Wat je even kwijt wil #23

Aanvulling hierop: hond begon net uit het niets naar de achterdeur te blaffen. Ben alleen thuis dus schrok me dood. Heel dapper met de zaklamp naar buiten staan schijnen maar was gelukkig niets.
Dat is wel een nadeel van een hond, soms jaagt hij me de stuipen op het lijf :scream:

Ik vierde mijn verjaardag vandaag niet (aangezien ik volgende week ga verhuizen combineer ik het tegen die tijd wel met een housewarming) maar er kwamen onverwachts toch allemaal vrienden en familie langs en ik voel me echt gezegend met deze mensen om mij heen :purple_heart:

25 likes

Ik sta met de auto in de McDrive met voor mij 8 puberjongens met van die opgevoerde pauperscooters. ƉƩn iemand plaatst een bestelling van 18 euro, gaan ze vervolgens allemaal apart afrekenen :woman_facepalming:

7 likes

Nederlandse of Engelse boeken? Als het die laatste is mag je me wel een pb sturen… :blush:

Snap ik. Momenteel hebben wij niet alle bedden bezet, van de bezette bedden zijn er een aantal mensen naar huis voor het weekend. We hebben wel werkzaamheden die we moeten uitvoeren, maar dat valt echt enorm mee.

Ouderenzorg is vaak wel echt druk, ik zit in een tak van revalidatie,net weer wat anders dus.
Wij draaien met 2 personen nachtdienst vanwege de complexiteit van patienten en bhv en dergelijke.

1 like

Een vriendin had dit laatst ook in haar gin tonic, ik zei heel overtuigd dat het zoethout was. Dus ik wilde het bewijzen door er op te kauwen. Was geen zoethout.

5 likes

Dit doet me eraan denken dat ik een keer een hele mooie cocktail kreeg van een knappe cocktailshakeober (hoe heet dit?) met twee koffieboontjes erop en ik ervan overtuigd was dit dit van die chocoladekoffieboontjes waren en ik ze dus enthousiast naar binnen gooide en op begon te kauwen… heb stoĆÆcijns gekeken en het weggespoeld met cocktail

7 likes

Als je een feest organiseert en ABBA muziek draait dan snap je echt hoe het leven werkt

22 likes

Sowieso de outfit zonder mouwtjes, het wordt frkn 30 graden hĆØ!

1 like

Dit zou ik ook echt heeeel vies vinden :woozy_face: Lijkt wel een actie van iemand die in een studentenhuis woont ofzo.

Het is geen feest als er geen ABBA is gedraaid.

8 likes

Vannacht eens meer dan 4 uur geslapen omdat mn lichaam gisteren een system shut down ofzo had om 21:00. Niet verkeerd.

Was niet nodig, toen ze die tafel verplaatsten en verderop gingen zitten begonnen er buren daar te klagen dus zijn ze maar ergens binnen gaan zitten.
Ik voelde me wel een beetje een zure muts toen ik er wat van ging zeggen maar ik word altijd zo fucking boos als iemand me uit m’n slaap haalt.
Er zaten wat buren tussen die ik ken, denk dat ik deze week eens in de groep gooi om een daadwerkelijke straatborrel te houden, maar dan gewoon begin van de avond en met de hele straat. Achteraf was het idee namelijk heel gezellig, alleen het tijdstip nogal ongelukkig.

2 likes

Haha ja sliep gelukkig al. Na die post ben ik lekker snel naar bed gegaan. Ff schijt aan wat hij vindt haha. M’n fitbit geeft nu 7,5 uur slaap aan, mede doordat R eindelijk een keer geslapen heeft tot 7.25 :clap:t2:

5 likes

Ik moet vandaag tot twee uur werken, in een lange, donkere broek, zwart T-shirt en dichte schoenen :weary: gelukkig woon ik dichtbij en kan ik daarna naar huis hollen om in m’n blootje op de bank te gaan zitten.

2 likes

Ik doe heel veel incognito op mijn telefoon. Waarom? Geen idee. Ooit begonnen als tabblad verdeling, toen gewend aan de knop. Dit ging natuurlijk veel te lang goed en ik had 48 tabs incognito. Nu is Chrome net gecrasht en zijn al die tabs weg. Beetje huilen wel.

1 like

Ik wil een camera kopen voor op vakantie, maar ik zie nu door de bomen het bos amper meer en er zijn zoveel dingen waar je rekening mee moet houden ahhhh. Ik ben erachter dat ik een systeemcamera wil met een viewfinder, maar verder?

Het is nu al lekker weer en ik twijfel om in mn eentje naar het park te gaan want ik heb vandaag niemand om mee te gaan. Maar ik vind het wel een beetje spannend om alleen te gaan, maar daar moet ik mezelf gewoon overheen zetten toch?

1 like

Mijn vriend en ik gaan na 8 jaar, een koophuis en een hond uit elkaar :upside_down_face:.
Ik heb geeeeeen idee hoe … gewoon überhaupt geen idee waar ik moet beginnen. Kan alleen maar janken met de deken over m’n hoofd.

1 like

Ah nee! Super kut. hebben jullie op papier alles goed geregeld? Dat scheelt hopelijk veel gedoe…
Sterkte :heart:

1 like