Ik moet zo voor een uitstrijkje, maar ik mag niet ongesteld zijn. Volgens mij komt het er wel aan, mijn buik voelt vreemd. Vorige keer begon ik te bloeden toen ze mijn baarmoedermond raakte. Dadelijk is dat straks weer het geval :’) Het beïnvloedde toen de resultaten niet, hopelijk nu ook niet. Ik vind het nooit zo erg om te ondergaan, maar hoop nu zo erg dat ik daar niet met een of andere zweetaanval zit. Dat zou ongemakkelijk zijn.
Oh zo. Fijn dat hij nu rustig is. Heel veel sterkte in ieder geval.
Ben zo blij dat ik op schema loop met mijn master, heb weer 5 ects binnen
Goed beeeeezig
Ik heb er ook eindelijk een gemaakt!
Paar ijsblokjes, scheut melk en een arpeggio. Smaakt heerlijk!
Mygod wat een chaos op werk vanochtend, we hadden zooooooveel te doen. Maar nu gelukkig klaar, kreeg ook nog complimenten over m’n prestaties Zweet me wel echt de tieten nu. Veel te warm om buiten te zitten, ik ga lekker simsen naast m’n ventilator joeee
Waar kan je leuk lunchen in Nijmegen?
Ik kwam er net achter dat in mijn weerapp op mijn telefoon mijn vorige woonplaats ook nog bij de opgeslagen plaatsen staat. Dus nu heb ik expres ook even de stad waar ik opgegroeid ben en waar mijn ouders wonen er bijgezet, omdat ik weet dat het daar altijd relatief warm is.
Als ik me dan zielig voel omdat het zo heet is ga ik de temperatuur in die drie plaatsen vergelijken om tot de conclusie te komen dat het in mijn huidige woonplaats altijd het minst warm is. En dan voel ik me weer iets beter. Je moet toch wat
Ik wilde sandalen kopen. Ze hadden ze niet meer in mijn maat. En wat ze hadden, vond ik stom Wilde ze voor morgen eigenlijk. Twijfel nu of ik ze dan maar online koop of gewoon geld bespaar. Ben er wel achter gekomen welke modellen niet zitten en welke wel. Dat wordt morgen in de volle zon werken op dichte schoenen
Ik heb eind van de ochtend gesport en zweet me nu al twee uur lang he-le-maal kapot. Het blijft maar stromen, ook na m’n lauwwarme douche
Ik heb net ook ijsblokjesvorm in de vriezer gezet en straks ook een ijskoffie maken, thanks voor de tip!
Omg ik wil net op het balkon gaan zitten, in de hangmat en ik ga verkeerd zitten waardoor mn kussentje op de balkonrand valt waar mn telefoon ligt, zeilt mn telefoon van 7 hoog naar beneden. Ik over de rand gekeken en zag hem nog vliegen. Echt hoe krijg ik dit weer voor elkaar. Ik in blinde paniek de lift ingestormd naar beneden en naar buiten, park in, telefoon gepakt en hij doet het nog en is nog heel.
Over 3 weken verhuizen dus beter is dit de eerste en laatste keer hahahaha jeetje ik lach mezelf zo hard uit. Mn vriend lacht me vanavond waarschijnlijk nog harder uit.
De was is zo snel droog met dit weer, laf it
Ter uwer informatie:
Korter douchen, niet je auto gaan wassen en de kraan dicht tijdens het tandenpoetsen. Sowieso zijn mensen die de kraan laten lopen tijdens tandenpoetsen echt niet goed.
Ik snap ook niet wie er met dit weer zijn auto gaat wassen…
Vervelend! Je kunt het ook zo bedenken: als je haast hebt en nu koopt, moet je morgen op nieuwe sandalen lopen die je nog moet inlopen en dat kan met warm weer voor flinke blaren zorgen Maar met dichte schoenen in ook geen pretje natuurlijk, dus ik snap je struggles.
@anon50122296 aw sterkte! Ik hoop dat alles goed is!
@Jauregui ik heb denk ik even gemist was er gebeurd is, maar het klinkt naar en ik hoop dat je je snel beter voelt.
Ik had gehoopt mensen te zien met natte ruggen, iets van gedeelde smart is halve smart. Niemand hoor. En hier druipt het zweet weer waar je het maar kunt bedenken. Echt niet gezond, heb heel rustig gefietst en het gutst over mijn hele lichaam Ik haat dit weer. Of die luchtvochtigheid in Nederland.
I feel ya sister
Ik heb een hele frisse aan de haak geslagen!
Vanmiddag van school naar huis kwam ik 3 mannen tegen die zonder shirt liepen/fietsten. Ondertussen was er in mijn bh zo’n 16 liter zweet gaan zitten.
Vond het even heel ‘oneerlijk’ dat ik niet zonder shirt en in blote tieten kon fietsen zonder raar aangekeken te worden
Mijn broek is aan de achterkant helemaal nat door mijn rugzweet. Echt gadverdamme. Heb ook de neiging om alles uit te trekken, kan niet wachten tot ik thuis ben en dat kan @Axolotl