Wat je even kwijt wil #23

Ik vind het maar een vreemd verhaal, HOE DAN!?

1 like

Hoi! Wie heeft er tips voor een leuk restaurant in Amsterdam?

Oja: liefst met veel vega-opties en een beetje in de buurt van de Melkweg :smiley:

Ik heb net voor het eerst zonder te janken kunnen zeggen dat mijn vriend en ik uit elkaar zijn :sunglasses:. Progress.

En straks gezellig met @Nidorina en @Flopsyunicorn lunchen, dat maakt me blij :grin::smiling_face_with_three_hearts:

29 likes

Vroeg jij dit laatst ook? Als in: dan heb je al bij Milk gegeten, het restaurant van de Melkweg?

Dit klinkt heftig zeg. :frowning_face: Sterkte de komende 4 dagen nog.

1 like

Nee heb ik hier nog niet eerder gevraagd geloof ik. Ga even kijken naar Milk, thanks :slight_smile:

Ik ga weer naar Nijmegen vandaag!!!

5 likes

Mooiste stad van Nederland! Have fun!

5 likes

Iemand anders nog tips voor vega(n) restaurants in Amsterdam?

Zit eindelijk eens obese terug te kijken. Ahh heerlijk om even in rust mijn trash televisie te kunnen kijken :joy:

4 likes

Gisteren sprak ik een meisje dat ik ken van de middelbare school en zij zei dat ik mijn leven echt goed op orde had. Mijn eerste reactie was echt even huh? Ik? Want ik ben zo vaak bezig met dingen die ik niet heb.
Maar ik ben 22, ik heb een eigen auto, appartementje (huur wel), een diploma op zak, werk waar ik over een paar maanden een vast contract krijg, heel veel leuke vrienden en een hele lieve familie. Daar mag ik ook wel eens bij stil staan.
Voel me happy!!! :smiley: (en dat terwijl het 30 graden is)

71 likes

Hij is nog niet fysiek agressief tegen mij. Maar de dreiging is beangstigend genoeg. Nu ik voor het eerst er wat van gezegd heb, zwijgt hij. Vind ik prima. Maar hij heeft wel eens onze kleine hond van zich af gesmeten. Daar heb ik toen ook wat van gezegd.

Ja als milk niks is kun je naar meatless district of vegabond (tot zeven uur open). Ik vind burgemeester ook altijd chill maar niet vegan.

1 like

Ik ga dood. Bff en ik rijden op d3 snel weg ziet ze veel campers zegr ze ā€œomgg is het niet blauwe maandagā€¦ā€ ze bedoelde zwarte zaterdag.

8 likes

Ik zat net een beetje te balen dat er niks aan striae te doen was, toen ik me een conversatie van Nederlandse ā€˜tokkie’ toeristen herinnerde die ik ooit in een pashokje hoorde in een Duits warenhuis.

ā€˜nee mama die is te kort want dan zie je me stria’
'iedereen hep stria, als je 'm mooi vindt moet je ā€˜m kopen’
ā€˜ik vind het echt lelijk (…)’
ā€˜ja maar bijna iedereen hep stria meid!!! en anders krijgen ze het vroeg of laat vanzelf. wij zijn gewoon goed met onze dikke reet en stria, als je nou al zo gaat zeiken ga je je hele lefe een kutgevoel krijgen’

Wat was dit gesprek een verademing vergeleken met alle ouders die zo negatief over het uiterlijk hun kinderen praten (helaas ook hier op ff) :yellow_heart:

57 likes

Ik heb de ijskoffiecode gekraakt. Tot op zekere hoogte. Ik vond het altijd maar matig smaken, helemaal niet zoals bij de Starbucks. Maar de oplossing is twee espressos of minder melk. Zo simpel. Waarom heb ik hier niet eerder aangedacht. In een medium van de Starbucks zit ook niet maar een espresso.

Eigenlijk vind ik dit soort programma’s (obese) steeds raarder worden hoe meer ik ernaar kijk. Dan zeggen ze:’ Ja joel spendeert haar hele dagen met sporten en de trainer kookt zodat ze meer tijd heeft om te sporten’. Dan denk ik… ja leuk daar valt ze misschien wel mee af, maar dat houdt ze toch niet vol? Dat houdt toch geen mens vol? Ook mag ze totaal niet snoepen niks, terwijl ze dat wel heeeel graag wil, dus ja lijkt me niet dat ze dat heel lang volhoudt. Dus dan zit het er toch zo weer aan. Je kan beter gewoon langzaam afvallen dan zo snel extreem. En nu zie ik dat die meid er een burn out aan heeft overgehouden en die moeder een super slechte knie… tja…

Ohh en ook werd die begeleider soort van passief agressief pissig dat ze hun doel niet behaald hadden. Maar sorry hoor 40 kilo in 8 maanden? Ben je wel goed bij je hoofd man :joy: dat zijn toch ook geen normale doelen?

6 likes

Ik dacht trouwens dat het wel meeviel met de warmte in huis maar ik moet niet de was gaan doen en ophangen enzo. Slecht idee. Gewoon stil zitten en studeren.

Medium iced latte met kokosmelk, een pompje suikervrije vanillesiroop en minder ijs.

Ja ik ben basic.

1 like

Ik vind de iced lattes lekker (ik hou wel van zoet dus neem altijd vanille of zo maar niet te zoet dus ik vraag dan 1 pompje minder), en dan neem ik ook altijd de grootste want ze gooien er een kilo ijsklonten in.

Of ja, dit nam ik altijd in Amerika. Nu kom ik nooit meer bij Starbucks :joy:

1 like