Wat je even kwijt wil #23

Nee ik ook! Zie het impopulaire meningen topic. Ik reageerde alleen ook dat ik het alleen fijn vind als ik vrij ben.

1 like

Oh dan al!! Maar pfft hoop voor je dat de baby besluit wat daagjes langer te blijven zitten dan :stuck_out_tongue: Zowel puffen door de warmte als door weeƫn lijkt me geen pretje indd!

Ik las net dit artikel:

Over dat 10.000 stappen per dag zetten een soort holy grail voor heel veel mensen is. Maar dat het is gebaseerd op marketing voor een stappenteller in Japan (in 1965), omdat het teken voor 10.000 lijkt op een lopende man. En niet omdat 10.000 stappen wetenschappelijk gezien nou het beste aantal is om (ongeveer) te lopen per dag. Wel grappig om te lezen hoe zoiets dan gaat.

15 likes

Ik ben lekker burgerlijk een weekje op center parcs. Mijn man en dochter zijn aan het zwemmen en ze vinden het echt super zielig dat ik niet mee kan. Want net bevallen en de baby’s mogen nog niet zwemmen. Maar ik zit heerlijk met een koffie en kokos taart mijn tijd uit. Blijf maar lang weg hoor!

34 likes

Haha ja 2 jongens. Dank je!

18 likes

Ik hoop eigenlijk nog op vannacht haha. Doe maar ff in 2 uurtjes dan ook. :smirk:

4 likes

Ohhh leuk een tweeling :heart_eyes:

1 like

Een vrouw sprak me net aan omdat door Mn rugzak Mn jurkje omhoog kroop en je Mn halve reet zag. Nu ben ik bang dat iemand t op beeld heeft en ik mezelf straks op dumpert zie :scream::scream::scream:

3 likes

Haha altijd welkom!!

Was nog geen 5 min op werk heb al een ijskoffie op en ik neem er nu weer 1.

8 likes

Ben benieuwd. Ik heb nu uiteindelijk de krant waarvan ik weer dat die daar bezorgd wordt maar aangeschreven. Voel me wel een zeikerd maar het is zo irritant elke ochtend weer!

82 likes

Ik hou van jou

4 likes

Ik ook van jou mmmmmmmm.mmmmmm

23 likes

Wooohoooo onverwachte financiƫle meevallert. Heb achterstallige zorgtoeslag gekregen

20 likes

Dit lettertype en de glitter ziet er in ieder geval minder goedkoop uit als jouw vorige werkgever. #heeftstijlenklasse #hatenmetmate

5 likes

Heeft iemand een tip voor mij please haha, ik probeerde een jurk te passen voor een bruiloft die ik volgende week heb, maar ik krijg hem maar niet uit. Ik moet nog 2 uur wachten voordat er iemand thuis is die me kan helpen, dus dacht misschien heeft iemand hier een gouden tip?

1 like

Het is zo rustig dat we een spelletje doen. We staan bij de deur en moeten binnen een paar minuten een knappe jongen uitzoeken die we wel zouden doen. Die gene die niemand heeft gevonden is af en dan mag de ander iemand uitkiezen voor diegene. Knap lastig op een rustige tijd hahaha

1 like

Weet iemand een leuk uitstapje voor aanstaande zondag (warme dag)?

Strand/zee hoeft niet, dat wordt te druk en daar zijn we pas geweest. Ik dacht aan een leuk/sfeervol plaatsje in Noord-Holland of in Gelderland, maar dan moet er wel iets te doen/bezichtigen zijn. :thinking:

Een plaatSje met een museum waar het lekker koud is?