Pfft zo vermoeiend. Sowieso zit je niet op zulk gedoe te wachten als je op het punt staat om te bevallen, zou ze toch moeten snappen zou je denken…
Ach ja. Er is natuurlijk afgelopen 1,5 jaar al “te veel” gebeurd eigenlijk. En toen heb ik, voor mijn gevoel, echt veel moeite gedaan om alles nog voor iedereen leuk te houden. Maar nu lukt het me niet meer
Ja je hebt wel iets anders om op te focussen ook. En ook zonder dat kan ik me goed voorstellen dat je op een gegeven moment gewoon klaar bent met het gedoe steeds. Hoe staat je vriend er inmiddels tegenover/hoe is zijn relatie nu met hen? Meen me nog te kunnen herinneren dat jij het ook bent blijven proberen terwijl hij er klaar mee was destijds?
Ja! Goed om te weten is dat in sommige coupé’s het warmer of kouder is dan in andere. Dus als er 1 te warm is gewoon even doorlopen naar een andere!
Alsof je niks beters te doen hebt dan überhaupt communiceren met je schoonmoeder.
Die mag de baby dus niet knuffelen he!
(Geen idee wat er gebeurd is, maar ik vind bovenstaandr)
Ja hij wilde geen contact meer indd. Toen heb ik gezegd dat ie dat niet kon maken, Daarna ben ik vaak alleen langs gegaan, zodat ze elkaar toch konden zien.
Maar goed. Het zal altijd ingewikkeld blijven
Haha dat laatste is vrij onhandig van 'm inderdaad Want was opzich ergens te verwachten dan misschien dat ze je ineens zou bestoken met berichtjes (en bezoekjes dus blijkbaar). Maar goed, probeer het in hoeverre het lukt van je af te laten glijden voor nu, ze heeft d’r maar mee te dealen dat jij het op jouw manier doet. En als ze steeds op de stoep staat nu zou ik daar ook wat van zeggen dat je daar zo die laatste dagen niet op zit te wachten en gewoon wilt relaxen oid.
ze belt en appt nu vaker met vriend, terwijl ik eerder de tussenpersoon was. Nu ff niet meer druk om maken en dan komt t vast goed haha.
Dat is ook wel iets om erin proberen te houden, dat jij ook hierna niet langer de tussenpersoon bent Maar indd, voor nu lekker laten gaan!
Waar kan ik maar 2 km hardlopen ? Met tussen pauzes.
Oké het was warm, maar als het kouder is kan ik het ook niet.
Was vandaag bij m’n ouders. Die hebben airco. So fucking JELLY ik ga KAPOT HIER JONGENS NU AL. En de raketjes waren ook al op
Blijven trainen. Mijn ervaring met hardlopen is dat je snel opbouwt. En probeer iets langzamer te lopen als je langere afstand wilt
waarom moeten kinderen altijd gillen als ze in een zwembadje zitten
Wat een genot, ik ben gistermiddag weggegaan en kom net weer thuis en ik zie gewoon dat het “maar” 22.5 graden is in mijn huis. Wat fijn.
Nog langzamer hahaha. Liep 1 km in 7 min 25 ofzo.
Nee je hebt gelijk. Maar ik ben meer hitt gewend als volleyballen en totaal geen duurloop dingen.
Niet alleen als ze in het zwembadje zitten…
(Ook als je lesgeeft…)
Of gewoon bij alles wat ze doen.
Rustig aan. Ik las vandaag ergens een wijze raad van een fitboii ‘Rome is ook niet in 1 dag gebouwd’ dus geef het tijd
Je hebt gelijk. Als je niet wacht zit je straks met schoenen voor de volle prijs en elke dag een nieuwsbrief van die site
Ik vergeet me altijd af te melden voor zulke dingen
Ik wil nog lang niet slapen maar de wekker gaat om 5:30