Ik heb zulke gemengde gevoelens over het nachtnet van de NS. Love dat ik 's nachts nog thuis kan komen maar fucking 1 uur 45 doen over Rotterdam-Utrecht??? Ik wil gewoon naar bed 
Nou ik hoor de overeenkomsten ook wel hoor!
Pfff Ik mis mijn vorige date
was op een latino party en iedereen die ik leuk vind was al bezet of gay.
en het ergste is nog dat ik nu misschien 100 meter van hem af slaap…
Ik zou willen dat flirten als vrouw een 100% succesgarantie had.
Watermeloen? In stukken snijden en werkt altijd goed!!
Ik ging 5 over 8 uit bed en zat 11 over 8 al bij iemand in de auto. Pff ik wil douchen.
Een collega had gister geappt dat ze het heel leuk vind dat we deze week zoveel samen hebben gewerkt, en als ik dt ben dat dan de dag leuk is. Nu heb ik extra veel zin om met dr te werken straks.
Wat lief! Echt leuk als mensen dat uit zichzelf zo appen. Werk ze 
Quinoa of couscous salade? Schaaltjes met tomaatjes/komkommer/paprika.
Qua drinken zou ik uitgaan van 6 drankjes op ofzo?
Ze komen komende zaterdag op de foute party in de Brabanthallen!! 
Dus weet niet hoe ver Den Bosch voor je is anders zal ik wel foto’s maken 
Ja, ik ga een dagje. Maar ik twijfel of ik al vroeg in de middag wil gaan of pas later. Is dit het enige aan kunst dat ze hebben? Geen andere kunst, of spelletjes, theater, fijne chillplekken in de schaduw? Er wordt hele hoge temperaturen verwacht en ik weer niet of ik dat trek als ik enkel in een open veld kan zitten/staan.
Haha ik zit helemaal na te denken waar je het dichts bij jou snel een broodje knakworst kunt halen. ( oei klinkt heel stalkie dit maar heb een x opgevangen waar je ong woont)
Maar ik kan alleen hema bedenken haha
Nee is niet zo. Ik kan van mijn huisgenoten ook alles inzien. Ik heb alleen een vinkje moeten aanklikken dat mijn huisgenoten er akkoord mee gingen.
Ik heb een pakketreis geboekt voor in de zomer. Ik zie nu net dat onze terugvlucht gewijzigd is, deze is nu 5 uur vervroegd. Het vluchtnummer is ook veranderd. De vlucht van het ‘originele’ vluchtnummer is maar 2,5 uur eerder, t.o.v. wat we geboekt hadden. Ik weet dat vluchttijden kunnen veranderen, maar kunnen ze ook zomaar besluiten ons een andere vlucht te geven? Ik wil eigenlijk de vlucht van het originele vluchtnummer, zodat we iets meer tijd hebben daar.
Jr kan het altijd vragen.
Denk wel dat ze het mogen veranderen. Vliegtijden zijn altijd onder voorbehoud.
Rock Werchter heeft echt heeel weinig plekken met schaduw helaas, vorig jaar was ook echt afzien. Verder is er niet echt een programma buiten de optredens om zoals op Lowlands bijvoorbeeld. Maar er zijn wel een paar standjes waar je andere activiteiten kunt doen die wel leuk zijn tussen de optredens door!
Hmmm…Heb je nog tips wat betreft spullen meenemen/de hitte te verdragen? Parasols meenemen mag niet, anders was dat een optie geweest.
Als je 1 brievenbus deelt met je huisgenoten kunnen die huisgenoten toch sowieso altijd je post zien, ik zie het verschil niet zo met de voorkant van enveloppen in je brievenbus zien of in een app.
Er komen vandaag collega’s uit Nijmegen naar Tilburg om samen te werken. Ik kan niet werken, maar ben nu wel op kantoor om samen te ontbijten en te kletsen hahaha
Er wordt zo een grote bestelling met ongeveer twintig zware pakketten bij mij afgeleverd. Er staat op de website dat ze het zelf tot over de eerste drempel brengen, maar ik voel me dan toch altijd een beetje schuldig als ik niet help met tillen vanaf het busje naar de gang. Maar alles is te zwaar voor mij en het is best een eindje lopen, dus ik kan ook niet echt helpen.
Mijn docent had een Appje in onze bpl klas gegooid dat 50% de scriptie heeft gehaald en iedereen persoonlijk een Appje zou sturen om vervolgens drie uur niets van zich te laten horen en dan in de groepsapp stuurt : Grapje iedereen heeft hem gehaald! Ik wist al dat ik 'm had maar hoe kut is dit gewoon, echt niet grappig