Wat je even kwijt wil #23

Aah damn, vanavond maar op tijd naar bed dan! (Of een poging tot dan, in mijn geval meestal :crazy_face:)

Wow, wat kut! Heel veel sterkte. En net wat de anderen zeggen: goed voor jezelf zorgen:heart:

1 like

We gaan morgenavond met school picknicken voor Sint Jan. Ik wil sowieso pasta salade maken en stokbrood meenemen, maar wat is nog meer lekker? :thinking:

Stukken fruit zoals watermeloen ?

1 like

Watermeloen partjes, koude wraprolletjes (met bijv kipfilet of zalm erin), kleine knakworstjes met bladerdeeg eromheen, druiven, spiesjes met komkommer tomaat en kaas oid?

1 like

@Nox @Chesirecat @croissant helden! De bedoeling is dat iedereen bij elkaar op het kleedje kan aanschuiven dus met deze suggesties hebben we sowieso genoeg haha :ok_hand:t3:

Veel plezier!

1 like

Pannenkoeken met fruit op een spiesje :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

6 likes

@Flexican Ah nee wat naar zeg. Sterkte :heart:

1 like

Hahaha @Airy-fairy @Madrid I know dit blijft gebeuren, ik pas zo wel even mijn profielfoto aan :joy:

@Lentex Nee! Ik werk gelukkig niet op een plek waar het heel erg is…nou ja behalve voor mezelf dan haha :joy:

3 likes

Hahahaha is goed! Het was echt droog geweest als ik nu weer een soortgelijke zwart witte foto had genomen ofzo :joy:

1 like

Sounds like you and MEAHhh when we makin’ loaaavee :rofl:

Mijn reactie op hem was dit :joy:

6 likes

Bandalettes zijn niet mijn ding. Met een veel te korte jurk fietsen kan ik ook niemand aanraden.

Ik trek me alles aan he. Stuur ik iets naar wat mensen in een app, wordt erop gereageerd dat ze het geen goed idee vinden. En ik voel me meteen kut.

Terwijl alles op een normale manier gaat en ik me ook niet hoef te verdedigen, maar toch voel ik me er kut over.

4 likes

pfff ik zit echt te twijfelen. Gisteren postte ik al dat mn telefoon kapot was. Vandaag gaat ie wel weer aan, maar hij laat echt mega langzaam op, de homeknop werkt alleen om 'm te ongrendelen maar verder niet en nu reageert ie ook nergens meer op. Vergrendelknop werkt niet, niks. Ik weet niet of hij nu uitstaat of gewoon niet op de knoppen reageert. Misschien doet ie het zo weer maar ik twijfel echt zo of ik niet gewoon een nieuwe zal kopen. Dit ding is al zo oud en wie weet hoe lang hij het nog doet, als ie het nog gaat doen. Maar aan de andere kant heb ik net een lekker bedrag op m’n spaarrekening staan en dan moet er weer 200,- vanaf plus dat de vakantie eraan zit te komen…

• nieuwe telefoon kopen.
  • het doen met de ongemakken die de telefoon heeft, mocht ie weer aangaan.

0 stemmers

Had insta van mijn telefoon gegooid, maar had daar dingen opgeslagen die ik morgen nodig heb. Dus gister wilde ik ā€˜t weer op mijn telefoon. Alleen weet ik mijn ww niet meer. Probeer mijn ww te wijzigen, maar krijg geen code binnen op mijn mail.

Ik heb het sinds gister middag geprobeerd en nog altijd niks binnen.

Heb al zielige filmpjes gekeken om te proberen te huilen en me daarna hopelijk beter te voelen. Niet gelukt.
Ik geef het op.
Ik ga wel lezen ofzo

1 like

Hier heb je een aantal leuke filmpjes

6 likes