De bus die ik moest hebben reed voor m’n neus weg en 2 andere bussen die ik had kunnen nemen maar niet handig zijn, zijn al aan me voorbij gereden omdat je vanaf deze halte niet kunt zien wanneer 'ie eraan komt en ze superhard rijden hier Hallo ik wil naar huiiiis!
Wit broodje of ovenfrietjes? Of van die aardappelpartjes? Of aardappelsalade. Dat voelt lekker met dit weer!
Zoete aardappel frietjes met truffelmayo!
Lekker brood halen voor het ultieme broodje kroket!
Oh wat leuk! Ik ga er volgende week maar eens naartoe dan
Nee dan kan dat inderdaad niet sterkte;)
Griekse salade .
Tomaat feta olijven ui en komkommer gesneden in een bak flikkeren. Olijf olie en beetje water erover heen klein beetje zout klaar. En eten met stokbrood joe
Ik doe er altijd wat citroensap en oregano overheen
Edit: groene paprika hoort er ook in
Pleur op met die nonsens.
Weet iemand wat dit is?
Lag in mijn tuin en heb al helemaal de fantasie dat ik hier geld mee kan verdienen
Ik heb een hekel aan vogels maar vul bij warm weer altijd het “vogelbadje” en vaak gaan ze er in staan springen of drinken
Lotto/Eurojackpot/Toto formulier zoiets. Kan je inleveren bij een Staatsloterijpunt en dan zie je vanzelf of er iets op gewonnen is.
Ja zo iets idd! Even online opzoeken of je prijs hebt
Zou wel echt zo’n verhaal zijn wat je op Telegraaf leest
Ik loop al de hele week te roepen dat ik vandaag (mn enige vrije dag) ga schoonmaken omdat ik chagrijnig word van de zooi thuis. Heb net de vaatwasser gedaan, nu ben ik bezweet en heb ik geen zin meer
Ja maar ik vind dus nergens waar ik het kan invullen online
Duitsland, lekker scheurennnnnn
Naar zee?
Door de macdrive?
Ik Google net “wat te doen na een break-up” en ik krijg alleen maar dingen als “post het op Facebook, installeer tinder, ga shoppen” ja Jezus. Heb ik wat aan man.
Dus even zo: wat te doen na een break-up? Serieus waar begin je?