Wat je even kwijt wil #23

Croissants en loempia’s zijn mijn favorieten. Ik vind het stom dat er wel een loempidel bestaat maar geen loempissants. :frowning:

2 likes

Hey! Ik volg jou op instagram, en ik vind het altijd geweldig wat jij met je kindjes doet! Lekker fruit eten in de tuin, of in de plassen stampen. Ik zie het allemaal voorbij komen. Ik weet haast wel zeker dat jij je echt geen zorgen hoeft te maken daarover! Meestal als ik jouw posts voorbij zie komen dan verlang ik zelfs weer even terug naar de tijd dat ik dat kon doen als kind zijnde. Ik hoop dat ze snel vinden wat het is, want ik vind dit heel naar voor je, maar twijfel alsjeblieft niet aan jezelf in het moederschap.

16 likes

Haha dat is een straatnaam in het dorp waar ik vandaan kom

2 likes

Ik klik heel vaak nieuwe topics aan zonder te kijken welk topic het precies is. Sims topic is echt mijn favoriet omdat berichten daar meestal zo raar zijn als je de context niet weet.

14 likes

:sob::heart: zo lief dit

1 like

Ik heb weer eens medelijden met een voorwerp hoor :redface:

Dit keer is het mijn oude (kapotte) portemonnee die ik vervangen heb en dus wegdoe. Hij is zomaar ingewisseld voor een nieuw exemplaar en ligt nu zielig en eenzaam in mijn prullenbak tussen de zooi :sob:

21 likes

Ik ben zooo moe. Niet te doen.

Love thuiswerken. Ik schrijf samen met mijn baas teksten dus als ik vanuit huis werk skypen we eigenlijk doorlopend, maar wel met af en toe 5-10 minuutjes pauze om even thee te maken/te plassen/wat te eten. En nu heb ik in die kleine pauzetjes dus gewoon twee wassen gedraaid en opgehangen, de vaatwasser uit- en ingeruimd, en gestofzuigd. Ben niet eens zo productief op een vrije dag joh. En nu weekend!

11 likes

Lijkt mij heel leuk! Of heb je ze ondertussen al weggegeven?:blush:

Nee, je mag ze hebben!

Ohh heel leuk! Zal ik je een pb sturen?:slight_smile:

Wat bizar dit

Moet altijd echt minimaal 20 minuten wachten bij de apotheek hier. Is dat normaal? Geen idee hoe het bij anderen zit maar vind het echt pittig vervelend. Even snel gaan zit er niet in

Ja he er is ook best veel gefilmd

Vind dat hij overigens nog best beleefd blijft op zijn denigrerende toontje na.

Net een half uur buiten gezeten met collega terwijl we maar ren kwartier pauze hadden. Mijn leven is echt een groot feest

5 likes

Een ‘vriend’ van me (die blijkbaar fvd stemt want hij is tegen links!!!) vond het geweldig dat dat GL-raadslid door het lint ging en nu is opgestapt. Want zo zie je maar weer hoe linkse mensen écht zijn. Allemaal door en door slecht :rage: En nu heb ik hem een bericht gestuurd met de vraag waarom en daar krijg ik dan weer geen antwoord op, hoe typisch.

1 like

Ja maar ben wel geshockeerd dat een wethouder zich zo gedraagt dat er politie bij moet komen? Onder invloed en met G en wiet op zak?

1 like

Maar die parfum is echt heel lekker! Vooral zo’n oranje. Geen idee hoe het heet. Heb je iets gekocht?

@monkeyslut @Jauregui @Mhysa Had echt geen idee dat dit zo vaak voorkomt! Misschien ligt het ook wel aan de tijdstippen waarop ik kom maar kan me voorstellen dat dit voor bepaalde groepen wel heel vervelend is.

Die wiet is toch geen probleem? Elke Nederlander mag blowen en meehebben, vind niet dat je daarop aangekeken moet worden.

6 likes