Wat je even kwijt wil #23

Ik vind dit niet biechtwaardig genoeg, maar wil het toch even kwijt. Ik heb drie dagen achter elkaar non stop hetzelfde nummer geluisterd. Na 201x luisteren vond ik het goed en heb nu een ander album opgezet.

edit:
afbeelding

22 likes

Ik ben echt benieuwd welk nummer!

1 like

Ben je recruiter oid? Dat lijkt me echt superinteressant werk altijd!

2 likes

Bij mijn metrohalte wordt er van die muziek afgespeeld die ze bij de Efteling ook in de rij af zouden kunnen spelen bij een spannende achtbaan met een verhaal. Zo wordt in het metrokarretje rijden bijna spannend.

2 likes

Oja, duh: charlie cunningham - minimum:

(luister overigens nu love and hate van michael kiwanuka, prachtig)

6 likes

Eindelijk mn stageportfolio af. Wat een stom gedoe is dat altijd, vooral de reflecties en het logboek. Die laatste heb ik heel globaal, hoop dat het voldoende is

3 likes

Nee werver voor de persgroep en goede doelen

Hebben de lichamelijke klachten misschien indirect te maken met je werk? Alleen antwoorden als je je daar goed bij voelt natuurlijk!

omg ik ben aangenomen op het mbo 3! Dit had ik zo niet verwacht, want ik ben een dropout van de 2e klas middelbaar. Heb zo veel ellende destijds meegemaakt en had nooit verwacht dat ik weer terug zou gaan. Ik zit vol verbazing met een contract bij de overheid, én een nieuwe opleiding. Ik moet mezelf echt even knijpen

126 likes

Tijd voor Positiv

40 likes

Wat fijn! :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Hahaha veeg me op :joy:

Wat SUPER goed! Gefeliciteerd! Knap gedaan :slight_smile:

1 like

Ik heb gisteren mijn scriptie ingeleverd, dus ik heb nu zomervakantie. Ik besef me het nog niet helemaal. Mede omdat ik nu moet gaan nadenken en solliciteren voor in mijn tussenjaar volgend jaar

16 likes

Wat goed!! Welke opleiding ? ( als je dat wilt delen)

Zal ik zo de stad in gaan om te kijken of m’n kapper nog een plekje voor me heeft met het risico dat ik dan het pakketje mis wat onderweg is?

• Ja, dat risico moet je lopen
  • Nee, ik zou wachten op je pakketje en daarna kijken of je kapper nog plek heeft

0 stemmers

Ik heb hetzelfde en ga vandaag een goedkope airco kopen. Deze week was al pittig, maar als het volgende week 30 graden wordt, dan wordt het iets van 40 in mijn huis :persevere:

1 like

kun je de kapper niet bellen?

1 like

Ze doen niet aan telefonische afspraken en willen nooit garanties geven

Ja klopt