Wat je even kwijt wil #23

:frowning: Was eindelijk doorgestuurd naar de reumatoloog, die kon niks vinden. Werd net gebeld met de uitslagen van bloedonderzoek maar dat wijst ook niks uit. Word er zo moedeloos van dat ik elke dag pijn heb door m’n hele lichaam en er gewoon geen oorzaak is. En dus ook geen oplossing.
Maandag wel een afspraak met de reumaconsulente maar ben er echt ff stuk van. Voel me zo’n stomme moeder ook erdoor omdat ik ze soms niet kan tillen of niet altijd lekker met ze kan stoeien of weet ik veel wat. Haken lukt bijna niet meer, te veel schrijven of tekenen doet zeer…

Sorry voor dit zeik bericht, haal het straks misschien ook weer weg, maar moet het even kwijt hoor.

2 likes

En fybromyalgy?

Nee ook niet. Had die diagnose eerst gekregen nadat m’n huisarts ging googlen :joy: Maar komt niet overeen zegt de reumatoloog; ik heb namelijk nauwelijks last van de drukpunten

@Mhysa @Jauregui @grace lief :heart: Nu zit ik te janken hahaha. Zo stom, want had ergens echt ā€˜hoop’ dat er uit het bloedonderzoek iets zou komen wat alles zou verklaren, maar niks dus. :frowning:

2 likes

Dit herken ik inderdaad! Heb hier geen tips voor, want bij mij komen de tranen dan sowieso, wat ik ook doe. Ik probeer altijd maar te denken dat huilen niet erg is en het net zo’n natuurlijke/normale emotie is als lachen. Succes!

1 like

Ik heb 2 gratis kaartjes voor verknipt festival gewonnen morgen maar kan niet. Iemand interesse? Het is in Utrecht!

1 like

Gefeliciteerd! Wat goed gedaan!

1 like

Als je wil, kan ik je wel een linkje naar mij Linkedin sturen als inspiratie?

Via nieuwsgroepen gedownload. Geen idee hoe dat werkt maar heb een handige vriend haha.

1 like

Ik herken dit zo… zie ook echt op tegen de hitte volgende week…

1 like

straatnamen… ik kom er net achter dat je in (op?) de Golden Delicious kunt wonen, ergens in .nl

12 likes

Hahah ja duh

Wat supergoed van je!!!

1 like

Ik ging vanaf vandaag echt weer even normaal doen qua eten. Heb net 1,5 kaascrossaint op. Waarom heb ik ineens een obsessie met croissants.

5 likes

Kun je mij een bericht sturen? Want je profiel is niet zichtbaar dus ik kan je niks sturen…

Je kan gewoon via je eigen profiel een bericht starten en aan haar richten.

Oh dat wist ik niet, dank je voor de tip!

1 like

Ik heb hetzelfde maar dan met tosti’s, ik heb croque Madame ontdekt en nu wil ik niks anders meer eten

Omdat croissant de leven is

Ik heb honger en wil heel graag lunchen maar zit nog in een skype met mn baas :frowning_face: