Wat je even kwijt wil #23

Pff iets kleins heeft me vanochtend van slag gemaakt en nu kan ik mijn focus niet vinden en ben ik erg onproductief.

Tijd om de knop om te zetten.

1 like

Nog niet eens over nagedacht, maar inderdaad! :triumph:

In Belgie is het ook voor mannen strafbaar --> wordt gezien als onzedelijk gedrag

19 likes

Ik ben net donateur geworden van blindegeleidehonden en nu kan ik in het dagboek kijken van ā€˜mijn’ puppy Fons en het is zooo cute

29 likes

Nou ja, die blaren krijg ik ook in dichte schoenen helaas :joy: Ook in oudjes. Komt omdat mijn ene voet 41.5 is en de ander 42 (waardoor ik meestal 42 neem). Maar zou eigenlijk niet weten of je Dr Martens sandalen erg uit moet lopen :thinking:

Ik ben gestopt met de pil en ik ben er onredelijk tevreden over dat mn cyclus precies op de dag af 28 dagen is. Voelt echt als een prestatie ook al heb ik er niks over te zeggen. Werd precies op de voorspelde dag weer ongesteld en nu vind ik mezelf een held.

Verder vind ik het vooral ellende want ik ben aangekomen en heb haaruitval en kreeg voor het eerst in mijn leven voor de menstruatie een schimmelinfectie en nu ook pijn.

6 likes

Het is in principe strafbaar maar wordt gedoogd. Dus er wordt niets aan gedaan behalve als je een zeer ijverige politie agent hebt.
Er lopen hier (jammer genoeg) nog steeds mannen in bloot bovenlijf hoor vooral aan de kust etc.

1 like

@anon50122296 Hoe was de echo? :hugs:

@Jauregui Ben je inmiddels een beetje bijgekomen van gisteren? :blush:

2 likes

Ik moet zo over straat met lange, zwarte broek en dichte schoenen. Vier min lopen naar m’n werk. En nu twijfel ik of ik op de fiets zou gaan zodat ik sneller weer binnen ben.

@GrumpyHarry Ik lees net jouw post van een tijdje terug over je werk. Hoe gaat het nu?

112 niet bereikbaar :o Had me voorgesteld dat daar wel een flink aantal buffers voor zouden zijn.

3 likes

Met trots kan ik vertellen dat er een klein beebje te zien is met een kloppend hartje :heart::heart::heart::heart::heart:

Ik ben zo blij!

176 likes

Zooo fijn voor jullie! Gefeliciteerd! :smiling_face_with_three_hearts:

Awww gelukkig, wat een opluchting dit nieuws, gefeliciteerd! :slight_smile:

het is hier zo warm dat ik zometeen met de auto naar m’n werk ga ipv met de fiets :joy: auto is 1,5 minuut en fiets 7 ofzo maar ik sterf echt als ik ƩƩn stap buiten zet en wil niet bezweet aankomen op werk haha

Ze hebben geen ijskoffie… maar ik heb geen aansteker.

2 likes

Met deze temperaturen vliegt de boel vast vanzelf in de hens

afbeelding

16 likes

Ah wat fijn! Gefeliciteerd! :blush:

Okeeeee ik ben zo pissig he. Mijn vriend heeft gewoon de fucking jacuzzi van de Lidl besteld. Ik dacht dat hij gisteren een grapje maakte en direct aangegeven dat ik dat dus niet wil. En nu blijkt dat hij hem alsnog heeft besteld ondanks mijn bezwaren. Hij snapt gewoon niet waarom ik dat achterlijke ding niet wil (milieu, stroom, onzin).

Lof joe