978576 @FrozenFlame bedankt!

1 like

Ik ben aan het oppassen en het kind heeft net op de wcbril gepoept. Heb zin om mezelf een wijntje in te schenken :grinning::+1:t3:

14 likes

Goed idee, dankje! Ik ga dat denk ik doen

Zit er iemand hier op Fontys in Eindhoven?

Volgende week meerdere dagen 34 en 35 graden… laat die temperaturen nog even wachten tot ik vakantie heb please

2 likes

Een schema als dit is min of meer het gemiddelde voor baby’s.
0-1 maand: 50
1-2 maand: 56
2-4 maand 62
4-6 maand 68
6-9 maand 74
9-12 maand 80
etc.

Veel groter dan dat zou ik het niet kopen hoor, dan ben je alweer een jaar verder voor het kindje het aan kan en vinden de papa’s en mama’s het misschien niet meer passen bij het kindje.

1 like

Vandaag een contract getekend en vanmiddag weer naar de school waar ik aankomend schooljaar stage ga lopen. Het voelt fijn om na weken van onzekerheid alles goed geregeld te hebben voor de toekomst.

24 likes

Ooh super, dit is heel handig, dankjewel!

Ik koop altijd tweedehands als het kan en ben nog nooit een goor boek tegen gekomen. Bij de tweedehands sites die ik gebruik kan je ook de staat van het boek zien, heel handig ook als je geen aantekeningen/highlights in het boek wilt. Je kan de boeken altijd terugsturen als ze erger toegetakeld zijn dan verwacht, dan krijg je je geld terug. Je kan eventueel ook vragen of je ze kan ophalen, kan je ze gelijk doorbladeren.
Vind het zelf altijd zonde om de volle prijs te betalen voor boeken die je vaak minder vaak openslaat dan je van te voren denkt.

5 likes

Ik stuur je even een berichtje

1 like

Nee je stuurde mij een berichtje… ik heb geen boeken nodig @anon44204370 heeft boeken nodig hahahah

5 likes

Bookmatch, bol en studystore, bij de eerste kan je het best communiceren en onderhandelen met de verkoper. Je moet wel opletten dat je de goede druk koopt!

1 like

Oops ik houdt prinsessen en godinnen schijnbaar lastig uit elkaar

4 likes

Ik ging net in de pauze alvast even boodschappen doen, zodat ik dat na werk niet meer hoef te doen. Lekker stokbroodje, smeerseltjes en kaas. Toen ik alweer een tijdje weer op mijn werkplek zat, vond ik het wel stinken. Is dat die kaas :joy:. Daar had ik even niet bij stilgestaan dus ik denk dat over een uurtje de hele afdeling lekker kan genieten van de geur van een rijke Epoisse :thumbsup:.

5 likes

@anon24802271 auguri !!

1 like

Ik heb nog nooit vieze boeken gekregen als ik tweedehands kocht.
Bedoel je met lenen uit de bieb de universiteitsbieb dat je de boeken niet mee naar huis mag nemen? Als je ze bij een gewone bibliotheek leent heb je ze wel gewoon op papier toch?

Grazie!!! :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik had vandaag cursus over een onderwerp waar ik al veel vanaf wist. Heb de instructeur kunnen uithoren en kunnen bombarderen met vragen.
En ik mag mijn suggesties delen over een programma en dat gaat hij dan bij het design team neerleggen. Super fijn die contacten!

Al waren er momenten dat ik hem meer kon leren dan hij mij.

1 like

Heb net 2 spinnen van me afgeveegd en gezegd dat ze niet op me moeten gaan zitten. Vroeger had ik een hart aanval gehad en een paniekerig dansje gedaan om ze van me af te schudden.

10 likes