@voortaan @tuula dit wil je
(bij gebrek aan een eigen goede foto, eentje van Brenda Kookt)
Ahh ik zie op Facebook ineens een gesponsorde post voorbij komen van Ingrid en Karin die samen op pad zijn naar Amsterdam met de NS. Vind dit zo’n schattige post haha
Eindelijk weekend, maar heb geen plannen🤷🏻♀️
Cool! Ik reageer morgen even, ben nu te aangeschoten 
Soms wil ik het oude elftal terug. Gewoon dat je weet waar iedereen staat en dat je weet wie de bal gaat afpakken. En dat Kluivert er gewoon eentje inkopt 
#vroegahwasallesbetahr
Fml, er zat net echt een spin ter grootte van een groot (!) luciferstokje op de slaapkamermuur. En mijn vriend is een weekend weg 

Enige methode die ik kan handelen: de stofzuiger. Beter is die dood. Stofzuiger staat uiteraard op een afgesloten kamer nu.
Ik zit hier echt tranen met tuiten te huilen bij Zomer met Art, met Fernando Ricksen
Ja dat was wel ff heftig
Doe een prop aan het einde dan kan ie er niet terug uit
Mijn vriend heeft dezelfde naam als die ene stoomlocomotief en nu heb ik bedacht dat ik een ringtone ga instellen van de themesong als mijn vriend belt
heb helemaal lol om mezelf 
Perfecte ringtone toch?
Ik heb laatst de fosforcyclus op google opgezocht en elke keer als ik fo intyp, ga ik in plaats van dit forum automatisch naar de fosforcyclus en dat vind ik irritanter dan het zou moeten.
Voor de liefhebbers, er zijn weer “lichtgevende” wolken.
Ik ben in Italië en dacht dat ik net Anouk op de radio hoorde. Het bleek een andere zangeres te zijn, Imani. Maar ik vind dus dat ze exact klinkt als Anouk! Mijn vriendin is het niet met me eens en hoort geen overeenkomsten.
ik heb vanavond na een feestje voor het eerst gebobt voor vriendinnen woehoe!
Mijlpaal dit hoor
Vond sommige stukken op de weg wel echt extreem donker joh… bepaalde gedeeltes op de snelweg en dat vond ik wel spannend
Haha ik lig een beetje in mijn bed te chillen en er lopen echt bijzondere figuren door mijn straat vannacht.
Mijn gordijnen zijn open en er staat een lantaarnpaal voor mijn raam. Ik kan daardoor alles op straat goed zien, maar hierbinnen is het donker en überhaupt kun je bij mijn raam minder goed van buiten naar binnen kijken (is geblindeerd ofzo), dus niemand ziet mij.
Ook heb ik mijn raam open waardoor ik kan horen wat mensen zeggen.
Eerst liep er een jongen langs die zeer geanimeerd in straattaal een telefoongesprek aan het voeren was. Een paar minuten later een jongen met een koptelefoon op die vol overgave maar ook nogal vals All I want van Kodaline aan het zingen was. En nu net een derde jongen die bijna leek te huilen en iemand aan de telefoon aan het vertellen was hoezeer hij diegene waardeerde.
Ik vermaak me prima zo!
Ik loop altijd hard op een stuk waar normaal gesproken bijna niemand komt. Meestal 2 fietsers en een auto. Nu kwam ik vanmorgen een tindermatch tegen
. Hopelijk herkende hij me niet. Het scheelt ook dat ik hem al een tijdje niet heb gesproken
Ik ben net naar een pakketjesautomaat gefietst met m’n asos pakket (haha ja om 01:15) maar hij deed het gewoon niet. Alle codes die ik kreeg (vanuit de postnl app en de asos website) herkende die automaat niet. Echt zeer irritant, ik wilde gewoon van dat pakket af…
Ik heb vandaag voor het eerst afwasmiddel over chips heen gegooid. Het was echt precies wat ik op dit moment nodig had. Thanks @Karl_Lagerfeld
Ik ben na 2 jaar bij de grote blauwe supermarkt ook aan de kant gezet want ze gaven me geen vast contract, gebeurt in de retail heeeel vaak, dus de reden die je ze hebben gegeven is vast niet helemaal waar, want ze willen zo min mogelijk vaste contracten geven. Vat het niet persoonlijk op, ik was ook echt een supermedewerker maar dat boeit niet. Heb nu een leuke baan die verdient meer dan daar en heb nu de avonden en weekenden vrij. Dat is ook heel veel waard