Ik ben dead to me aan het kijken en kan alleen maar heel de tijd Gwen van poorten zien in Linda Cardellini

Ik ben dead to me aan het kijken en kan alleen maar heel de tijd Gwen van poorten zien in Linda Cardellini
Nu net op mijn werk stond er een rat naast mijn voet bijna, en nu durf ik de grond niet meer aan te raken.
Dit ben ik nu op mijn werk
Eerder een tiny deal
Nu heb ik zin in pasta carbonara.
Ik ga nu naar de winkel spullen halen ervoor thanks voor de tip
Nog een kwartier en dan heb ik eindelijk weekend.
Door je profielfoto dacht ik eerst dat je @Krabsalade was. Schrok me rot. Een rat in een dokterspraktijk
Voor jou alsnog kut hoor. Zeg me niet dat je dokter bent
Ik zag net precies dezelfde reclame voorbij komen wat is dit??
Over een paar weken ben ik jarig en nu ben ik vandaag met mijn ouders mijn cadeau alvast gaan kopen. Ik krijg de APC half moon bag cadeau . En het was ook zo gezellig om dat met zijn drieƫn te gaan doen en dan even te lunchen en nog wat lekkers voor vanavond mee te nemen. Fijn om weer eens zo met mijn oudjes op stap te zijn
Nouuuā¦
Hahahaha grapje
Wanneer komt de baby?
HAHAH ik ben een ijsje aan het eten en er komt een klein kindje naast me staan en wijst naar haar buik. En daarna prikte ze met haar buik in mn schouder.
Hij is wel echt mooi inderdaad he? . Er past inderdaad niet zoveel in. Maar gelukkig hoef ik voor het gebruik van deze alleen maar een paar spullen mee te nemen.
Hahagqgq ze is terug en ze aait me over mn schouder en wijst naar mn ijsje
Er sprak net een man me aan met de vraag of ik zijn ouders had gezien want hij was ze kwijt. Ik was helemaal bezorgd, bleek het een grap te zijn en wilde hij gewoon een meisje aanspreken?? In welke wereld is dit grappig?
@Madelief Ik vond het zo tof dat je gister aangaf dat je wel mee wilde naar Christina. Maar het is voor mij nu helaas geen optieā¦
OMG ik dacht dit ook en zie nu pas dat het niet zo is.
Haha same! Maar volgens mij was hier vorige week al behoorlijk veel over van doen
Please verander het. Een van jullie dan @Otzi @Krabsalade