Love het hete weer persoonlijk,
Maar ik voel wel echt medelijden met mensen die er niet tegen kunnen. Mn arme oma wordt woensdag 95 en dan wordt het 37 graden waar zij woont en ze belde me laatst al op dat ze het hete weer niet trok, toen het pas 25 graden was.
Ben ook echt bang voor ouderen die het letterlijk niet kunnen handelen, dat gebeurt elk jaar weer.
Zolang het je hoop geeft is dat helemaal oke. Ik geloof dat je een heel forum achter je hebt dat voor je duimt!!
Zo satisfying dat 1 juli op maandag valt
Vandaag trouwt mijn broer en ik verheug me op het beeld van mijn kleine neefjes in hun nette kleertjes, ik denk dat ik doodga van schattigheid
Heel veel plezier!!
Heeeeerlijk!!
Ik moet straks weer vliegen, en ik ben weer onwijs zenuwachtig.
Black museum!
Ik heb gisteren zon leuke avond gehad!! Echt in m’n broek geplast van het lachen dat was minder praktisch lol
Huh?! Volgens seizoen? Heb ik wat gemist
Ben benieuwd wat voor reactie je krijgt! Ik heb nog niks
Ik ben voor een mooie kans gevraagd op het werk. Vooral voor mijn ontwikkeling en positie en toekomst. Alleen zal ik veel (nog meer) moeten reizen, vooral door files die er altijd staan.
Dat is enige dat me tegen staat. Misschien dat nog bespreken oid.
Er komen/zijn in totaal 9 seizoenen.
M’n vriend wordt al nachtenlang geterroriseerd door muggen en ik heb echt helemaal nergens last van! Kut voor hem maar ik hoef nooit meer deet op te doen.
Oh ja vandaag begint stap 3 van het aanvraagproces voor Zandvoort tickets en ik zit helemaal klaar!!!
Ik ben gisteren gebeld en klacht is doorgezet naar distributiecentrum, zodra ze terugkoppeling hebben hoor ik meer, ben benieuwd!
Omg ik krijg een appje dat ze een Stranger Things ding aan het opzetten zijn in Utrecht. Ik ga er zondag heen, beter is het dan klaar/af/open whatever het ook mag zijn.
4 juli nieuw seizoen.
Het wordt in m’n weerapp steeds warmer. Woensdag 37 graden my god. En ik moet buiten werken.
Even huilen. Mijn redacteur heeft 2 hoofdstukken in mijn boek niet nagekeken omdat deze geit ze vergeten is om in het bestand te zetten. Zo dom gewoon en ik verdien echt een harde facepalm hiervoor