Wat je even kwijt wil #23

Ik vind het zo irritant dat ik zo ontiegelijk moe ben, terwijl ik niet eens wat bijzonders heb gedaan. Kan ook slapen wat ik wil maar maakt allemaal niets uit

Omg respect. Dit is echt mijn grootste nachtmerrie. Als er ooit zo´n dikke herfstpin op mij gaat zitten weet ik niet of ik dat overleef. Ik sta al te janken als er eentje in m´n huis zit.

3 likes

Hij gaf zelf aan dat ik hem mocht aanvullen als er meer info is. Had het gisteren al met hen erover gehad.
Oké moeilijk uit te leggen zonder mijn werk te verklappen.
Maar dit ging over een specifiek systeem dat in een geheel werk. Deze man was van het bedrijf waar alleen het systeem behandeld word. Maar het werkt officieel in het geheel. Het geheel is van een ander bedrijf.
Mijn ervaring is dus met het geheel, waardoor je extra dingen weet en kan uitleggen. Of moeilijkheden waar wij als klant last van kunnen hebben.

Daarnaast was het een Amerikaan, die gaan er ook vaak net wat anders mee om dan Nederlanders.

Oké sorry voor de vage uitleg.

1 like

Ha-ha het gaat dinsdag 35 graden worden hier en woensdag 37(!). :frowning_face:

1 like

Ik vind het wel bizar dat volgens google de hoogst gemeten temperatuur in Nederland ooit was 38.6 en dat we daar steeds vaker dichterbij komen. Woensdag word inderdaad op veel plaatsen 37 voorspeld.

De hoogste temperatuur ooit op een KNMI-station in Nederland gemeten bedraagt 38,6 °C op 23 augustus 1944 in Warnsveld. In Maastricht werd op 27 juni 1947 een vrijwel even hoge maximumtemperatuur (van 38,4 °C) genoteerd.

@Fenayi neeee ik weiger die temperaturen echt.

En woensdag is m’n uitgerekende datum, so fuck my life.

9 likes

Ik ben echt de enige die 37 prima vind want dan kan ik zwemmen. Maar moet steeds werken op de mooie dagen… fu univers

2 likes

Nee ik ook! Zie het impopulaire meningen topic. Ik reageerde alleen ook dat ik het alleen fijn vind als ik vrij ben.

1 like

Oh dan al!! Maar pfft hoop voor je dat de baby besluit wat daagjes langer te blijven zitten dan :stuck_out_tongue: Zowel puffen door de warmte als door weeën lijkt me geen pretje indd!

Ik las net dit artikel:

Over dat 10.000 stappen per dag zetten een soort holy grail voor heel veel mensen is. Maar dat het is gebaseerd op marketing voor een stappenteller in Japan (in 1965), omdat het teken voor 10.000 lijkt op een lopende man. En niet omdat 10.000 stappen wetenschappelijk gezien nou het beste aantal is om (ongeveer) te lopen per dag. Wel grappig om te lezen hoe zoiets dan gaat.

15 likes

Ik ben lekker burgerlijk een weekje op center parcs. Mijn man en dochter zijn aan het zwemmen en ze vinden het echt super zielig dat ik niet mee kan. Want net bevallen en de baby’s mogen nog niet zwemmen. Maar ik zit heerlijk met een koffie en kokos taart mijn tijd uit. Blijf maar lang weg hoor!

34 likes

Haha ja 2 jongens. Dank je!

18 likes

Ik hoop eigenlijk nog op vannacht haha. Doe maar ff in 2 uurtjes dan ook. :smirk:

4 likes

Ohhh leuk een tweeling :heart_eyes:

1 like

Een vrouw sprak me net aan omdat door Mn rugzak Mn jurkje omhoog kroop en je Mn halve reet zag. Nu ben ik bang dat iemand t op beeld heeft en ik mezelf straks op dumpert zie :scream::scream::scream:

3 likes

Haha altijd welkom!!

Was nog geen 5 min op werk heb al een ijskoffie op en ik neem er nu weer 1.

8 likes

Ik heb vanavond een mini meeting met een paar feministische dames (@Dazed @Pantalones @Pierlala) en ik vind dat heel leuk (en ook best spannend haha)

34 likes

Ben benieuwd. Ik heb nu uiteindelijk de krant waarvan ik weer dat die daar bezorgd wordt maar aangeschreven. Voel me wel een zeikerd maar het is zo irritant elke ochtend weer!

82 likes