Wat je even kwijt wil #23

Ik bestelde net een gin tonic en er zat een of ander raar stuk tak in? Smaakt ook anders dan normaal.

Rozemarijn?

1 like

Haha true. Misschien vrolijkt dit je op: mijn hond die iedere drie maanden naar de kapper (lees: trimmer) moet kost €65 :see_no_evil:

2 likes

Nee echt een dikke tak? :thinking:

18 likes

Zoethout denk ik!

Het ergste is nog dat mannen zich hier goedkoper kunnen laten knippen door een kapper in opleiding en vrouwen niet (en ze hoeven hun haar niet te laten wassen). Bij veel vrouwen hoef je letterlijk alleen een rechte lijn te knippen. Veel makkelijker dan bij een man lijkt me :disappointed_relieved:

Ik heb afgesproken om even de stad in te gaan maar ik ben moe en heb eigenlijk geen zin meer :upside_down_face: maar afzeggen is nu ook een beetje gaar. En ik weet nu al dat ik me beter voel als ik wel ben geweest, maar voor nu heb ik eeecht geen zin

Je mag best een foto naar me sturen
Maar ik denk dat die jongens gewoon aan het kloten waren, trek je er niks van aan. Knap dat je gewoon naar de stad bent gegaan en niet te lang verdrietig zijn.

2 likes

Al komt je rokje niet eens over je bil heen als jij je er prettig in voelt gewoon dragen. Die jongens waren gewoon aan t kutten. Wat enorm vervelend is maar dat betekend niet dat jouw rokje te kort is of jouw benen te dik ( dat laatste is sws niet het geval)

6 likes

Jij hebt niks fout gedaan, er is niks verkeerd aan je lichaam of dat rokje en dat soort figuren zoeken altijd wel iets om een opmerking over te maken. Was het niet je rokje dan hadden ze wel iets anders gevonden om een opmerking over te maken (bijv. je haar of schoenen). Uitschot blijft uitschot en gewoon lekker dat rokje blijven dragen. :kissing_heart:

Wat ik meestal doe als ik iets soortgelijks meemaak bijvoorbeeld dat hanjongeren zeggen dat ik een lelijke kankerhoer ben . Dan probeer ik het gewoon zo goed mogelijk te negeren en denk ik vaak zoiets “ach ik ben niet zo onzeker dat ik anderen mensen naar beneden moet halen om mijzelf beter te voelen” of “ik ga een fijne toekomst tegemoet terwijl jij niet verder vooruit komt” etc. :stuck_out_tongue:

2 likes

Wie was dat nou die voor haar verjaardag in een klomp ging varen?? Hoe was het?

5 likes

Ik ga steeds later naar bed (eerder altijd rond half 10) en het staat me echt tegen. Slaap nu max 6 uur per nacht en merk echt dat ik zwaaaaaar vermoeid ben, maar m’n vriend is steeds laat en dan wil ik voor hem nog “gezellig” op zijn. Hij zei laatst ook dat ie dat zo chill vond. Maar het liefst ga ik nu totaal KO naar bed.

1 like

Gladde benen en een laagje zelfbruiner. Ik ben er klaar voor hoor!

1 like

@Jauregui dit ligt niet aan jou!! Gewoon niet!!
En je mag me gerust een pb sturen hoor♡

1 like

Ja dat was ik haha. Stroomopwaarts was kut, want die klomp is alles behalve aerodinamisch. Maar was wel lachen.

12 likes

Men ik heb de hik, al een half uur.

Een soort gelijk spel maar dan van Harry Potter!

1 like

wat wat wat wat wat vertel me meer wat wat wat

omg found it nu downloaden

Ik heb echt te veel sociale activiteiten gehad afgelopen tijd een aanstaande weken en die kosten me echt (te) veel geld. Zomerse tijden (en daten ook trouwens) is echt niet goed voor mijn portemonnee. Moet me echt een beetje inhouden komende tijd maar vind dat lastig, wil ook bij die activiteiten zijn en erop uit.
Edit: en het erge is; ik heb dus extra werk aangenomen want het is even nodig met al mijn uitgaven, maar ik heb er eigenlijk ook altijd direct spijt van nadat ik heb gezegd dat ik wel kan/wil :’)

Ik zag mezelf net bij nieuwsuur want blijkbaar recyclen ze beeldmateriaal. Zag er even dood uit als ik me die dag voelde :thumbsup:

2 likes