Wat je even kwijt wil #23

Lijkt wel alsof t altijd mooi weer is op woensdag omdat ik dan moet werken… miss moet ik een x vrij nemen dan zal het vast ineens kut weer zijn haha

1 like

Ja meld je eens ziek? Hopelijk dalen de temperaturen dan hahaha

2 likes

Haha “Hey George , ik kan niet komen want ik zie dat het heel warm word en daar wil ik even een stokje voor steken”

6 likes

Ja i knowwwww zoveel zin in! Maar ze zijn dus iets aan het opzetten en ben te nieuwsgierig. Dus als er een FFer door Hoog Catharijne loopt vandaag, update me effe.

2 likes

Waaaaarom word ik wakker met een Guus Meeuwis nummer in m’n hoofd dat ik echt al jaren niet gehoord heb. Drie zinnen die al drie uur op repeat staan in m’n hoofd. Ik word niet goed.

Doe het. Ik zit zo tegen de hitte op met een plat dak, geen zonnescherm en slechte isolatie.

2 likes

Jeetje jongens. De aankomende vier weken heb ik elke week wel een ‘uitje’ van werk. Steeds in een andere vorm gegoten maar allemaal aan het strand met barbecue. Nu dus al voor de vierde keer doorgeven dat ik vegetarisch eet en dan elke keer maar weer hopen dat er ook iets lekkers voor mij is wat dan al niet door de vleeseters opgegeten wordt. Gelukkig wel borrelen aan het strand met 35 graden :cool: in plaats van in een kantoorgebouw zitten :thumbsup:.

2 likes

Oh dankje, dat kan ik eens proberen.

Hier staat ramen dichthouden en ik heb dat ook altijd geleerd. Maar ik heb nu een kamer op het zuiden, op de vierde verdieping = de hele dag zon zonder schaduw. En als ik m’n ramen dichthoud stik ik de moord om elf uur 's ochtends.

1 like

Het is nu 19.5 graden in huis en ik heb het koud, zit gewoon met m’n pantoffels aan
Ik wou dat ik dit gevoel kon opslaan en dan volgende week weer tevoorschijn halen wanneer het me uitkomt…

8 likes

Echt geen zin in werk straks… Gelukkig ben ik voor de verandering wel eens een normaal weekend vrij :heart:

Ik accepteer meestal maar dat ik ga huilen, is meestal toch niet echt een houden aan. En ook helemaal niet erg. Soms benoem ik wel dat ik het vervelend vind dat ik moet huilen omdat ik liever wat rustiger zou praten, maar goed, het moet er dan gewoon uit.
Flesje water erbij en zakdoekjes, en veel succes met je gesprek!

6 likes

Ik denk er nou ook aan om dit maar vanaf de buitenkant voor m’n slaapkamer ramen te plakken. En niemand ziet mijn slaapkamerramen behalve een restaurant wat al eeuwig een soort van gerenoveerd wordt. .

1 like

Het is zo’n dag waarop ik me afvraag waarom mn computer kapot is en niet meer luistert. Maar het gewoon komt omdat ik mn bordje met taart op de spatiebalk heb gezet. Ik ben zo moe niet normaal.

7 likes

Is goed hoor meit. x George

6 likes

Buienradar die zegt dat het droog blijft en de seconde dat ik de laatste onderbroek ophang begint het te regenen. AL-TIJD. Buienradar klopt nooit bij mij😭

Dont worry, echt niet. Ik kan je helpen als je dat nodig hebt

Ik had een Kyleena spiraal (maar die is volgens mij bijna hetzelfde als de Mirena) en dat ging prima samen! (godzijdank want toen ik m’n spiraal nog had was ik echt ongeveer permanent ongesteld geloof ik)

1 like

Wow wat bizar??? Vooral dat “Oh ja ik had je contract al opgezegd” wtf joh. Hoop dat je een leuker baantje vindt hierna!

Nee dit gaat ook niet meer over bij mij werken, daar hebben we al contact over gehad. Maar misschien over met Linkedin helpen.