Wat je even kwijt wil #23

Knuffel :yellow_heart:

1 like

Ik heb er ook een en ik geniet elke dag van m’n headphone.

1 like

@Flexican jezus wat vreselijk, heel veel sterkte de komende tijd :kissing_heart:

1 like

Zullen we een keer samen gaan? Heb volgende week mn laatste drie werkdagen :heart_eyes:

Ik ben vandaag en morgen vrij en heb net een last minute hotel aan het strand geboekt :tada::smiling_face_with_three_hearts:

31 likes

Ik was gisteren op de bruiloft van één van mijn beste vrienden en het was zo speciaal :smiling_face_with_three_hearts: Heb staan dansen en onnozel staan doen met hem en onze andere vriend terwijl ze normaal allebei nogal stijfjes en stoer zijn haha. Echt speciaal dat we al zo lang bevriend zijn en samen zijn opgegroeid en nu samen deze levensstappen doormaken :heart:

(de kater die ik nu heb vergeten we effe)

27 likes

Ik was gisteren naar een optreden van een feministische punkband en ik denk dat ik nu over m’n break-up heen ben ik heb geen mannen nodig joeeee

37 likes

Daar moet ik ook even heen dan! Hopelijk is het effect langdurig.

1 like

Ik ga zo naar buiten in m’n zwarte spijkerbroek maar heb echt geen zin om een jurkje aan te doen ofzo, wil gewoon zo snel mogelijk croissantjes in m’n mik.

1 like

Zo jezus, ik wist na 10 jaar onderhand wel dat m’n man chagrijnig word met hitte, maar vandaag is echt niet normaal. Hij maakt continue ruzie met mij en de kinderen kunnen ook niks goed doen. Ben zo blij dat hij morgen weer lekker gaat werken.

1 like

Pfff het is nu al zo warm in huis en het huishouden moet ook gewoon gebeuren. Denk dat ik maar steeds kleine beetjes doe en dan vooral in de ochtend want het is echt niet te doen.

Ik tegen dochter: ‘zo, het is wel warm zeg.’

Dochter van 4: ‘nee, het is gewoon bloedverziekend heet’

79 likes

ja dat zou ik ook denken! hierover gesproken: iemand tips voor katten ook voor volgende week? onze kat (bij mijn ouders) heeft ook moeite met de hitte en ik dacht eraan om een dekentje nat te maken maar ja… heeft dat nut

Ik ben echt kaaapot. Dus dacht ga even liggen. Gaat mijn achterlijke tyfus mongool van een buurvrouw in de tuin schreeuwen. Maar echt een uur lang

1 like

Iemand hier zei laatst bloedhoerenheet en ik denk dat dat mijn meest gebruikte woord gaat zijn komende week.

Er staat niet heel veel van ze online helaas maar wil deze wel aanraden voor break-upsituaties https://www.youtube.com/watch?v=7IjGlJT5sAs

1 like

Haha exact dat. Ook voor het eerst in jaren zijn ouders terugzien, die we vroeger altijd zagen als we er gingen spelen en die daar nog allemaal herinneringen aan hadden enzo :sob:

1 like

jaa onze kat ligt steeds met zijn lichaam (met zijn buik) tegen muren en deuren aan omdat die wat koeler voelen en hij krijgt het zichtbaar benauwd in de zon, zo sneu. een nat washandje kan die wel hebben dus dat zullen zij dan veel moeten doen

1 like

Ben met m’n vriend op graspop en ben echt zo hard m’n best aan het doen om enthousiast over te komen en een beetje aardig te blijven maar eigenlijk vind ik het gewoon echt verschrikkelijk (dat weet hij ook)

1 like

Ik weet niet wat ik vanavond eten moet :sob: Ik heb nog 2 vega kroketten en wil die eten, maar wat erbij