Wat je even kwijt wil #23

Ik hou van jou

4 likes

Ik ook van jou mmmmmmmm.mmmmmm

23 likes

Wooohoooo onverwachte financiƫle meevallert. Heb achterstallige zorgtoeslag gekregen

20 likes

Dit lettertype en de glitter ziet er in ieder geval minder goedkoop uit als jouw vorige werkgever. #heeftstijlenklasse #hatenmetmate

5 likes

Heeft iemand een tip voor mij please haha, ik probeerde een jurk te passen voor een bruiloft die ik volgende week heb, maar ik krijg hem maar niet uit. Ik moet nog 2 uur wachten voordat er iemand thuis is die me kan helpen, dus dacht misschien heeft iemand hier een gouden tip?

1 like

Het is zo rustig dat we een spelletje doen. We staan bij de deur en moeten binnen een paar minuten een knappe jongen uitzoeken die we wel zouden doen. Die gene die niemand heeft gevonden is af en dan mag de ander iemand uitkiezen voor diegene. Knap lastig op een rustige tijd hahaha

1 like

Weet iemand een leuk uitstapje voor aanstaande zondag (warme dag)?

Strand/zee hoeft niet, dat wordt te druk en daar zijn we pas geweest. Ik dacht aan een leuk/sfeervol plaatsje in Noord-Holland of in Gelderland, maar dan moet er wel iets te doen/bezichtigen zijn. :thinking:

Een plaatSje met een museum waar het lekker koud is?

Oh nee, dat is zo rot! Ik heb dat een keer in een pashokje gehad toen ik met mijn vader aan het winkelen was, die heeft me er toen uit moeten helpen… Ik denk dat het beste toch is om te wachten als je hem nog niet uit hebt, anders trek je hem straks kapot, dat zou ook zonde zijn natuurlijk.

1 like

Op de buffer zetten!!!

Jaa je wil inderdaad ook geen risico’s nemen en dat die straks scheurt! Het zal inderdaad maar wachten worden haha

1 like

Misschien is dit heel ongevraagd, maar heb je al eens over een menstruatiecup gedacht? Echt zo’n gigantisch verschil om ongesteld te zijn, zeker op zo’n warme dagen. Lekker 's ochtends en 's avonds douchen en de cup legen en de rest van de dag moet je helemaal niet meer dealen met bloed en broeierig gedoe.

(Sorry als je hier niet op zat te wachten, overschakelen is alleen voor mij zo’n prachtige oplossing geweest dat ik iedereen dat gun.)

9 likes

Voor de nieuwe wasmachine!!!

1 like

Ik ben al best lang op zoek naar een leuk badpak. Vanmiddag weer een paar gepast, maar ik ben nog geen ƩƩn badpak tegengekomen dat ik pas. Tot nu toe komen de bh-cups tot mijn taille, hoger niet. Blijkbaar heb ik een te lang bovenlichaam voor die dingen

Ik ben blij dat ik niet de enige menstruatiecup-evangelist ben. Ik zeg ook tegen bijna iedereen vrouw die ik tegenkom dat ze het moeten proberen.

5 likes

Weet je toevallig of je met een mirena spiraal een menstruatiecup kan gebruiken? Misschien moet ik hiervoor gewoon de dokter even bellen, maar ben wel nieuwsgierig.

Een klant zei vandaag tegen z’n vrouw :" oh jij herkende hem (baliemedewerker) echt? Oh ik dacht dat je een grapje maakte. Ja ik ken hem wel van de AA. "

En ik vind het zoo kut dat ik het nu weet. Het is niet voor niks anoniem :cold_sweat:

Geen idee, ik denk dat dat inderdaad misschien wel problemen geeft. Ben je nog wel ongesteld dan, met je Mirena? Ik dacht dat je dan over het algemeen nog amper tot niet ongesteld bent. (ā€œOver het algemeenā€ is hier vast het belangrijkste deel van de zin :sweat_smile:).

Ik vind het gevoel tussen een tampon en een cup wel helemaal anders, maar ik begrijp wel dat het je dan niet echt aanspreekt.

En ik dacht dat 1/5 helemaal niet meer ongesteld wordt en een veel groter deel veel minder ongesteld dan voorheen. In mijn hoofd was dat dan enkel met inlegkruisjes, maar dat klopt dus niet.

2 likes

Bandana?

1 like