Wat je even kwijt wil #23

Ik heb sfogliatella meegenomen uit Italië voor m’n zusje en we zouden vanavond samen eten. Ineens kon ze niet meer dus ben ik er zelf aan begonnen. Komt ze vanavond toch nog langs. Oeps.

1 like

Ik wil zo graag een Sims uitbreiding kopen maar dan ga ik weer als een verslaafde uren zitten Simsen

3 likes

Jezus ik dacht dat m’n brakheid vandaag heel erg mee viel, maar moet nu even wat dingen op stage doen en ik besterf het echt hier :") man man man

En? :joy:

3 likes

Toch maar naar buiten gerold. Meuie fles ook.

13 likes

Pfff ik moet ook wat boodschappen doen, winkel is 50m verderop maar kan me er echt niet toe zetten.
Laten we het feit dat ik moet afwassen en de was op moeten vouwen dan nog niet eens benoemen :sweat:

Oh jee m’n stagebegeleider komt ook nog binnen ineens nu dus kan niet eens een dutje doen in m’n wachttijd hier :cry:

Ik zit aan de antibiotica en pijnmedicatie omdat ik een ontsteking heb, en vanavond zou ik eindelijk weer een gezellige zuipavond/BBQ bij vrienden hebben :cry: Lekker BOB’en vanavond.

Ik moest even googlen wat het was, maar zit er heerlijk uit. Misschien kan je wat over is nog delen? Anders jammer, jij kon ook niet weten dat ze kwam

Oh wauw, ik wou dat ik die coping had als ik chagrijnig was, dan had ik echt zo’n schoon huis.

2 likes

Is dit lekker? Lijkt mega chill!

Ik zal je vanavond even updaten zodra ik de fles open heb haha, het was volgens de verkoper nieuw en hij had het zelf ook nog niet geproefd. Ketel One vodka is sowieso mijn favoriet dus dit lijkt me vet lekker.

1 like

Ik ben dead to me aan het kijken en kan alleen maar heel de tijd Gwen van poorten zien in Linda Cardellini :scream:

afbeelding

10 likes

Nu net op mijn werk stond er een rat naast mijn voet bijna, en nu durf ik de grond niet meer aan te raken.

Dit ben ik nu op mijn werk :joy:

rs_492x198-141205103030-tumblr_ng3dkuQHsw1rz6w0do3_500

12 likes

Wtf is dit? Dit kan toch nooit lekker zitten :joy::joy::joy:

18 likes

Eerder een tiny deal

7 likes

Nu heb ik zin in pasta carbonara.
Ik ga nu naar de winkel spullen halen ervoor :blush: thanks voor de tip

2 likes

Nog een kwartier en dan heb ik eindelijk weekend.

1 like

Door je profielfoto dacht ik eerst dat je @Krabsalade was. Schrok me rot. Een rat in een dokterspraktijk :sweat_smile:

Voor jou alsnog kut hoor. Zeg me niet dat je dokter bent :astonished:

13 likes

Ik zag net precies dezelfde reclame voorbij komen :joy_cat: wat is dit??