Wat je even kwijt wil #23

En hoe was jouw feestje ? Met die collega

Sinds ik ergens gelezen had dat vaatdoekjes de meeste bacteriƫn bevatten moeten ze van mij direct na gebruik in de wasmand. Geen vieze doekjes op het aanrecht.

Ah wat mega kut! Snap wel dat je nu ff helemaal in de war bent :slightly_frowning_face: hopelijk kunnen jullie het allemaal op een goede manier regelen en heb je ook snel weer een eigen plek :heart:

1 like

Ik vind het op een bootje juist altijd heerlijk als het warm is, omdat je dan zo’n lekker windje hebt.

Koelbox meenemen met ijsblokjes en elementen, dan kun je die ook af en toe gebruiken als je het echt warm hebt?

1 like

Wat ontzettend vervelend voor je. Belangrijk is goede voorlichting en goede afspraken. Zorg goed voor jezelf en natuurlijk mag je verdrietig zijn.

1 like

Ja! Is echt helemaal niemand die zich daar druk om maakt hoor. En anders maar wel :slight_smile:

1 like

Dikke knuffel voor jou :heart:

1 like

:heart::heart:

1 like

Heel veel sterkte! :purple_heart:

1 like

Niet gaan?

Wtf. Stromende regen hier op de camping aan zee in Ierland. Ik wil niet uit bed komen maar moet zo wel door die regen naar het toilet gebouw lopen. Wat doe ik hier? Ga nooit meer kamperen.

Enige nadeel is denk ik dat je niet echt makkelijk kan plassen ergens :see_no_evil:

Zeggen je verliest wat/je laat wat vallen!

hahah ja dat doe ik normaal gesproken ook. Maar mn moeheid was al snel weer over. Vannacht ook echt een kutnacht gehad.

Knuffel :heart:

1 like

Wat verdrietig zeg! Sterkte met alles :kissing_heart:

1 like

Thanks iedereen! :heart:
@Mhysa ja, juist het feit dat we meer vrienden zijn geworden is het breekpunt geweest.
Verdome 7-year itch :sleepy:.

1 like

Wat naar. Hele dikke knuffel !:heart::heart::heart::heart:

1 like

Ik haf hem in mijn bed :smirk:

7 likes

Ruk geslapen zeg. Vannacht schrok ik wakker van vuurwerk… wtf. Toen onrustig geweest. Fantastisch.

1 like