Wat je even kwijt wil #23

Hahaha nee was nog niet eens op de helft van mn oppasdag :sob: wel 10 euro fooi gehad :sunglasses:

1 like

Jullie hadden het laatst over een broek van monki en iemand (ik geloof @Karl_Lagerfeld) omschreef die als haar ā€˜sta broek’. Nou ik heb een super leuke broek van de monki maar ik ga nooit meer kunnen zitten of fietsen.

2 likes

De nieuwe nespresso ijskoffie met melk karamel siroop en ijs. En ik zag een recept met een cappuchino en dan bananen siroop en cornflakes on top

1 like

Maar ik snap niet hoe het zit met dat water erin

DIE NIET NEMEN IS GOOR haha. Nja het is 120 ml bruiswater (vink gor) en dan een ristretto van die koffie en dan een beetje kokos siroop.

1 like

Ok les van vandaag

Zara binnengelopen = sale = hyena mensen en chaos = gauw naar buiten

Dit was mijn spreekbeurt

11 likes

Ik dacht vandaag nog vroeg een broek te scoren. Ik vond 3 broeken bij de zara die ik leuk vond maar er stond echt een rij van 40 mensen bij de pashokjes en 30 of zo in de rij bij de kassa (en maar 2 kassa’s open of wil niemand daar werken omdat je bitchy moet zijn?). DOEIIIIII

3 likes

Ja precies! Lijkt me ook vies. Verkopen jullie nu die kokossiroop?

Ja we hebben een setje met 3 mini siroopjes die we verkopen

@pastelzwart jaa die is lekker!

2 likes

@Krabsalade heb je Harry Styles al dodge ball zien spelen tegen Michelle Obama? :joy:

3 likes

Heb net ijskoffie op…

2 likes

Ik wil een leopard print skinny maar kan geen echt mooie vinden ook niet als ik op zalando de zoekfunctie gebruik. :crying_cat_face:

Die is wel leuk maar ik durf niet meer online bij de monki te bestellen. De retourservice is prima maar de maten vallen altijd zo raar uit en in de winkel zijn altijd de goede maten weg :’) Ik heb nog nooit een bestelling online kunnen houden.

1 like

Yeah, het vervellen is begonnen! :footprints:

1 like

Ik zag net een oude man op skeelers tegen een winkel aan leunen en uit een groot pak taksi drinken… its a mood

23 likes

Echt haat aan comedy central. Hoe kunnen ze denken dat een afl van 25min van Bobs burgers per week genoeg is. Randdebielen zijn het.

4 likes

Nee wel platic rugzak.

Jeeej ik heb thuis betuwse kersen. Tha best.

4 likes

Pffff werk was zo stressvol… Ik heb lang niet alles af gekregen wat af moest en ik was leidinggevende vandaag, dus nu voel ik me beetje kut. Heb echt m’n best gedaan, heb geen minuut stil gezeten maar het was gewoon teveel. Dus net maar manager een spraakopname gestuurd waarom het niet af is, gelukkig reageerde ze heel lief.

2 likes

Beer vind ik wel leuk haha maar groen en mensje…

2 likes