Wat je even kwijt wil #23

Ik heb ook een ijskoffie gehaald… wat ben ik toch voorspellend.

1 like

Starbucks Refresha

Ik vind de refresha’s super lekker met dit weer

6 likes

Hoeveel tenten heb jij al in de fik gezet omdat de ijskoffie op was?

3 likes

Tot nu toe nog geen. Iedereen heeft braaf ijskoffie.

4 likes

Wat is dat toch met ICT’ers en hygiene / verzorging?! Het ontbreken ervan dan vooral.

3 likes

Ik heb de hond een grondige wasbeurt gegeven in de tuin en nu is ze boos op me. Probeerde haar net een stukje wortel te geven, doet ze normaal een moord voor, maar ze weigerde het te pakken. Heb het maar naast haar mand gelegd en nu hoor ik wortel crunchings vanuit de tuin. Sufkut.

19 likes

Lekker hoor, zwetend wakker worden van een dutje op de bank :ok_hand:t2:

Ik moet vanmiddag pas beginnen met werken en moet eigenlijk boodschappen doen. Hier heb ik alleen écht geen zin in en heb de neiging om maar te bestellen en thuis te laten bezorgen…

Heb je geen badje opstaan voor R? Ik heb ook een badje opstaan voor mn dreumes maar die ligt in bed en mama zit er al in met puzzelboekje :+1:t2:

1 like

Gister hadden we het kleine badje voor d’r staan, maar die was aan t eind van de middag kapot. Ik heb echt 2 sec geleden het grote bad opgeblazen en gaat nu wat water in.
Maar R is lekker bij oma :dancer:t2: Dus deze vrouw gaat er zo zelf in en wacht tot vriend thuis komt met lunch :clap:t2: Lunchen in onze private pool

4 likes

Yeeeeheees! Geniet ervan :sunny:

1 like

Kan niemand in jullie huis om de honden in veiligheid te brengen?

Denk naast de coolcat, maar ik weet het nog niet zeker. Tot 6!

1 like

Mijn moeder zei ook altijd: ken jou het wat verrotuh

2 likes

Ik zit alleen te lunchen in de kantine (sad) en er zit een man naast me ook alleen te lunchen. We zijn de enige twee en dit voelt vet ongemakkelijk omdat we niks tegen elkaar zeggen.

3 likes

Ik heb gewoon nu serieus 1 uur voor de eerste echo bloedverlies…

Vorige x had ik dit ook…

Ik denk echt nu dat het weer mis is, godver de godver, zit nu te janken. Ik wil dit niet nog een keer :sob::sob::sob::sob:

Mijn oma wil me (en al haar kleinkinderen) altijd overal geld voor geven.

Pas vierden we haar verjaardag en had ik een taart gebakken en meegenomen. Nu krijg ik dus een mailtje met de mededeling dat ze tien euro naar me heeft overgemaakt, want oh oh oh je kleindochter zou nog eens blut raken als ze een paar euro uitgeeft aan bloem en suiker.

Maarja er is echt niet tegenin te gaan, want als ik het geld niet voor de taart wil dan is het voor de reiskosten die ik gemaakt heb.

8 likes

Ah, knuffel :heart: Ik duim voor je dat alles goed is!

We zijn op vakantie in een camper met onze honden. En ik zal ze beschermen. Gelukkig is hij nu rustig.

Ik hoop voor je dat het goed blijft gaan. Sterkte.