Ik ben in Italië en dacht dat ik net Anouk op de radio hoorde. Het bleek een andere zangeres te zijn, Imani. Maar ik vind dus dat ze exact klinkt als Anouk! Mijn vriendin is het niet met me eens en hoort geen overeenkomsten.
ik heb vanavond na een feestje voor het eerst gebobt voor vriendinnen woehoe! Mijlpaal dit hoor
Vond sommige stukken op de weg wel echt extreem donker joh… bepaalde gedeeltes op de snelweg en dat vond ik wel spannend
Haha ik lig een beetje in mijn bed te chillen en er lopen echt bijzondere figuren door mijn straat vannacht.
Mijn gordijnen zijn open en er staat een lantaarnpaal voor mijn raam. Ik kan daardoor alles op straat goed zien, maar hierbinnen is het donker en überhaupt kun je bij mijn raam minder goed van buiten naar binnen kijken (is geblindeerd ofzo), dus niemand ziet mij.
Ook heb ik mijn raam open waardoor ik kan horen wat mensen zeggen.
Eerst liep er een jongen langs die zeer geanimeerd in straattaal een telefoongesprek aan het voeren was. Een paar minuten later een jongen met een koptelefoon op die vol overgave maar ook nogal vals All I want van Kodaline aan het zingen was. En nu net een derde jongen die bijna leek te huilen en iemand aan de telefoon aan het vertellen was hoezeer hij diegene waardeerde.
Ik vermaak me prima zo!
Ik loop altijd hard op een stuk waar normaal gesproken bijna niemand komt. Meestal 2 fietsers en een auto. Nu kwam ik vanmorgen een tindermatch tegen . Hopelijk herkende hij me niet. Het scheelt ook dat ik hem al een tijdje niet heb gesproken
Ik ben net naar een pakketjesautomaat gefietst met m’n asos pakket (haha ja om 01:15) maar hij deed het gewoon niet. Alle codes die ik kreeg (vanuit de postnl app en de asos website) herkende die automaat niet. Echt zeer irritant, ik wilde gewoon van dat pakket af…
Ik heb vandaag voor het eerst afwasmiddel over chips heen gegooid. Het was echt precies wat ik op dit moment nodig had. Thanks @Karl_Lagerfeld
Ik ben na 2 jaar bij de grote blauwe supermarkt ook aan de kant gezet want ze gaven me geen vast contract, gebeurt in de retail heeeel vaak, dus de reden die je ze hebben gegeven is vast niet helemaal waar, want ze willen zo min mogelijk vaste contracten geven. Vat het niet persoonlijk op, ik was ook echt een supermedewerker maar dat boeit niet. Heb nu een leuke baan die verdient meer dan daar en heb nu de avonden en weekenden vrij. Dat is ook heel veel waard
Ik heb zulke gemengde gevoelens over het nachtnet van de NS. Love dat ik 's nachts nog thuis kan komen maar fucking 1 uur 45 doen over Rotterdam-Utrecht??? Ik wil gewoon naar bed
Nou ik hoor de overeenkomsten ook wel hoor!
Pfff Ik mis mijn vorige date was op een latino party en iedereen die ik leuk vind was al bezet of gay.
en het ergste is nog dat ik nu misschien 100 meter van hem af slaap…
Ik zou willen dat flirten als vrouw een 100% succesgarantie had.
Watermeloen? In stukken snijden en werkt altijd goed!!
Ik ging 5 over 8 uit bed en zat 11 over 8 al bij iemand in de auto. Pff ik wil douchen.
Een collega had gister geappt dat ze het heel leuk vind dat we deze week zoveel samen hebben gewerkt, en als ik dt ben dat dan de dag leuk is. Nu heb ik extra veel zin om met dr te werken straks.
Wat lief! Echt leuk als mensen dat uit zichzelf zo appen. Werk ze
Quinoa of couscous salade? Schaaltjes met tomaatjes/komkommer/paprika.
Qua drinken zou ik uitgaan van 6 drankjes op ofzo?
Ze komen komende zaterdag op de foute party in de Brabanthallen!!
Dus weet niet hoe ver Den Bosch voor je is anders zal ik wel foto’s maken
Ja, ik ga een dagje. Maar ik twijfel of ik al vroeg in de middag wil gaan of pas later. Is dit het enige aan kunst dat ze hebben? Geen andere kunst, of spelletjes, theater, fijne chillplekken in de schaduw? Er wordt hele hoge temperaturen verwacht en ik weer niet of ik dat trek als ik enkel in een open veld kan zitten/staan.
Haha ik zit helemaal na te denken waar je het dichts bij jou snel een broodje knakworst kunt halen. ( oei klinkt heel stalkie dit maar heb een x opgevangen waar je ong woont)
Maar ik kan alleen hema bedenken haha
Nee is niet zo. Ik kan van mijn huisgenoten ook alles inzien. Ik heb alleen een vinkje moeten aanklikken dat mijn huisgenoten er akkoord mee gingen.
Ik heb een pakketreis geboekt voor in de zomer. Ik zie nu net dat onze terugvlucht gewijzigd is, deze is nu 5 uur vervroegd. Het vluchtnummer is ook veranderd. De vlucht van het ‘originele’ vluchtnummer is maar 2,5 uur eerder, t.o.v. wat we geboekt hadden. Ik weet dat vluchttijden kunnen veranderen, maar kunnen ze ook zomaar besluiten ons een andere vlucht te geven? Ik wil eigenlijk de vlucht van het originele vluchtnummer, zodat we iets meer tijd hebben daar.