Blijkbaar is er iemand de Elfstedentocht aan het zwemmen?
Maarten van der Weijden
Aah alweer. Jezus gast vorigge x heeft tie het ook niet gehaald geloof er dit x ook niet in.
Ja zn naam was me nu ook bekend ja
Ik weet nog steeds niet waar ik dit jaar naartoe ga voor vakantie en iedereen vraagt er steeds naar. Word er een beetje nerveus van?
Wtf. Een kwartier geleden schrok ik ineens wakker (5 uur opgestaan vanochtend en de hele dag gewerkt, vandaar) van allemaal herrie. Hebben wat mensen uit de straat gewoon een biertafel vlak voor m’n huis op de stoep gezet, 15 man met veel drank en een speaker. Opeens, om half 11 ‘s avonds?! Mijn huis is ook het enige in ongeveer de hele straat met de slaapkamer aan de voorkant, echt de kutste plek om te gaan zitten.
Ben naar buiten gelopen om te vragen of ze iig de muziek achterwege konden laten en ik werd bijna uitgelachen, nu zitten ze 2 meter verderop met alles.
Blijkbaar ben ik de enige die het debiel vind om na 10 uur ‘s avonds ineens een straatfeest zo op de stoep te organiseren.
Ik wil slapen maar er is een paar tuinen verderop een feestje (mijn slaapkamer is aan de achterkant) en nu lopen ze allemaal keihard en vals met allerlei muziek mee te zingen en schreeuwen ze sowieso de hele tijd. Kunnen ze dit niet even naar binnen verplaatsen of naar de stad ofzo
Mijn collega zit naast me een zak chips weg te eten en een serie te kijken. Altijd leuk gezamelijke nachtdiensten.
En nee hij heeft geen chips aan mij aangeboden. En nu laat hij zo’n zachte binnenmondse boer, zo afschuwelijk.
We spelen een spel en Mn vrienden hebben me vermoord.
Ik draai nu de begrafenis top 50 via de stereo, ik ga niet zomaar dood. Ben echt woest, ze horen mij niet om te leggen:
Weerwolven?
Haha ja, zie het HP topic. Misschien een FF’er
Edit: spuit 11
Exploding kittens. Als ze me hadden omgelegd met weerwolven was ik vertrokken.
Slapen is niet een van mijn talenten. Wel een van mn hobbies maar ik ben er alleen niet zo goed in.
Ik wilde nieuwe Vans voor bij m’n nieuwe sta-broek. Maar vond 75 wel beetje gortig. Dus heb ze op ASOS besteld, in ponden afgerekend en mijn 10% studentenkorting gebruikt (zou 20% moeten zijn maar ASOS is zo kut dus laaaat maar) en nu heb ik ze voor 57 euro
Ik had een heel klein stukje waterijs voor mijn hond bewaard. Dus ik hem roepen en hij wil op de bank springen. Maar ik wilde hem op hetzelfde moment richting het krukje sturen om die te gebruiken, maai ik hem in de lucht zo onderuit
Hoe dan ook, het ijsje viel natuurlijk van het stokje in mijn hand. Toen ging hij mijn handpalm likken, dat kriebelde echt als een malle. Zat echt als een klein meisje te giechelen. Zo gek op dat beest en zo blij om eindelijk een hond te hebben
En sorry voor dit verhaal dat ook in 3 zinnen had gekund
Waarom is basicfit altijd zo vroeg dicht in het weekend. Zo kut als je nog zin hebt om te sporten
Ik heb ruzie met mijn vriend, omdat ik het vies vind dat hij vandaag het hele huis heeft schoongemaakt met een vaatdoekje wat al 2 weken op het aanrecht lag. Is toch ook vies? En hij zegt nu dat altijd alles moet gebeuren hoe ik het wil
Pfff ik kon niet slapen want klaarwakker. Dus nu ging ik nog maar een aflevering kijken met mijn vriend. De aflevering is nog maar amper begonnen en ja hooor, ik ben moe! Maar nu moet ik nog 40 min op blijven
Ik val dan altijd gewoon in slaap tijdens het kijken. Zo lekker als je jezelf dan zo voelt wegzakken.
Alleen daarna jezelf naar bed slepen is shit. Of lig je daar al in?
Bij mij was het rennen of chillen.
Maar ik werkte in de GGZ, ouderenzorg is volgens mij heel veel meer rennen.