Wat je even kwijt wil #23

Gemiddelde hier ligt op 30-45 minuten (mijn familie gaat regelmatig). En soms blijkt de medicatie dan nog niet eens op voorraad te zijn… Zoals iemand in de Google reviews zegt: ‘je moet hier verdomme een dag voor vrij nemen’. :roll_eyes:

3 likes

Nee dat is het ook niet maar dat staat in dat nieuwsbericht. Maar G en wiet stop je over het algemeen niet in je neus…

Jij wel? Hahaha
Nee in dat nieuwsbericht staat dat “hij iets in zijn neus stopte”

1 like

Weinig zin in iedereen die weer over Maarten van der Weijden gaat praten

20 likes

Hahaha ja ik vind het echt irritant dat het weer live te volgen is.

4 likes

Nee snap ik ook niet maar dat is dan nog het minst erge feit. Ben wel nieuwsgierig wat nou maakte dat hij zo flipte voordat de politie kwam

1 like

Ja, en wat me voor zie zwemmert al helemaal irritant lijkt is dat mensen meezwemmen? Dadelijk willen ze je aanraken o.i.d. zoals bij de tour de France. Zit je toch ook niet op te wachten?

3 likes

Echt heerlijk die wielrenner die toen iemand op zn bek sloeg.

6 likes

De goedkoopste die ik tegen kwam was 199, dus heb die maar gehaald. Ik wilde per se een airco en geen aircooler. Dit was de laatste in de winkel en er belden zelfs mensen om hem te reserveren. Ik vind hem wel lelijk, maar ach.

https://www.praxis.nl/badkamer-keuken-wonen/luchtbehandeling/airconditioners/tectro-mobiele-airco-tp2520-2-0kw/5513488

Ik moest net mijn ID laten zien voor een blikje energydrank. Inclusief een cassier die een geschokte beweging maakte met zijn hoofd. Ik ben bijna 27. :cry:

21 likes

14 :cry:

34 likes

Nee, vond het nogal zoet ruiken overal. Heb niet meer gewinkeld.

Ben al lang blij dat ik weer lekker thuis ben.

Ik pas nu anderhalf jaar op bij een gezin. De jongste was drie maanden toen ik voor het eerst kwam dus nu bijna twee. Ze noemt me nu voor het eerst echt bij mijn naam de hele tijd. Zo lief :smiling_face_with_three_hearts:

17 likes

Ulg mn trein staat lang stil. Hallooo ik heb honger

1 like

En langzamerhand komen shaggyyyyyy layers ook weer terug over een jaar of 2 zijn scene kapels en 70 looks weer terug van weggeweest.

1 like

Ik zoek een heel bekend Spaans nummer (soort mambo n5) en hij zingt steeds: SIMSAL sjalalala SEXY sjalalala. Er is ook een Nederlandse versie en dan zingt hij O HET WORDT INEENS ZO HEET

Ben al een uur aan het Googlen, weet iemand het hier toevallig? :joy:

3 likes

Hahaha raak altijd zo gefrustreed van dit want ik snap welk nummer je bedoelt maar kom er gewoon niet op

1 like

JA dankje!!!

2 likes

Ok, weet niet wat er gebeurde, maar dit was in reactie op @Santeria, niet op jou @Sjern. Sorry!

1 like

Wat rot :disappointed: Probeer het los te laten. Deze onbeschofte lui verdienen jou niet!

(nu wel op de juiste post gereageerd)

1 like