Wat je even kwijt wil #23

Nemen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

3 likes

:point_right::ok_hand: mmm…

11 likes

Ik vind het stom dat de Victoria secret op een vliegveld amper lingerie heeft. Hier echt alleen maar parfum.

Ze ziet me op de bank zitten dus denk niet dat ik daar mee wegkom :sweat_smile:

1 like

:heart::heart::heart:

1 like

Bedankt vriendinnen, ik ga hem afrekenen! Heerlijk voor de hitte

Ja leuk! Heb nu pas door wie je bent😁

2 likes

@Axolotl :frowning_face: Superrot dat er niets uit bloedtesten komt en je wel steeds pijn hebt. Weet je nog niet waar je aan toe bent. En ik weet zeker dat je geen slechte moeder bent!

Ik vind mezelf nog steeds echt zo dom en ik baal er ook echt van. :joy:

@Santeria

@Negativ

37 likes

Ik dacht echt: ‘wat heeft @GEEZ hiermee te maken?!’

Maar wel super rot dit. Kan je niet bij iemand anders douchen?

8 likes

Hahaha hey! It me!

2 likes

Superleuk!

1 like

Ik ben voor croissants echt een bodemloze put :sweat_smile: Probeer ze daarom ook niet te halen want ik vreet alles op. Vet lekker met kipfilet en wat boter of even in de oven met wat chocoladepasta…

4 likes

Dankjewel! Van de only!

1 like

Croissants en loempia’s zijn mijn favorieten. Ik vind het stom dat er wel een loempidel bestaat maar geen loempissants. :frowning:

2 likes

Hey! Ik volg jou op instagram, en ik vind het altijd geweldig wat jij met je kindjes doet! Lekker fruit eten in de tuin, of in de plassen stampen. Ik zie het allemaal voorbij komen. Ik weet haast wel zeker dat jij je echt geen zorgen hoeft te maken daarover! Meestal als ik jouw posts voorbij zie komen dan verlang ik zelfs weer even terug naar de tijd dat ik dat kon doen als kind zijnde. Ik hoop dat ze snel vinden wat het is, want ik vind dit heel naar voor je, maar twijfel alsjeblieft niet aan jezelf in het moederschap.

16 likes

Haha dat is een straatnaam in het dorp waar ik vandaan kom

2 likes

Ik klik heel vaak nieuwe topics aan zonder te kijken welk topic het precies is. Sims topic is echt mijn favoriet omdat berichten daar meestal zo raar zijn als je de context niet weet.

14 likes

:sob::heart: zo lief dit

1 like

Ik heb weer eens medelijden met een voorwerp hoor :redface:

Dit keer is het mijn oude (kapotte) portemonnee die ik vervangen heb en dus wegdoe. Hij is zomaar ingewisseld voor een nieuw exemplaar en ligt nu zielig en eenzaam in mijn prullenbak tussen de zooi :sob:

21 likes