Ik doe er altijd wat citroensap en oregano overheen 
Edit: groene paprika hoort er ook in
Pleur op met die nonsens.
Weet iemand wat dit is?
Lag in mijn tuin en heb al helemaal de fantasie dat ik hier geld mee kan verdienen 
Ik heb een hekel aan vogels maar vul bij warm weer altijd het “vogelbadje” en vaak gaan ze er in staan springen of drinken 
Lotto/Eurojackpot/Toto formulier zoiets. Kan je inleveren bij een Staatsloterijpunt en dan zie je vanzelf of er iets op gewonnen is.
Ja zo iets idd! Even online opzoeken of je prijs hebt 

Zou wel echt zo’n verhaal zijn wat je op Telegraaf leest
Ik loop al de hele week te roepen dat ik vandaag (mn enige vrije dag) ga schoonmaken omdat ik chagrijnig word van de zooi thuis. Heb net de vaatwasser gedaan, nu ben ik bezweet en heb ik geen zin meer
Ja maar ik vind dus nergens waar ik het kan invullen online 
Duitsland, lekker scheurennnnnn
Naar zee?
Door de macdrive?
Ik Google net “wat te doen na een break-up” en ik krijg alleen maar dingen als “post het op Facebook, installeer tinder, ga shoppen” ja Jezus. Heb ik wat aan man.
Dus even zo: wat te doen na een break-up? Serieus waar begin je? 
Over de Swan Market: er zijn ook winkels van (concept stores). Weet niet of je nog in de stad bent, maar je zou even kunnen googlen en een winkel op kunnen zoeken. Bij zulke stores heb ik mooie sieraden en tassen van lokale kunstenaars gescoord (is wel een tijdje geleden) dus het is misschien de moeite waard?
Lekker naar de DM en boodschappen doen
Dat hoeft toch nog helemaal niet, jullie hebben pas net dit besluit genomen. Neem even de tijd en rust om het te laten inzinken.
Oh kun je daar ook zwemmen? Leuk!
Ik ging huilen, veel huilen. Afleiding zoeken helpt ook wel even, maar dat lost het verdriet niet ineens op. Met de tijd wordt het beter, maar daar heb je nu niets aan, want het is gewoon kut. Sterkte 
Hahahaha ja x 637492 graag
Dit denk ik inderdaad. En misschien vind je het fijn er met iemand over te praten, vriendinnen of je ouders bijvoorbeeld?
wat erg
Ik zou break up playlist luisteren op spotify, veel eten en huilen voor ongeveer 2 weken. En dan zou ik zijn nummer verwijderen uit je telefoon. Maar volgens mij woon je samen dan is het allemaal nog lastiger.