Wat je even kwijt wil #23

Ik baal even heel erg. Ik heb net met mijn oma gebeld en mijn opa gaat steeds meer en meer achteruit. Het liefste ga ik nu naar ze toe maar 1) ik moet straks werken en 2) ze wonen op 1,5 uur rijden bij mij vandaan. Ik heb echt geen zin om te gaan werken nu. Mijn hoofd staat er totaal niet naar.

1 like

Sharing is caring :v:t2:

Vraag of iemand anders voor je kan werken? Opa’s en oma’s zijn belangrijk!

Dat gaat helaas niet denk ik. Ik moet om 3 uur beginnen en het is weekend, dus de enige collega die kan zal wel plannen gemaakt hebben. 1 heeft al 9 dagen achter elkaar gewerkt, de ander is met vakantie en de stagiair mag niet alleen staan. De andere collega die dan nog overblijft is al vanaf 7 uur aan het werk. Dus ik denk dat ik maar even moet doorbijten. Gelukkig ben ik dinsdag vrij en dan ga ik wel naar ze toe.

Daar was ik gisteren ook en dat viel mij ook al op! Sowieso alleen maar knappe mensen en het leken ook allemaal leuke en interessante mensen.

1 like

Baal dat ik morgen niet hoef te werken anders konden we weer zwaaien.

1 like

Ik heb Danone yoghurt in ijsvormpjes gedaan en nu heb ik kokos karamelijsjes yummm

8 likes

Mijn huisgenoot is al drie dagen bezig met Indisch koken voor dit weekend en het ruikt zó lekker. Wou dat ik kon mee eten. :two_hearts:

7 likes

omg ben echt zenuwachtig voor het festival vandaag
heb ik altijd als ik naar feestjes ga met veel mensen
herkennen mensen dat?

14 likes

Zie steeds fragmenten op facebook, erg leuk inderdaad!!

Jaaaa, ik ga vanavond naar een feest waar allemaal collega’s zullen zijn ook (onder andere degene tegen wie ik me versproken had en die ik nog steeds zie zitten) en ben vet zenuwachtig voor hoe de avond gaat verlopen :sweat_smile::dizzy_face:

Maar het is vast weer weg zodra je er bent!

Wat wij deden was een petje opzetten en die bij de kraantjes constant nat maken! En verder onze nek koelhouden of een oud t shirt natmaken en die in onze nek houden. En verder uiteraard genoeg drinken

1 like

oooooooh dan is het al helemaal spannend voor jou :biggrin:

je hebt idd gelijk, zodra ik met vrienden ben is het helemaal oke!! Veel plezier alvast

1 like

Wij hebben op het station een hokje wat geen druppel regen tegen houd en waar de winf dwars door heen gaat. Maar toch zijn er insecten die steeds tegen het glas aanvliegen zovan ik wil naar buiten…

1 like

Ik lach te hard hierom.

9 likes

Omg hahaahaha

1 like

Hmmm. Dankje voor de informatie. Ja, maar geen eastpack denk ik? Ik moet het nog even opmeten, haha.

Dat je in de inleiding schrijft van je scriptie “(Hier een of andere referentie van een zuur kamerlid die dit roept in een of andere nota of brief)” en dat die dan ook gewoon bestaat. CU always at your service :call_me_hand:

6 likes

Je zou er onnozel van worden. Ik probeer al máánden (zonder overdrijven) een datum vast te leggen om met enkele vrienden af te spreken. Uiteindelijk kwam 22 juni er als mogelijke datum uit, maar niets definitiefs. Ik stuur onlangs nog naar iedereen met de vraag of dit nu vast ligt. Geen enkele reactie. Dus ik maak andere plannen voor vanavond. En nu krijg ik dus van de persoon die de hele tijd het minst heeft gereageerd een berichtje met “ik heb vanavond vrij gehouden, dus het kan nog” ?!?!

Gister heeft een collega op zn flikker gekregen omdat hij altijd te laat is. Vandaag komen ik e een andere collega allebei te laat maar dat vind mn manager niet erg hahaha. ( oke nou woont die jongen om de hoek en zijn mn andere collega te laat door ov en hebben we het netjes doorgegeven maar droog dit)

4 likes