Limbo meisjes waar kan ik in maastricht lekker eten en cocktails drinken tegelijkertijd?
Lijkt me nog altijd de eindverantwoordelijkheid van de eigenaar maar goed in de horeca hebben ze vaak zo hun eigen regeltjes⦠En het is toch gek, dat jullie erop worden afgerekend, terwijl iemand anders de wet overtreedt?
Oh hemel, mān werkgever zou 5 dagen in Dubai blijven maar hij heeft een oorontsteking opgelopen en mag niet terugvliegen. Het is blijkbaar zo ernstig dat ze willen gaan opereren, die zien we voorlopig dus nog niet terug, ik vind het zo naar voor hem! Hij zou vandaag terugkomen.
Slaat een lekkere deuk in het bedrijf ook want we zijn maar met zān drieĆ«n. Nu mag ik volgende week in zān prehistorische systeem gaan duiken om pakbonnen en facturen te fabriceren, Windows 98 ongeveer en ik begrijp überhaupt al niks van Windows. Aargh.
Omg mensen dit is echt belachelijk: mijn zusje ging vandaag met de kinderwagen in de trein dus ze vroeg even aan een NS medewerker of die kon helpen met tillen. Er stonden drie medewerkers en ze zeiden gewoon nee!?!?! Uiteindelijk heeft 1 geholpen en toen hoorde ze de andere zeggen dat als ze hulp wil het servicedesk moet vragen
Serieus, dit is 1 seconden werk?? Vind echt dat ze en klacht moet indienen.
Ananas met kaneelsuiker bestrooien en dan grillen op de bbq. Heerlijk met een bolletje ijs als toetje
Ik zou het niet al teveel aantrekken en het met een korreltje zout nemen. Mocht het ooit bij jou gebeuren kan je altijd nog met juridisch loket contact opnemen!
Eigenlijk wil ik gewoon naar Christina Aguilera, maar ik zou niet weten met wie
Ahh ik zie op Facebook ineens een gesponsorde post voorbij komen van Ingrid en Karin die samen op pad zijn naar Amsterdam met de NS. Vind dit zoān schattige post haha
Eindelijk weekend, maar heb geen plannenš¤·š»āāļø
Cool! Ik reageer morgen even, ben nu te aangeschoten
Soms wil ik het oude elftal terug. Gewoon dat je weet waar iedereen staat en dat je weet wie de bal gaat afpakken. En dat Kluivert er gewoon eentje inkopt
#vroegahwasallesbetahr
Fml, er zat net echt een spin ter grootte van een groot (!) luciferstokje op de slaapkamermuur. En mijn vriend is een weekend weg
Enige methode die ik kan handelen: de stofzuiger. Beter is die dood. Stofzuiger staat uiteraard op een afgesloten kamer nu.
Ik zit hier echt tranen met tuiten te huilen bij Zomer met Art, met Fernando Ricksen
Ja dat was wel ff heftig
Doe een prop aan het einde dan kan ie er niet terug uit
Mijn vriend heeft dezelfde naam als die ene stoomlocomotief en nu heb ik bedacht dat ik een ringtone ga instellen van de themesong als mijn vriend belt heb helemaal lol om mezelf
Perfecte ringtone toch?
Ik heb laatst de fosforcyclus op google opgezocht en elke keer als ik fo intyp, ga ik in plaats van dit forum automatisch naar de fosforcyclus en dat vind ik irritanter dan het zou moeten.
Voor de liefhebbers, er zijn weer ālichtgevendeā wolken.