Jr kan het altijd vragen.
Denk wel dat ze het mogen veranderen. Vliegtijden zijn altijd onder voorbehoud.
Rock Werchter heeft echt heeel weinig plekken met schaduw helaas, vorig jaar was ook echt afzien. Verder is er niet echt een programma buiten de optredens om zoals op Lowlands bijvoorbeeld. Maar er zijn wel een paar standjes waar je andere activiteiten kunt doen die wel leuk zijn tussen de optredens door!
Hmmm…Heb je nog tips wat betreft spullen meenemen/de hitte te verdragen? Parasols meenemen mag niet, anders was dat een optie geweest.
Als je 1 brievenbus deelt met je huisgenoten kunnen die huisgenoten toch sowieso altijd je post zien, ik zie het verschil niet zo met de voorkant van enveloppen in je brievenbus zien of in een app.
Er komen vandaag collega’s uit Nijmegen naar Tilburg om samen te werken. Ik kan niet werken, maar ben nu wel op kantoor om samen te ontbijten en te kletsen hahaha
Er wordt zo een grote bestelling met ongeveer twintig zware pakketten bij mij afgeleverd. Er staat op de website dat ze het zelf tot over de eerste drempel brengen, maar ik voel me dan toch altijd een beetje schuldig als ik niet help met tillen vanaf het busje naar de gang. Maar alles is te zwaar voor mij en het is best een eindje lopen, dus ik kan ook niet echt helpen.
Voor degenen die mijn verhaal over de pakketbezorger gevolgd hebben, ik kom er net met wat toeval achter dat ie sinds een paar dagen niet meer bezorgd hier en dit ook niet meer gaat doen Helemaal blij om, want ik vond het nog steeds stom dat ik degene was die met de consequenties zat (niet meer thuis kunnen laten bezorgen) gezien hij verkeerd bezig was en had ook al meermaals gedoe met m’n pakketten gehad sinds ik ze op een afhaallocatie liet bezorgen. En was ook extra leuren met spullen natuurlijk wat ook ergerlijk was, ook gezien ik niet voor niks online bestel.
Mijn docent had een Appje in onze bpl klas gegooid dat 50% de scriptie heeft gehaald en iedereen persoonlijk een Appje zou sturen om vervolgens drie uur niets van zich te laten horen en dan in de groepsapp stuurt : Grapje iedereen heeft hem gehaald! Ik wist al dat ik 'm had maar hoe kut is dit gewoon, echt niet grappig
Een zonnehoedje?
Die meneer heeft te veel naar rundfunk gekeken.
JULLIE HEBBEN ALLEMAAL EEN ONVOLDOENDAAA
Ohja, niet aan gedacht haha! Ik heb alleen een echte zomerse grote zonnehoed en ik denk dat dat niet zo fijn is voor bezoekers om mij heen. Maar misschien even zo’n zonnehoedje halen, die zullen ze op het festival zelf ook vast wel verkopen.
Ik heb er laatst eentje gehaald bij de Action, best een leuk ding! Hij is in het echt wat donkerder van kleur
Oh, ja die van mij is eigenlijk maar iets groter. Maar ik wil graag een beetje vooraan staan tijdens bepaalde optredens, en het lijkt me niet dat de andere bezoekers daar blij van worden/dat dat dan praktisch is. En gezien je geen rugzakken mag meenemen, kan ik hem ook niet in mijn tas kwijt tijdens de optredens. Denk dat ik dan toch maar voor zo’n lelijk zonnehoedje moet gaan (ik heb zo’n typisch pinkpop hoedje/mutsje in gedachten).
Edit: misschien overdrijf ik, maar het lijkt me gewoon niet handig als iedereen op elkaar gepropt staat.
Graag gedaan meid! Ik heb die tip ook van Miranda van satc
Hahaha moest het na 100 wodka achter de kiezen even kwijt blijkbaar. In ieder geval wel thanks for sharing van de wijsheid
Iemand interesse in mijn ? Gratis en voor niks af te halen.
Ik.drink.nooit.meer.
Oké wie hou ik voor de gek haha. Maar ga wel echt minderen + fris tussendoor drinken voortaan. Ben gewoon teleurgesteld in mezelf dat ik nu weer zo verrot op bed lig. Hopelijk straks snel genoeg opgeknapt want heb een bbq bij m’n vader… oeps.
De schaduw is heel schaars helaas. Daar zie ik eerlijk gezegd zelf al tegenop. Vorig jaar was het echt ronduit kut gewoon met die hitte. Dit jaar ga ik maar een pet opzetten, want het is echt geen doen. Verder zijn er eigenlijk vrijwel geen randactiviteiten. Wat ik wel deed als er even niks te zien was voor mij is in de tenten gaan zitten (klub c en the barn) en dan bij de uitgang in de schaduw. Dat was heel chill haha.
Je mag dit jaar ook een lege drinkfles meenemen zag ik, dus dat zou ik zeker doen. Er zijn ook gratis drinkwater punten. Volgens mij mag je trouwens wel een kleine rugzak meenemen? Vorige jaren wel in ieder geval.
Aaaah ik heb geen huisdieren, maar anders zou ik ze zeker nooit weggeven haha!
Jammer dat je ‘m niet wilt hoor. Je weet niet wat je mist…
Ik help mijn omaatje mee met boodschappen vandaag, vind ze fijn want dan hoeft ze “die lellike rollator” niet mee. Vrouw naar mijn hart.