Dat gaan jullie vanzelf zien
Ohhh, ja misschien dat dit onderdeel er wel bij hoorde hoor? Was redelijk vlakbij Amsterdam tower.
Ik be echt benieuwd. Mag je ook niet zeggen of het positief was?
Haha ik bedoelde dat het inderdaad niet zo fashionable was. Het was eerst in het theater ofzo. En nu dus idd in een soort schuur waar meerdere dingen worden opgenomen.
Ik moet er volgende week heen voor een opname, dan snap je mān vraag denk ik wel hahaha. Thanks voor de info.
Nog 1 dag werken en dan 4 weken zomervakantie! Straks samen met mijn vriend een vakantie uitzoeken, zin in!
Ik heb van mijn gynaecoloog begrepen dat mirena en menstruatiecup samen kan. Wel goed het vacuüm verbreken.
Ik heb net gehoord dat ik mag afstuderen op portfolio, hierdoor ben ik een half jaar eerder klaar en hoef ik geen scriptie te schrijven . Zo blij dat deze optie bestaat!
Ik loop dagelijks langs de dƶner company en er werkt zoān knappe man/jongen. En nu kijk ik elke dag of 'ie er staat of niet. Voel me net een stalker. Vandaag was hij er weer
Ik heb de notificaties aanstaan bij de ING app en werd vannacht meerdere keren wakker van geld dat van mijn rekening werd gestolen.
Terwijl je slaapt zuigen ze je helemaal leeg
Wat fijn! Ik vond scriptie schrijven echt hels, chill dat jij dat niet hoeft
Ik wil nog een ijskoffie maar ik wil ook slapen en niet al het ijs opmaken hiero⦠hahaha
Omg yes, eindelijk ben ik een keer vrij als het lekker weer is. Heel veel zin om volgende week lekker te gaan zwemmen en zonnen
Ik kom net een man tegen die zijn hondje aan het uitlaten was dus zeg vriendelijk āhalloā. Word die hond helemaal enthousiast maar ik moest de bus halen dus had geen tijd om naar het hondje te lopen. En in een moment van verstand verbijstering zwaai en lach ik naar die hond . Je had het moeten zien.
Ik was vandaag naar de sauna maar omdat er een windje stond, totaal niet doorgehad hoe sterk die zon was⦠ben zooo rood nu, mān borsten vooral want die zien natuurlijk zelden zon. Ik sta helemaal in de fik joh
Ykes, after sun in huis?
Wel gedaan neem ik aan?
Nee helaas niet, wel kwark en komkommer, ga me daar maar in rollen denk ikā¦
Wat moet je aan naar kantoor met de temperaturen van volgende week?
Ik hoor de verhalen inderdaad overal om me heen en ik zag er ook heel erg tegen op. Maar zou gaan afstuderen binnen het bedrijf waar ik al werk dus in principe is dat totale onzin. Ben er ook heel blij mee!
Huuuh?