Wat je even kwijt wil #23

Al komt je rokje niet eens over je bil heen als jij je er prettig in voelt gewoon dragen. Die jongens waren gewoon aan t kutten. Wat enorm vervelend is maar dat betekend niet dat jouw rokje te kort is of jouw benen te dik ( dat laatste is sws niet het geval)

6 likes

Jij hebt niks fout gedaan, er is niks verkeerd aan je lichaam of dat rokje en dat soort figuren zoeken altijd wel iets om een opmerking over te maken. Was het niet je rokje dan hadden ze wel iets anders gevonden om een opmerking over te maken (bijv. je haar of schoenen). Uitschot blijft uitschot en gewoon lekker dat rokje blijven dragen. :kissing_heart:

Wat ik meestal doe als ik iets soortgelijks meemaak bijvoorbeeld dat hanjongeren zeggen dat ik een lelijke kankerhoer ben . Dan probeer ik het gewoon zo goed mogelijk te negeren en denk ik vaak zoiets “ach ik ben niet zo onzeker dat ik anderen mensen naar beneden moet halen om mijzelf beter te voelen” of “ik ga een fijne toekomst tegemoet terwijl jij niet verder vooruit komt” etc. :stuck_out_tongue:

2 likes

Wie was dat nou die voor haar verjaardag in een klomp ging varen?? Hoe was het?

5 likes

Ik ga steeds later naar bed (eerder altijd rond half 10) en het staat me echt tegen. Slaap nu max 6 uur per nacht en merk echt dat ik zwaaaaaar vermoeid ben, maar m’n vriend is steeds laat en dan wil ik voor hem nog “gezellig” op zijn. Hij zei laatst ook dat ie dat zo chill vond. Maar het liefst ga ik nu totaal KO naar bed.

1 like

Gladde benen en een laagje zelfbruiner. Ik ben er klaar voor hoor!

1 like

@Jauregui dit ligt niet aan jou!! Gewoon niet!!
En je mag me gerust een pb sturen hoor♡

1 like

Ja dat was ik haha. Stroomopwaarts was kut, want die klomp is alles behalve aerodinamisch. Maar was wel lachen.

12 likes

Men ik heb de hik, al een half uur.

Een soort gelijk spel maar dan van Harry Potter!

1 like

wat wat wat wat wat vertel me meer wat wat wat

omg found it nu downloaden

Ik heb echt te veel sociale activiteiten gehad afgelopen tijd een aanstaande weken en die kosten me echt (te) veel geld. Zomerse tijden (en daten ook trouwens) is echt niet goed voor mijn portemonnee. Moet me echt een beetje inhouden komende tijd maar vind dat lastig, wil ook bij die activiteiten zijn en erop uit.
Edit: en het erge is; ik heb dus extra werk aangenomen want het is even nodig met al mijn uitgaven, maar ik heb er eigenlijk ook altijd direct spijt van nadat ik heb gezegd dat ik wel kan/wil :’)

Ik zag mezelf net bij nieuwsuur want blijkbaar recyclen ze beeldmateriaal. Zag er even dood uit als ik me die dag voelde :thumbsup:

2 likes

Blijkbaar is er iemand de Elfstedentocht aan het zwemmen?

Maarten van der Weijden

Aah alweer. Jezus gast vorigge x heeft tie het ook niet gehaald geloof er dit x ook niet in.

4 likes

Ja zn naam was me nu ook bekend ja

Ik weet nog steeds niet waar ik dit jaar naartoe ga voor vakantie en iedereen vraagt er steeds naar. Word er een beetje nerveus van? :persevere:

3 likes

Wtf. Een kwartier geleden schrok ik ineens wakker (5 uur opgestaan vanochtend en de hele dag gewerkt, vandaar) van allemaal herrie. Hebben wat mensen uit de straat gewoon een biertafel vlak voor m’n huis op de stoep gezet, 15 man met veel drank en een speaker. Opeens, om half 11 ‘s avonds?! Mijn huis is ook het enige in ongeveer de hele straat met de slaapkamer aan de voorkant, echt de kutste plek om te gaan zitten.
Ben naar buiten gelopen om te vragen of ze iig de muziek achterwege konden laten en ik werd bijna uitgelachen, nu zitten ze 2 meter verderop met alles.
Blijkbaar ben ik de enige die het debiel vind om na 10 uur ‘s avonds ineens een straatfeest zo op de stoep te organiseren.

1 like

Ik wil slapen maar er is een paar tuinen verderop een feestje (mijn slaapkamer is aan de achterkant) en nu lopen ze allemaal keihard en vals met allerlei muziek mee te zingen en schreeuwen ze sowieso de hele tijd. Kunnen ze dit niet even naar binnen verplaatsen of naar de stad ofzo :weary:

Mijn collega zit naast me een zak chips weg te eten en een serie te kijken. Altijd leuk gezamelijke nachtdiensten.

En nee hij heeft geen chips aan mij aangeboden. En nu laat hij zo’n zachte binnenmondse boer, zo afschuwelijk.

2 likes