Omg hahhaha ik dacht dat ook totdat ik jouw reactie zag
Serieus het zweet gutst nu al van me af. Dat wordt nog wat komende week
Hahahaha ik ook. Dacht nah die overgang van knieĆ«n en kuiten valt wel mee tochā¦
Ik heb een lelijk biokatoen blouseje (lellluk woord) gekocht. Mijn enig echt zomerse aankoop. Mijn zwarte ziel zal aankomende week echt dood gaan van de temperaturen. Op mijn grafsteen graag āHet is gebeurdā of āWinter didnāt comeāā.
Misschien trek in zout? Soep of kaas kan dan ook helpen.
Ligt er aan waar je gaat werken / wat voor functie⦠Op een heel formeel kantoor zou het nog steeds not done zijn. Of iets meenemen maar pas aantrekken wanneer je bijna binnen bent.
Iemand de story van lizzo gezien?? Zullen we hem huren voor een ff party
Hahahaha dit dus
Omg ik heb zoān flinke kater gehad vandaag. Ik had koppijn en was super misselijk, ik bleef maar overgeven. Ik voel me nu pas een beetje beter. En dat terwijl ik maar 3 drankjes gehad heb⦠Ik denk echt dat ik er niet meer tegen kan, want dit heb ik steeds vaker.
Helaas, hoopte daarmee ook de trek erin weg te krijgen, maar ben soep, roggebrood met kaas en een pizza salami verder en nog steeds zin in paprikachips Dacht die pizza zal misschien nog wel helpen gezien voorgaande dingen niet werkten, had eigenlijk ook ander avondeten gepland, maar helaassss.
Ik ben mn birkenstocks aan het inlopen maar het doet zo zoveel pijn. Ik kan echt wel janken.
En ik kwam vandaag iemand tegen in de ikea die mij heel veel pijn had gedaan en ik wilde per sƩ even met hem praten maar het gesprek sloeg gewoon echt nergens op en nu kan ik alleen maar lachen om hem
Als het een heel net jurkje is kan het wel. Ik ben afgelopen week ook in een mouwloos bloesje met een nette (dunne!) pantalon gegaan bij een behoorlijk formeel bedrijf. Had wel een jasje bij me, maar heb ik uiteindelijk niet aangetrokken want het was me echt te warm. Zij hadden korte mouwen, maar ik zweet echt altijd heel erg, dus ben voor mouwloos gegaan, liever dat dan dikke zweetplekken. En ik was uitgenodigd voor een tweede gesprek, dus het heeft geen invloed gehad
Hier ook ik overweeg sandalen als zomerse aankoop dit jaar
@Chesirecat Ik heb vorig jaar in een mouwloos jurkje gesolliciteerd, maar wel met een jasje erover (toen was het ook zo heet)
Ik moet nog een treinreis maken en ik krijg ineens zoān buikkramp. Pls God let me make it
Is er nog iemand die een nieuwe of extra schoonmoeder wilt? Ik heb er nog wel 1 in de aanbieding
Ik viel net in de woonkamer met koffie. Zat overal, zelfs buiten op het balkon
hahaha er is dus geen ruilhandel mogelijk?
Shit. Wel blij voor jou tho.
-weg-. Dus. Too little too late now.