Wat je even kwijt wil #23

Ohhh haha kei lief van je, deze update! Ik ga toch even spieken zondag.

1 like

Het waait dus ik heb nu ook een schuine pony #fesjun

Summary

14 likes

Vandaag echt zo’n dag dat ik mezelf naar de sportschool moet slepen. Lig nog steeds in het zonnetje op bed

Ik miste eerst even dat dit een column in 150 woorden was en vroeg me echt af waar de rest van de column was. Maar ja, wel heel toevallig… Hoi Paulien :wave:t3: !

6 likes

Wat hier altijd wel goed gaat is een grote schaal met wortels/paprika/komkommer/evt bleekselderij en hummus erbij om te dippen.

1 like

Volgens mij had Taylor Swift het er ook bij Ellen over , dus hoeft niet per se. Maar tis wel plausibel.

3 likes

Zo kut :heart:
Knuffel :heart:

:heart:

Koop zo’n tell sell autostofzuiger, als je die moet geloven is de stof weer als nieuw. En als het werkt doe mijn auto dan ook ff.

1 like

Paar jaar terug was ik nog vet anti botox en nu heb ik vandaag mijn fronsrimpel laten doen, ik wil deze niet hoor

3 likes

Pastasalade? Fruitsalade? Rauwkost? Het wordt warm, dan wordt er vaak meer salade gegeten.
Drinken: water met smaakje (4) ice tea green (5) bier, wijn, cola (3).

Zoiets?

2 likes

Mijn vriend vliegt vannacht naar Singapore voor werk en blijft daar 2 weken… Is de eerste keer dat hij weggaat sinds we samenwonen en ik mis hem nu al :joy::sweat_smile:

Mijn vriend is tot en met maandag weg en ik vind het best even prima. Met die hitte hoef ik mijn bed in ieder geval niet te delen.

2 likes

Ik vind dat m’n ouders echt zo’n bejaarden KOELkast hebben gekregen. Wij zijn al bijna 8 jaar uit huis maar als ik er nu in kijk denk ik. WAAR IS AL HET LEKKERE ETEN. vrienden keken er vaak als eerste in als ze bij m’n ouders thuis waren haha. En nu, achja je hebt ook niet veel nodig met 2 man. Maar ik mis gewoon de verrassing als ik de deur opentrek. Luxeprobleem i know :sweat_smile:

1 like

Griekse salade
Marshmallows

Vind dit zo’n lekker nummer (niet alleen 't nummer hahah :smirk:)

1 like

Ben&Jerry’s Topped pretzel palooza valt echt tegen. :frowning_face:

1 like

Ik heb zo’n zin in chips maar heb het niet in huis :cry: Besef me net ook dat ik het al 3 weken niet gegeten heb, echt heel lang voor mijn doen haha. En ben toch niet ziek ofzo :stuck_out_tongue: (anders had ik afgelopen week vast ook niet 3 pints B&J op binnen 4-5 dagen haha)

Maar ugh baal wel, ook omdat ik de supermarkten in het weekend meestal mijdt dus dan nog tot maandag op z’n vroegst moet wachten.

2 likes

Misschien wat fruit? Ananas (kan ook op de bbq) of watermeloen

1 like

Er ging net iemand helemaal uit zn plaat omdat we elkaar tegemoet reden in een straat en hij er niet langs kon. Dat kwam niet doordat ik er reed (tweerichtingsverkeer), maar omdat er zoveel auto’s geparkeerd stonden. Ik snap niet hoe je daar zo boos om kan worden? Ik reed een stukje achteruit om plaats te maken en toen hij me passeerde schold hij me de huid vol?