Heel veel sterkte! 
Niet gaan?
Wtf. Stromende regen hier op de camping aan zee in Ierland. Ik wil niet uit bed komen maar moet zo wel door die regen naar het toilet gebouw lopen. Wat doe ik hier? Ga nooit meer kamperen.
Enige nadeel is denk ik dat je niet echt makkelijk kan plassen ergens 
Zeggen je verliest wat/je laat wat vallen!
hahah ja dat doe ik normaal gesproken ook. Maar mn moeheid was al snel weer over. Vannacht ook echt een kutnacht gehad.
Knuffel 
Wat verdrietig zeg! Sterkte met alles 
Thanks iedereen! 
@Mhysa ja, juist het feit dat we meer vrienden zijn geworden is het breekpunt geweest.
Verdome 7-year itch
.
Wat naar. Hele dikke knuffel !

Ik haf hem in mijn bed 
Ruk geslapen zeg. Vannacht schrok ik wakker van vuurwerk… wtf. Toen onrustig geweest. Fantastisch.
Aah damn, vanavond maar op tijd naar bed dan! (Of een poging tot dan, in mijn geval meestal
)
Wow, wat kut! Heel veel sterkte. En net wat de anderen zeggen: goed voor jezelf zorgen:heart:
We gaan morgenavond met school picknicken voor Sint Jan. Ik wil sowieso pasta salade maken en stokbrood meenemen, maar wat is nog meer lekker? 
Stukken fruit zoals watermeloen ?
Watermeloen partjes, koude wraprolletjes (met bijv kipfilet of zalm erin), kleine knakworstjes met bladerdeeg eromheen, druiven, spiesjes met komkommer tomaat en kaas oid?
@Nox @Chesirecat @croissant helden! De bedoeling is dat iedereen bij elkaar op het kleedje kan aanschuiven dus met deze suggesties hebben we sowieso genoeg haha 
Veel plezier!
Pannenkoeken met fruit op een spiesje