Ik ben mn birkenstocks aan het inlopen maar het doet zo zoveel pijn. Ik kan echt wel janken.
En ik kwam vandaag iemand tegen in de ikea die mij heel veel pijn had gedaan en ik wilde per sé even met hem praten maar het gesprek sloeg gewoon echt nergens op en nu kan ik alleen maar lachen om hem
Als het een heel net jurkje is kan het wel. Ik ben afgelopen week ook in een mouwloos bloesje met een nette (dunne!) pantalon gegaan bij een behoorlijk formeel bedrijf. Had wel een jasje bij me, maar heb ik uiteindelijk niet aangetrokken want het was me echt te warm. Zij hadden korte mouwen, maar ik zweet echt altijd heel erg, dus ben voor mouwloos gegaan, liever dat dan dikke zweetplekken. En ik was uitgenodigd voor een tweede gesprek, dus het heeft geen invloed gehad 
Hier ook
ik overweeg sandalen als zomerse aankoop dit jaar 
@Chesirecat Ik heb vorig jaar in een mouwloos jurkje gesolliciteerd, maar wel met een jasje erover (toen was het ook zo heet)
Ik moet nog een treinreis maken en ik krijg ineens zo’n buikkramp. Pls God let me make it 
Is er nog iemand die een nieuwe of extra schoonmoeder wilt? Ik heb er nog wel 1 in de aanbieding 
Ik viel net in de woonkamer met koffie. Zat overal, zelfs buiten op het balkon 
hahaha
er is dus geen ruilhandel mogelijk? 

Shit. Wel blij voor jou tho.
-weg-. Dus. Too little too late now.
Ach ja. Er is natuurlijk afgelopen 1,5 jaar al “te veel” gebeurd eigenlijk. En toen heb ik, voor mijn gevoel, echt veel moeite gedaan om alles nog voor iedereen leuk te houden. Maar nu lukt het me niet meer
Alsof je niks beters te doen hebt dan überhaupt communiceren met je schoonmoeder.
Die mag de baby dus niet knuffelen he!
(Geen idee wat er gebeurd is, maar ik vind bovenstaandr)

Ja hij wilde geen contact meer indd. Toen heb ik gezegd dat ie dat niet kon maken, Daarna ben ik vaak alleen langs gegaan, zodat ze elkaar toch konden zien.
Maar goed. Het zal altijd ingewikkeld blijven 
ze belt en appt nu vaker met vriend, terwijl ik eerder de tussenpersoon was. Nu ff niet meer druk om maken en dan komt t vast goed haha.
Waar kan ik maar 2 km hardlopen ? Met tussen pauzes.
Oké het was warm, maar als het kouder is kan ik het ook niet.
Was vandaag bij m’n ouders. Die hebben airco. So fucking JELLY ik ga KAPOT HIER JONGENS NU AL. En de raketjes waren ook al op 
Blijven trainen. Mijn ervaring met hardlopen is dat je snel opbouwt. En probeer iets langzamer te lopen als je langere afstand wilt
waarom moeten kinderen altijd gillen als ze in een zwembadje zitten
Wat een genot, ik ben gistermiddag weggegaan en kom net weer thuis en ik zie gewoon dat het “maar” 22.5 graden is in mijn huis. Wat fijn. 
Nog langzamer hahaha. Liep 1 km in 7 min 25 ofzo.
Nee je hebt gelijk. Maar ik ben meer hitt gewend als volleyballen en totaal geen duurloop dingen.
Niet alleen als ze in het zwembadje zitten…
(Ook als je lesgeeft…)