Wat je even kwijt wil #23

He maar het was een volwassen man dus?

Ja gok een jaar of 25-30, dus ik zag al twee bejaarden helemaal verdwaasd door Amsterdam heen lopen…

Nja fijn dan… Snap ook echt niet waarom sommige mensen zo zijn :woman_shrugging:t3: Begrijpen ze dan ook niet dat dit alleen maar averechts werkt?

Dus je eierstokken zijn pas gaan rammelen toen je in een dorp bent gaan wonen? Interessant :thinking::joy:

Nee ik vind het niet stom klinken. Ik vind het heerlijk en ik vind het bevrijdend. Vroeger ging in enkel naar het strand als ik in het buitenland was. En we gingen altijd naar een locatie waar mensen heel erg veel waarde hechtte aan zo strak en bruin mogelijk zijn (de jeugd). Ik durfde nooit in badkleding op het strand, ik zat echt te verpieteren in mijn leggings en shirts. Toen ging ik voor het eerst weer in Nederland naar het strand en ik zag mensen dubbel zo dik als ik in bikini’s en slipjes en ik moest huilen. Het was zo een bevrijding om mensen in alle maten gewoon in badkleding te zien. Het was zo fijn. Dus ik snap heel erg wat je bedoelt

10 likes

Zucht mn telefoon lijkt het loodje te hebben gelegd. Hij gaat niet meer aan, en wanneer hij dat wel doet krijg ik een download scherm te zien, waarvan het lijkt alsof ie terug aan het gaan is naar fabrieksinstellingen. Dit stond al een uur zo en telefoon begon heet te worden dus heb 'm maar weer uitgezet.

Morgen nog maar een poging wagen en anders denk ik maar een nieuwe kopen. Telefoon is ook al 4jaar oud ofzo.

@Banananana Net even puur geproefd, ik vind het lekker maar - het is niet een enorm sterke fruitige smaak die er aan zit. Blijft wel echt pure vodka met een vleugje fruit. Ik vind het wel voor herhaling vatbaar!

2 likes

Moesten vandaag 3 kinderen (1 bekende, 2 onbekenden) vervoeren in de auto en ze waren aan het kutten op de achterbank. Zijn zelfs gestopt bij een tankstation a la de ergste move die we konden bedenken omdat ā€˜we niet verder konden tot ze normaal gingen doen’
Voel me echt mn moeder nu

10 likes

Hahah nou mijn moeder gaf ons gewoon een mep met de wegenkaart.

9 likes

Ging door mn hoofd maar dat ging me net te ver dit keer :sweat_smile:

Vraag me wel af waar kinderen op de achterbank op vakantie nu de opvoedkundige mep mee krijgen aangezien volgens mij niemand meer een wegenkaart heeft

1 like

Ik wilde net m’n ratjes een bakje water geven zodat ze zelf kunnen bepalen met de warmte of ze willen afkoelen. Toen ik het bakje erin wilde zetten wilde m’n ene rat niet aan de kant, dus hing het bakje boven z’n hoofd. Besluit 'ie me keihard in m’n vinger te bijten waardoor ik het hele bakje compleet over 'm heen gooi omdat ik zo schrik. Nu voelt 'ie zich volgens mij heel zielig ):

5 likes

Mijn moeder/vader stopten niet bij het tankstation hoor. Die deden gewoon net alsof ze ons midden op de snelweg wilden lozen :sob:

8 likes

Hahaha en dit ook
#degoeieouwetijd

Dat kan prima!

1 like

Kan zeker

1 like

Hij is nu wel in bad geweest :sweat_smile: Heb je al gedacht aan een icepod voor in de kooi? Ik heb er eentje in de vriezer liggen standaard voor als het echt te warm wordt. Tot nu toe ligt die van mij nog steeds de hele dag in d’r hangmatje te stinken.

1 like

Waarom is de kapper zo duur? Nu snap ik waarom ik maar 1 keer per jaar ga :neutral_face:

Ja maar mannen moeten over het algemeen wel echt vaker :see_no_evil:

Over mannen gesproken zit @mari** hier nog**

Hahaha ja, volgens mij vond hij het zelf alleen niet zo leuk. Afgedroogd en wel alleen maar zielig onder zn huisje gezeten. En het waterbakje is al bezaaid onder de bodembedekking, heel dankbaar dus haha. Icepod is ook een goed idee ja, het was afgelopen week al 26 graden in huis dus denk dat ze dat wel kunnen gebruiken met de aankomende hitte…

1 like