Wat je even kwijt wil #23

Ik zit in mijn ondergoed op de bank met de mobiele airco vol aan. Scheelt 6 graden met buiten toch wel.

Haha moet hierdoor ook weer denken aan dat verhaal dat de Amerikanen heel veel tijd en moeite hadden gestoken in een balpen die ook in de ruimte zou werken onder gewichtloosheid zodat geschreven kon worden en dat ze daar toen super trots op waren. Maar de Russen gebruikten gewoon altijd een potlood.

33 likes

Sorry not sorry.

4 likes

Werken is zo wel heel rustig als er niemand belt.

Wel een nare situatie dat zelfs 112 niet te bereiken is.

Geweldig. Gefeliciteerd. Zo zie je maar. Levenskracht van je kindje

Er is een vervangend nummer nu wel gelukkig! Maar is natuurlijk maar de vraag of dat iedereen bereikt die het nodig heeft

edit: for what it’s worth: 088-6628240

2 likes

Ja ik kreeg net ook een noodmelding terwijl ik daar niet voor aangemeld ben. Denk dat het nu dus naar echt iedereen is verstuurd! Ga na het werk ook even kijken hoe het met mijn buurvrouwtje gaat

Denk dat dat per regio verschilt, ik kreeg een ander nummer. Hopelijk is het snel opgelost zeg

Sommige regio’s hadden eerder een ander nummer geloof ik, maar deze is iig landelijk!

1 like

Jeetje dit lijkt me ook verschrikkelijk! Beterschap

1 like

Nog iemand gestrand op Utrecht Centraal? Er schijnt een aanrijding te zijn geweest op het station

Bizar dat dat gewoon kan he.
Ook benieuwd welke crimineel nu denkt “laat ik mn kans pakken”.
@anon39978576 jij misschien door wat tenten in de fik te steken die geen ijskoffie hebben :thinking:

2 likes

Ik ga dood van de jeuk door muggenbulten, ik wordt er echt helemaal gek van (smeer al prikweg als een gek)…

en ik heb niet eens een mug gezien, maar zit helemaal onder (vriend heeft nergens last van), maar kan ook niet bedenken wat het anders kan zijn.

Processie rups?

Wow wat heftig. Sterkte :heart::heart:

@Mokie11
Pas op jezelf he, sterkte :heart::heart: kun je misschien wat alleen gaan doen even een paar uur?

@anon50122296 aaaah fijn lieverd!!! Nogmaals gefeliciteerd :heart::heart::heart:

2 likes

Ja bij 18/19 aan het einde van het perron. Super heftig dat hebben echt veel mensen kunnen zien denk ik. Moet je ver reizen?
Ik kon gelukkig wel gewooon van den haag naar utrecht komen

1 like

Maar blijven er dan ook steeds bultjes bijkomen? Ze zitten voornamelijk op mijn armen/benen, ben met sporten wel veel in de natuur, maar kan zo niet vinden of ze op plekken zitten waar ik recentelijk geweest ben.

Ik word helemaal lek gestoken, ik heb inmiddels 15 muggenbulten op m’n onderbenen, die liggen blijkbaar vaak buiten de dekens, logisch wel. Sinds gisteren echter ook 5 op m’n bovenbenen en vannacht had ik t blijkbaar warm want werd wakker met 4 nieuwe op m’n buik??
Laat me met rust!! Loop alleen maar te krabben het jeukt zooo

Hahaha hoewel dat misschien een beetje weinig is, vind ik het wel veel realistischer dat dat je lukt en dat je het er ook af kan houden dan wanneer je 40 kg in 8 maanden moet verliezen en er ook nog eens af moet houden :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Ondanks airco is het op mijn werk in de ochtend een vrieskist en in de middag een voorportaal van de hel. Hoe dan.

1 like