Wat je even kwijt wil #23

Ohh ja wel ooit van gehoord! Oh fijn dat het gelukt is :smile:. Oh lekker heen gaan waar jij wil hoor! Ben blij dat het toen goed was.

1 like

Het is zo vermoeiend om al bijna twee weken lang elke dag zo verdrietig te zijn.

1 like

:heart::heart::heart::heart: knuffel, hele dikke knuffel

1 like

Ik weet niet hoe het komt maar altijd ĂĄls ik opruimdrang heb, is het savonds. :thinking:

2 likes

Dit klinkt sip :frown: weet niet wat er aan de hand is, maar hele dikke knuffel!!

1 like

Same!!! En dan vooral als ik de dag erna ziek vroeg op moet staan.

1 like

Heb net de laatste aflevering van Suits gezien. Manmanmannnn wĂĄt een tegenvaller die laatste scĂšne?

Ik verwachtte echt heel veel van hét moment, maar het was echt alles behalve sexy? Kwam het door die standaard smirk van Donna? Misschien had ze wat meer moeten lachen ofzo. Teleurstelling dit. Nu wil ik liever dat Harvey toch met Samantha gaat volgend seizoen.

Heeft iemand tips voor Dublin? Zit er dit weekend!

1 like

Ik ben nu al zo ontzettend moe. Ga lekker mijn bedje al in!

Dit was letterlijk mijn moeders reactie toen ik geboren werd (eerste kind) :frown:

1 like

Tour van de Guinness brouwerij!

ik bedenk me ineens dat ik het vroeger altijd zó stoer en fijn vond als ik werd uitgekozen om met een klasgenootje haar/zijn spreekbeurt voor te bereiden in de pauze omg! dan mocht je binnenblijven en dingen voorbereiden aka ‘schildpadden’ op het schoolbord schrijven en 2 boeken en knuffels klaarleggen, maar die momenten zijn mij heel dierbaar gebleven :cry: :green_heart:

39 likes

Ik vond de Literary Pub Crawl heel leuk. Moet wel je ding zijn, denk ik.

Nee ze heeft me gewoon de populairste naam uit mijn geboortejaar gegeven dus wat dat betreft val ik niet op

2 likes

Mijn vriend en ik zitten op een resort wat echt ideaal is maar we zitten hier voornamelijk met oudere stellen of stellen met jonge kinderen. Nu os er vanavond een cocktail ‘party’ en iedereen heeft de tijd van zijn leven maar het is echt heel suf😂

11 likes

Ik heb helemaal niets met Taylor Swift, ik weet amper iets van haar en ik vind haar muziek ook niet leuk, maar naar aanleiding van haar nieuwe muziekvideo (You Need To Calm Down) ben ik nu allerlei dingen aan het lezen. En ik vind haar easter eggs wel echt superleuk, hoe ver ze alles op voorhand plant, naar van alles en nog wat verwijst en hoe ver ze daarin gaat. Zalig.

4 likes

Ik vind het echt raar dat jij een naam hebt
Ik zie jou gewoon als vitaminwater

12 likes

Ah chill dat vind ik echt leuk

1 like

Ik heb oprecht net even gehuild om de weersvoorspelling. Ik vind het echt heel erg, en het wordt steeds langer (eerst tot vrijdag en nu staat hier vrijdag en zaterdag ook nog 30+ graden).
Dat ik het gewoon niet trek en dan niet kan functioneren en m’n hele dagen draaien om zweet hoofdpijn en m’n gewicht is reden 1 maar het heeft er ook wel mee te maken dat ik echt een controlfreak ben en ik kan hier gewoon niks aan doen. Niks.

Sorry man begin echt een one issue forummer te worden maar ik ben er ook oprecht nu 24/7 mee bezig

5 likes

Help me even herinneren dat ik nooit weer black mirror kijk voor het slapen gaan.:disappointed:

1 like