Wat je even kwijt wil #23

De bus die ik moest hebben reed voor m’n neus weg en 2 andere bussen die ik had kunnen nemen maar niet handig zijn, zijn al aan me voorbij gereden omdat je vanaf deze halte niet kunt zien wanneer 'ie eraan komt en ze superhard rijden hier :sob: Hallo ik wil naar huiiiis!

Wit broodje of ovenfrietjes? Of van die aardappelpartjes? Of aardappelsalade. Dat voelt lekker met dit weer!

1 like

Zoete aardappel frietjes met truffelmayo!

1 like

Lekker brood halen voor het ultieme broodje kroket!

1 like

Oh wat leuk! Ik ga er volgende week maar eens naartoe dan

1 like

@Oprah ik mis onze terrasjes…

Nee dan kan dat inderdaad niet :sweat_smile: sterkte;)

Griekse salade .

Tomaat feta olijven ui en komkommer gesneden in een bak flikkeren. Olijf olie en beetje water erover heen klein beetje zout klaar. En eten met stokbrood joe

2 likes

Ik doe er altijd wat citroensap en oregano overheen :heart_eyes:
Edit: groene paprika hoort er ook in

Pleur op met die nonsens.

8 likes

Weet iemand wat dit is?

Lag in mijn tuin en heb al helemaal de fantasie dat ik hier geld mee kan verdienen :joy:

3 likes

Ik heb een hekel aan vogels maar vul bij warm weer altijd het “vogelbadje” en vaak gaan ze er in staan springen of drinken :joy:

1 like

Lotto/Eurojackpot/Toto formulier zoiets. Kan je inleveren bij een Staatsloterijpunt en dan zie je vanzelf of er iets op gewonnen is.

Ja zo iets idd! Even online opzoeken of je prijs hebt :euro::euro:
Zou wel echt zo’n verhaal zijn wat je op Telegraaf leest

Ik loop al de hele week te roepen dat ik vandaag (mn enige vrije dag) ga schoonmaken omdat ik chagrijnig word van de zooi thuis. Heb net de vaatwasser gedaan, nu ben ik bezweet en heb ik geen zin meer

Ja maar ik vind dus nergens waar ik het kan invullen online :weary:

Duitsland, lekker scheurennnnnn

2 likes

Naar zee?

Door de macdrive?

2 likes

Ik Google net “wat te doen na een break-up” en ik krijg alleen maar dingen als “post het op Facebook, installeer tinder, ga shoppen” ja Jezus. Heb ik wat aan man.

Dus even zo: wat te doen na een break-up? Serieus waar begin je? :woman_shrugging:t4: