Wat je even kwijt wil #23

Over de Swan Market: er zijn ook winkels van (concept stores). Weet niet of je nog in de stad bent, maar je zou even kunnen googlen en een winkel op kunnen zoeken. Bij zulke stores heb ik mooie sieraden en tassen van lokale kunstenaars gescoord (is wel een tijdje geleden) dus het is misschien de moeite waard?

Lekker naar de DM en boodschappen doen

4 likes

Dat hoeft toch nog helemaal niet, jullie hebben pas net dit besluit genomen. Neem even de tijd en rust om het te laten inzinken.

4 likes

Oh kun je daar ook zwemmen? Leuk!

1 like

Ik ging huilen, veel huilen. Afleiding zoeken helpt ook wel even, maar dat lost het verdriet niet ineens op. Met de tijd wordt het beter, maar daar heb je nu niets aan, want het is gewoon kut. Sterkte :frowning:

1 like

Hahahaha ja x 637492 graag

1 like

Dit denk ik inderdaad. En misschien vind je het fijn er met iemand over te praten, vriendinnen of je ouders bijvoorbeeld?

1 like

:cry: wat erg

Ik zou break up playlist luisteren op spotify, veel eten en huilen voor ongeveer 2 weken. En dan zou ik zijn nummer verwijderen uit je telefoon. Maar volgens mij woon je samen dan is het allemaal nog lastiger.

3 likes

18 likes

Ik kan die hitte nu al niet meer aaaaaan :sob:

1 like

Ik ga morgen de hele dag naar een welness met mn dikke reet in de baden dobberen. Als ze geen ijskoffie hebben steek ik die tent in de fik.

20 likes

Door dit warmere weer krijg ik alleen nog maar maar zin in chips, maar heb het dus nog steeds niet in huis :frowning_face: Heb net al meerdere dingen gegeten ook maar de trek in chips verdwijnt maar niet dus morgen (na het sporten haha) meteen eens halen!

2 likes

Moet niet zo moeilijk zijn ook denk ik

Lees t wel in t nieuws

2 likes

ik moet al een paar dagen denken aan het ‘Drinky’ verhaal van het forum. En nu zeg ik het ook hardop als ik wat drinken pak

24 likes

Ik twijfel zo he. Of ik sandalen moet kopen. Die ik wil zijn overigens ook best duur (voor mij) dus extra twijfel :pensive: Maar ik wil wel stevige, omdat ik er kilometers op moet lopen.

Ik heb nieuwe kleding nodig voor de zomer maar ik vind kleding kopen zo zonde van m’n geld​:sob: Denk dat ik eerst eens in de kringlopen etc ga kijken. Of heeft iemand hier nog leuks liggen in maat 40/42? :grin:

Ik draag vaak korte broekjes of leggings of jurkjes die tot boven mn knie komen. Nu heb ik witte boven benen en bruine boven benen haha ziet er niet uit.

1 like

Leuk dat je toch nog iets gekocht hebt en dat je op die manier weer nieuwe shops kunt ontdekken! :smiley: Bij de concept stores is trouwens wel veel meer te koop dan sieraden en tassen hoor, ook spulletjes voor in je huis en voor op kantoor enzovoorts, echt hartstikke leuk

Volgens mij valt zo een overgang wel mee gezien je vast geen harde lijn hebt waar de kleur verandert? Ik zag gister een filmpje van een rouw met een hele diepe inkijk. En je zag echt dat haar borst richting haar tepel spierwit was en de rest was helemaal gebruind. Dat zag er wel gek uit hah

2 likes

Ik dacht eerst dat diegene een korte roze broek aanhad

14 likes