Ben nog niet eens buiten geweest Vriend en ik liggen al uren in bed te stinken en sims te spelen.
Ik eet nog ff een croissant. De laatste. Echt.
Adultlife vandaag, was hangt buiten, nog ff mn fiets halen bij de fietsenmaker.
En dan wil ik vandaag mn boek uitlezen en aan een nieuwe beginnen.
Ben mezelf echt een schop aan het geven, moet even naar buiten om vodka te halen maar heb echt geeeeen zin om aan te kleden enzo Maar ik moet wel foute keuzes gaan maken vanavond dus ja.
Preng preng (is leuker dan tring tring) u spreekt met buiten kunt u even komen. Uw vodka staat nog hier.
haha gisternacht was het best wel heel erg koud buiten maar ik mocht van mezelf geen jasje aan omdat ik van mezelf nu nog MOEST genieten van de kou omdat ik dat volgende week zo hard ga missen
waarom ben ik zo, stond ik daar te koukleumen
ugh het verkopen op uw stagneert ff en ik stoor me aan de stapel in mijn slaapkamer. laatst heb ik wat kledingstukken gratis weggegeven aan vriendinnen wat zal ik er nu mee doen ik wil het kwijt
- weer vriendinnen
- inleveren bij een kringloop
0 stemmers
Ik geef het altijd af bij stichting dierenlot.
Ik heb sfogliatella meegenomen uit Italië voor m’n zusje en we zouden vanavond samen eten. Ineens kon ze niet meer dus ben ik er zelf aan begonnen. Komt ze vanavond toch nog langs. Oeps.
Ik wil zo graag een Sims uitbreiding kopen maar dan ga ik weer als een verslaafde uren zitten Simsen
Jezus ik dacht dat m’n brakheid vandaag heel erg mee viel, maar moet nu even wat dingen op stage doen en ik besterf het echt hier :") man man man
En?
Pfff ik moet ook wat boodschappen doen, winkel is 50m verderop maar kan me er echt niet toe zetten.
Laten we het feit dat ik moet afwassen en de was op moeten vouwen dan nog niet eens benoemen
Oh jee m’n stagebegeleider komt ook nog binnen ineens nu dus kan niet eens een dutje doen in m’n wachttijd hier
Ik zit aan de antibiotica en pijnmedicatie omdat ik een ontsteking heb, en vanavond zou ik eindelijk weer een gezellige zuipavond/BBQ bij vrienden hebben Lekker BOB’en vanavond.
Ik moest even googlen wat het was, maar zit er heerlijk uit. Misschien kan je wat over is nog delen? Anders jammer, jij kon ook niet weten dat ze kwam
Oh wauw, ik wou dat ik die coping had als ik chagrijnig was, dan had ik echt zo’n schoon huis.
Is dit lekker? Lijkt mega chill!
Ik zal je vanavond even updaten zodra ik de fles open heb haha, het was volgens de verkoper nieuw en hij had het zelf ook nog niet geproefd. Ketel One vodka is sowieso mijn favoriet dus dit lijkt me vet lekker.